A fattura di l'accidentu di trenu in Italia hè stata tagliata à i patroni

A fattura di l'accidentu di u trenu in Italia hè stata pagata à i patroni: l'imprenditore Mauro Moretti hè statu cundannatu à sette anni di prigiò in u casu di l'accident di trenu in Italia in u 2009, chì hà tombu 32 persone.

Moretti era capu di Ferrovie Italiane (FS) in u 2009.

Michele Mario Elia, l'ex-patronu di a Rete Ferroviaria Italiana (RFI), chì hè statu processatu in u listessu casu, hè statu cundannatu à 7 anni è 6 mesi di prigiò.

Una di l'impurtanti cumpagnie di l'industria di difesa italiana, u patronu di Leonardo Moretti è Michele Mario Elia sò previsti per appellu a decisione.

I sopravviventi feriti anu assistitu à l'udienza di u tribunale, accumpagnati da ritratti di e vittime chì anu persu a vita.

Marco Piagentini, presidente di u cumitatu chjamatu "U mondu chì sognu", chì hè statu feritu in l'accidente, pensa chì a vulnerabilità ùn hè micca stata riparata :

"Ùn pudete micca aspittà chì una tale cosa succede in u 2009, cum'è oghje. Perchè i normi di sicurità ùn anu micca cambiatu. Ancu in casa, a vostra vita pò esse in periculu. Tutte e persone chì anu persu a vita eranu in casa quella sera. Nisunu d'elli aspettava treni nantu à a piattaforma. Tutti eranu in casa. "

U 29 di ghjugnu di u 2009, una splusione hè accaduta in vagoni carichi di GPL in u risultatu di u deraillement di un trenu di merci in Toscana, Italia.

Cù l'effettu di l'esplosione, danni pesanti sò accaduti à e case intornu à a ferrovia, mentre chì u focu causatu da i vagoni di GPL hè statu spentu cù difficultà.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*