A flotta di Metro di Izmir hè in crescita

A flotta di Metro di İzmir hè in crescita: a Municipalità Metropolitana di İzmir, chì hà cuminciatu à attaccà da "3 armi" in u sistema ferroviariu cù i so investimenti in tram, suburbani è metro, rinforza a so flotta cù 95 novi vagoni di metro. 320 di i veiculi moderni di u metro, chì costanu circa 55 milioni di lire, saranu consegnati dumani (sàbbatu) cù una ceremonia à a quale u presidente Aziz Kocaoğlu hà assistitu.

A Municipalità Metropolitana di Izmir, chì hà iniziatu u più grande attaccu d'investimentu in a storia di a cità in u campu di i sistemi ferroviari, rinforza i sistemi esistenti cù novi veiculi. A Municipalità Metropolitana, chì hè stata offerta per 95 novi veiculi di metro per sviluppà a flotta di veiculi di u Metro Izmir; hà fattu una compra chì costa circa 320 milioni di TL (79 milioni 800 mila euro). 15 treni cù 3 vagoni pruduciuti in a cumpagnia cinese CRRC Tanghsan sò stati purtati in İzmir in 2016 è messi in viaghju. I treni novi hà guadagnatu l'apprezzazione di a ghjente di Izmir in pocu tempu cù u so design stylish è una struttura interna cunfortu. Infine, 40 altri carri in custruzzione ghjunghjenu à İzmir è cuminciaru à sbarcà nantu à e linee di treni in Halkapınar. A causa di a consegna di novi veiculi di metro, u numeru di i quali hà righjuntu 55, dumani (sàbatu) si terrà una ceremonia in u centru di u Metro di İzmir in Halkapınar, cù a participazione di u presidente Aziz Kocaoğlu.

A flotta di Metro cresce 4 volte
Cù i novi veiculi da esse consegnati, u numeru di vagoni in u Metro Izmir ghjunghjerà à 142. Cù l'arrivu di 40 altri veiculi, a custruzzione di i quali serà finita in i prossimi mesi, u numeru tutale di vagoni ghjunghjerà à 182, è u numeru di treni custituiti da 5 vagoni ognunu ghjunghjerà à 36. A flotta İzmir Metro A.Ş, chì hà iniziatu u serviziu in u 2000 cù 45 veiculi, hà da esse cresciutu 17 volte in 4 anni.

Tecnulugia muderna, altu cunfortu
I novi treni di metro attiranu ancu l'attenzione cù e so caratteristiche, chì sò implementati per a prima volta in u nostru paese. Grazie à i sistemi speciali chì calculanu u numeru di entrate di passageri, u Centru di Controlu di u Trafficu pò vede i tassi di occupazione di i vagoni è fà l'indicazione necessaria à i passageri. I cortini di luce nantu à e porte sò attivati ​​appena prima di chjude, vede s'ellu ci hè un ughjettu trà è cumanda a porta secondu i dati entranti. E strisce di luce in i vetri di a porta è di a finestra ponu esse facilmente vedute da i passageri da l'internu o l'esternu è avvisanu u passageru se a porta hè fora di usu. Cusì, a perdita di tempu nantu à e porte hè impedita.

Passarà 11 teste separati
Cum'è i treni precedenti, i novi treni saranu sottoposti à una prova approfondita prima di mette in opera di passageri. I treni seranu sottumessi à 11 teste separati dopu cuntrolli statichi è dinamichi, è seranu pigliati per 1000 chilometri di test drive senza passageri. Dopu à u cumpletu di stu prucessu tutale, sarà messu à u serviziu di u populu di Izmir.

L'espedizioni diventeranu più frequenti cù l'investimentu di signalizazione
İzmir Metro, invece, investe in un novu sistema di signalazione chì riducerà a frequenza operativa attuale per risponde à a dumanda di viaghju in rapida crescita. L'investimentu di 7 milioni d'euros serà finitu quist'annu. Cù u prugettu, serà pussibule di realizà u funziunamentu di u trenu in u sistema esistenti è nantu à e linee novi chì saranu aghjuntu à u sistema da avà, cù intervalli di sin'à 90 seconde.

A rete di u sistema ferroviariu cresce 12 volte in 22 anni
In u 2000, İZBAN hà unitu à i sistemi ferroviari chì sò intruti in a vita di a cità cù u Metro d'Izmir di 11 km in 2010. I dui sistemi anu righjuntu una lunghezza di 130 km oghje. Cù i novi prughjetti di estensione è l'investimenti in tram di İzmir Metro è İZBAN, a reta di u sistema ferroviariu in İzmir ghjunghjerà à 2020 km da 250; Cusì, i sistemi ferroviari anu cresciutu 12 volte in 22 anni.

Parcheghju sotterraneo di 115 vitture
A nova facilità da esse stabilita in l'area chì si estende à l'area di u magazzinu di u metro di Halkapınar per u mantenimentu è u almacenamentu di a flotta di u Metro Izmir, chì si espansione ghjornu per ghjornu, avarà una capacità di 115 vagoni. Un sistema di lavatu di treni automaticu serà ancu installatu in i servizii di mantenimentu è di almacenamentu sotterranei, chì saranu custruiti cum'è dui piani nantu à una superficie tutale di 15 mila metri quadrati. U parcu di i carri sotterranei costarà 92.7 milioni di TL. A capacità di parcheghju, chì hè attualmente 114 veiculi cumprese l'area di l'attellu di mantenimentu, duppierà à 229 veiculi cù a fine di u prugettu.

A capacità di l'area di l'attellu di mantenimentu chjusu di Izmir Metro aumenterà da 24 veiculi à 37 veiculi dopu l'espansione. L'area interna di e strutture di mantenimentu di l'atelier, chì hè di 10 mila metri quadrati, aumenta à 12 mila 900 metri quadrati cù i travaglii di espansione. Inoltre, 1200 metri quadrati di spazii di travagliu è uffiziu sò creati.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*