A fundazione di Beşyol Junction hè stata posta cù una cerimonia

A fundazione di Beşyol Junction hè stata pusata cù una cerimonia: A fundazione di u 210 milioni di TL Beşyol Junction, chì uniscerà Çelebi Mehmet Boulevard è Hüdavendigar Boulevard, chì hè stata custruita da a Municipalità Metropolitana di Bursa è costò 25 milioni di TL cù espropriazione è custruzzioni stradali, era pusatu cù una cerimonia. U sindaco metropolitanu Recep Altepe hà dettu chì più di 500 edifici sò stati demoliti per i dui boulevards aperti di novu, 150 milioni di TL sò stati spesi per espropriazioni, 60 milioni di TL sò stati spesi per a custruzzione di strade, è chì Beşyol Junction costarà 25 milioni di TL cù l'espropriazione è a fabricazione.

In linea cù l'obiettivu di copre Bursa cù reti di ferru, mentre a custruzzione di a piazza di a cità - a linea di u sistema ferroviariu Terminal T9.4 cù 11 stazioni, cù una lunghezza tutale di 2 chilometri, cuntinueghja, a municipalità metropolitana, invece, hà acceleratu arrangiamenti di ponti è junctions nantu à a strada per ùn interrompe micca u trasportu ferroviariu. A fundazione di Beşyol Junction, chì hè prevista à esse custruita à Beşyol, u puntu di intersezzione di Çelebi Mehmet Boulevard cù Istanbul Street, è chì costarà circa 25 milioni di TL cù a so espropriazione è a so fabricazione, hè stata fatta cù una cerimonia. Cù a fine di Beşyol Junction, una cunnessione serà furnita à Yunuseli via un viaductu da esse custruitu attraversu Paşa Çiftliği in a continuazione di Çelebi Mehmet Boulevard, è da quì à Mudanya via Recep Tayyip Erdoğan Boulevard. Cusì, i citadini chì volenu andà da Yıldırım à Mudanya puderanu ghjunghje facilmente a destinazione desiderata cù sta strada alternativa senza entre in u trafficu urbanu. A cerimonia di rivoluzione di Beşyol Junction, chì hè u nodu più impurtante di u trasportu urbanu, hà assistitu u sindaco metropolitanu Recep Altepe, è u sindaco di Osmangazi Mustafa Dündar, u sindaco di Gürsu Mustafa Işık, u sindaco di Büyükorhan Hasan Taş, u presidente provinciale di u Partitu AK Cemalettin Torun. numeru di invitati assistiti.

500 edifici demoliti per dui boulevards
U sindaco metropolitanu Recep Altepe hà dettu chì anu attribuitu più di 3/2 di u budgetu d'investimentu à prughjetti d'investimentu per pruduce soluzioni radicali à u prublema di trasportu in Bursa. Ricordendu chì più di 500 birre sò stati espropriati è demoliti per purtà à a cità Çelebi Mehmet Boulevard è più tardi Hüdavendigar Boulevard, chì sò stati custruiti in cunfurmità cù questi prughjetti, u sindaco Altepe hà enfatizatu chì ùn ci hè micca un altru cumuni chì hà demolitu tanti edifici da custruisce. strade. Esprimendu chì 150 milioni di TL sò stati spesi in espropriazioni è 60 milioni di TL in custruzzioni stradali per l'apertura di questi dui boulevards, u sindaco Altepe hà dettu: "In altre parolle, un investimentu di 210 milioni di TL hè incoronatu cù Beşyol Junction, nantu à quale avemu postu u fundazione. A junction hà ancu costu 25 milioni di TL cù a so espropriazione è a fabricazione. In altri palori, avemu fattu un investimentu di 235 milioni di TL solu per u trasportu in questa regione. Pò esse bonu per a nostra regione è Bursa ".

Yıldırım si cunnetta à Mudanya
Ricordendu chì Beşyol Junction, chì a so fundazione hè stata pusata, ùn hà micca solu cunnette i dui lati di u distrittu di Osmangazi, u sindaco Altepe hà dettu chì i travaglii sò stati ancu finiti nantu à a tappa Yıldırım di Hüdavendigar Boulevard. Esprimendu chì u Boulevard Çelebi Mehmet serà ancu cunnessu à Yunuseli via un viaductu da esse custruitu da Sırameşeler à Paşa Çiftliği, u sindaco Altepe hà dettu: "Avemu finitu a custruzione di 3 ponti sopra u canali Yunuseli. Da quì, una cunnessione serà furnita à Mudanya cù u travagliu da fà nantu à u Boulevard Recep Tayyip Erdoğan è dopu. In altre parolle, Yıldırım è Mudanya seranu cunnessi l'un à l'altru. I nostri citadini, partiti da Yıldırım, puderanu ghjunghje à Mudanya cù sta strada alternativa senza entre in u trafficu internu di a cità.

Ricordendu chì Hüdavendigar Boulevard serà una di e zone più prestigiose di Bursa, u sindaco Altepe hà aghjustatu chì i novi edifici seranu tirati in 10 metri più.

A nostra priorità hè u trasportu
U sindaco di Osmangazi, Mustafa Dündar, hà dichjaratu chì u trasportu hè una di e zone di serviziu più impurtanti è hà enfatizatu chì cuntinueghjanu i so investimenti per facilità u trafficu cintrali di a Municipalità Metropolitana da una banda. Indicà a difficultà di pruduce tali servizii in u centru di a cità induve a densità di custruzzione hè alta, Dündar hà dettu: "Pudete vede sta difficultà quì in u megliu modu. A diritta è a manca di a strada era piena di edifici, avà vedemu dui boulevard aperti da a nostra Municipalità Metropolitana. Venemu à un accordu cù i nostri citadini in una manera chì ùn disturba micca a pace suciale, demolisce l'edificazioni è portanu tali servizii à noi stessi. Cum'è a municipalità di Osmangazi, avemu spesu 75 milioni di TL solu in espropriazioni stradali. Avemu apertu 75 strade senza strada è custruitu una strada di sviluppu di 66 mila metri. Mentre furnisce tali servizii, di sicuru, i cummercianti è i citadini di a regione anu qualchì difficultà. Li dumandemu un pocu di più pacienza è aspettemu ch'elli aiutanu e squadre per chì u travagliu sia finitu in pocu tempu.
Parlendu in nome di i residenti di a regione, Mehmet Karaoğlu, u capu di u Distrettu di Altınova, hà ancu ringraziatu u sindaco Altepe per u travagliu di u boulevard è di l'intersezzione da aghjunghje à a regione.

Dopu à i discorsi, u presidente Altepe è i membri di u protocolu pressu u buttone è pusonu i fundamenti di l'intersezzione chì cunnetta i dui scogli di Istanbul Street.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*