Locomotiva a vapore veterana di Abdülhamid Han

abdulhamithan
abdulhamithan

A locomotiva a vapore veterana di Abdulhamid Han: U trenu di vapore più anticu in Turchia, chì hè ghjuntu in Turchia durante u regnu di Abdulhamid Han, aspetta novi prughjetti. U trenu storicu, chì hè attualmente in mostra davanti à u Dipartimentu di Sistemi Ferroviari di u Liceu Anatolianu Vocational è Tecnicu Atatürk, hè previstu per esse usatu per cuntribuisce à u turismu di a cità.

Dopu avè fattu un nome per ellu stessu in ogni periodu di a storia, Sivas occupa ancu un postu impurtante in e pagine di a storia ferroviaria di u paese. Avè una parolla in a scuperta di a ferrovia chì hà iniziatu durante l'Imperu Ottumanu è si stende à a Republica di Turchia, Sivas porta sempre e tracce di quelli ghjorni oghje. U trenu di vapore numeru 1872 in Sivas, chì hè statu messu in trafficu in u 33508, hà a distinzione di esse u più anticu trenu di vapore in Turchia. U trenu storicu, chì prima era davanti à a Stazione di Sivas, hè avà in mostra in u giardinu di u Dipartimentu di Sistemi Ferroviari di u Liceu Anatolianu Vocational è Tecnicu Atatürk. U maestru di Sistemi Ferroviari Mustafa Yuvacı, chì hà datu infurmazioni nantu à a storia di u trenu, hà dettu: "Stu trenu principia u trafficu in u 1872. Hè statu custruitu in Austria durante u regnu di Abdülhamit. In u 1860, a linea ferroviaria İzmir Aydın di 130 chilometri hè stata stabilita. Dopu quì, l'impurtanza hè datu à a ferrovia. In particulare durante u regnu di Abdülhamid, una grande impurtanza hè stata attribuita à e ferrovie. A ferrovia Hejaz hè stata stabilita in quellu tempu, i treni per Istanbul è Kayseri eranu in quellu tempu. È stu trenu hà travagliatu ancu nantu à sti linii. Purtava carbone in a regione Izmir finu à u 1930. Questu hè u più anticu trenu à vapore intactu in Turchia. Ci sò altri, ma questu hè u trenu più anticu. "Ci hè un trenu di vapore utilizatu in l'industria cinematografica in Eskişehir", disse.

DEVE ESSERE UTILIZZATA IN TURISMU

Mentre hè dichjaratu chì a storia ferroviaria di Sivas deve esse purtata à u settore turisticu, hè pensatu chì a locomotiva storica farà una grande cuntribuzione à un tali studiu. Duranti u periodu, solu i locomotive prudutte in Inghilterra è in Francia, locomotive a vapore sò stati pruduciuti in Sivas Cer Atelier in Turchia. A seconda locomotiva a vapore, chì si chjamava Bozkurt, hè stata prodotta in Eskişehir sottu u nome Karakurt. Enfatizendu chì sti valori duveranu esse usatu, certi circhuli enfatizanu chì un museu di ferrovia à l'aria aperta per esse stabilitu in Sivas cuntribuisce à a cità.

Surghjente: http://www.sivasmemleket.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*