Yapı Merkezi hà custruitu a stazione di treni d'alta velocità di Medina

Yapı Merkezi hà custruitu a Stazione Ferroviaria d'Alta Velocità di Medina: Dopu a prima stazione storica custruita in u 1908 cum'è parte di a Ferrovia Hejaz, una cumpagnia turca hà ancu custruitu a seconda stazione di a Città Santa di Medina. A stazione furnita da Yapı Merkezi, chì hà fattu un novu terrenu in u campu di u trasportu è l'infrastruttura, servirà 200 mila persone à ghjornu. U presidente di a Republica di Turchia, Recep Tayyip Erdogan, chì hà visitatu a Masjid an-Nabawi in l'Arabia Saudita, hà fattu esaminazioni à a stazione di Medina.

Yapı Merkezi, chì hà fattu un novu terrenu in i campi di u trasportu, l'infrastruttura è u cuntrattu generale, hà custruitu a Stazione Ferroviaria d'Alta Velocità di Medina. A Stazione Ferroviaria d'Alta Velocità di Medina, chì hè sottu à u Prughjettu di Trenu di Alta Velocità Haremeyn di 450 km, chì cunnetta e cità di Mecca, Jeddah, King Abdullah Economy City è Medina, chì hè in custruzzione in Saudi. L'Arabia, hè stata consegnata cun successu. Dopu à a prima stazione storica custruita in u 1908 cum'è parte di a Ferrovia Hejaz, a seconda stazione di a Città Santa di Medina hè stata custruita da i Turchi. U presidente di a Republica di Turchia, Recep Tayyip Erdoğan, hà visitatu a stazione di Medina dopu a so visita à a Moschea di u Prufeta in Medina è hà ricevutu infurmazioni da Yapı Merkezi, Vicepresidente di u Cunsigliu Erdem Arıoğlu è u Diputatu General Manager di Implementazione Mehmet Demirer. Una placca di apprezzamentu hè stata presentata à u presidente Recep Tayyip Erdoğan per a so visita.

Facilita u trasportu in Hajj è Umrah

In u scopu di u prugettu, Yapı Merkezi hà custruitu 155.000 metri quadrati di stazione, parcheghju, stazione di focu, eliportu è strutture di moschea. Hè previstu chì 200.000 XNUMX persone viaghjanu ogni ghjornu cù u prugettu, chì cuntribuiscenu à facilità u trasportu trà e duie cità sante, in particulare durante u Hajj è Umrah. Hè previstu chì a linea è l'altri stazioni seranu cumpletati prima chì u prugettu principia à esse usatu.

Custruitu 3 km di ferrovie in 2600 cuntinenti

Yapı Merkezi, chì hà rializatu i primi in u mondu in u campu di u trasportu, l'infrastruttura è u cuntrattu generale dapoi u 1965, hà finitu cù successu 2016 chilometri di prughjetti di ferrovia è 3 prughjetti di sistema ferroviari in 2600 cuntinenti à a fine di u 41. Yapı Merkezi, chì permette u trasportu sicuru di più di 2 milioni di passageri à ghjornu in u mondu, hà finitu 2016 cù u Prughjettu Tunnel Eurasia, chì cunnetta i cuntinenti asiatichi è europei cù un tunnel stradale sottu u fondu marinu per a prima volta, è u Cunghjuntu. Venture Group guidatu da Yapı Merkezi hà vintu l'offerta per u 1915 Çanakkale Bridge.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*