Antalya hà passatu à una nova era in u trasportu publicu

Antalya hè entrata in una nova era in u trasportu publicu: cù l'applicazione implementata da a municipalità metropolitana di Antalya, solu autobus di 5 metri sò serviti in 12 distretti cintrali di Antalya, mentre chì i minibus anu cuminciatu à serve solu quartieri remoti.

Una nova era hà iniziatu in u trasportu publicu in Antalya. L'autobus uniformi cuminciaru à esse usatu in u centru di a cità. U primu ghjornu, 357 autobus di 12 metri chjappà in e strade.

A nova era in u trasportu publicu, chì a Municipalità Metropolitana di Antalya descrive cum'è "rivuluzione", hà iniziatu da oghje. L'usu di veiculi uniformi in u trasportu publicu, chì hè stata annantu à l'agenda di u publicu in Antalya per un bellu pezzu, hà cuminciatu a matina di u 1 di ferraghju. Midibuses, chì sò stati utilizati in u centru di a cità per anni, ùn saranu più utilizati in u trasportu publicu. U trasportu publicu serà furnitu da autobus uniformi di 12 metri di pianu bassu.

Antalya Esnaf Transportation Inc. U presidente Mehmet İnce hà dettu chì 357 autobus partianu u primu ghjornu. Indicà chì u numeru di veiculi ùn hè micca abbastanza, İnce hà dettu chì, ancu s'ellu alcuni cummercianti anu investitu i so soldi, ùn anu ancu ricevutu i so veiculi. Nutendu chì 50 altri cummercianti riceveranu i so veiculi in un futuru vicinu, Ince hà dettu chì i cummercianti in generale compranu veiculi di seconda mano. İnce hà dettu: "U nostru numeru di veiculi serà finitu à a fine di ferraghju. In u nostru parè, 501 autobus duveranu furnisce u trasportu, ma secondu a ricerca fatta da a Municipalità Metropolitana, 420 veiculi seranu abbastanza. Ùn ci sò micca cambiamenti significativi in ​​i rotte. Siccomu l'autobus ùn pò micca entra solu in alcune zone, i voli da i lochi vicini continuanu ", disse.

TÜREL ANNUNCIATU DA TWITTER

U sindaco di a municipalità metropolitana di Antalya, Menderes Türel, hà fattu una dichjarazione annantu à u novu periodu da u so contu di e social media. Türel hà dichjaratu chì parechji impiegati municipali anu passatu u primu ghjornu senza dorme per u novu mandatu. Türel hà dichjaratu chì ùn ci era micca prublemi cù e linee eccettu per eccezzioni minori è hà cuntinuatu cusì:

"Da u primu ghjornu chì avemu pigliatu a decisione chì i minibus resteranu in e foglie polverose di a storia, avemu fiducia in i nostri cummercianti è avemu dettu chì imbarcaremu in stu viaghju inseme. Avemu perseverantemente u nostru sforzu per mantene in u sistema in ogni mumentu. Mostre ogni tipu di sacrifiziu in i nostri cummercianti, si mantene cù stu cambiamentu è divintò cun noi. Sta rivoluzione, chì si mostra cum'è un esempiu in ogni pruvincia in Turchia, avia solu un scopu. U prublema hè chì i nostri citadini di Antalya prufittà di u trasportu publicu in veiculi più muderni è còmode. Ancu se alcuni di i nostri cummercianti anu difficultà à ottene i so veiculi per via di l'intensità di a dumanda, i tempi d'attesa à e tappe diminuiranu cum'è i so veiculi venenu è sò inclusi in u sistema in pochi ghjorni.

"SARA BEN À ANTALYA"

Dichjarà chì ùn ci saranu micca ostaculi chì i citadini ùn ponu superà se si sustenenu, Türel hà dettu: "L'autobus eleganti muderni cù rampe per disabili è amichevuli di l'ambiente sò degni di Antalya. Grazie à tutti, in particulare u nostru persunale di trasportu metropolitanu è i gestori, à tutti i nostri fratelli cunduttori, i nostri cummercianti di trasportu, a Camera di Busmen, i funzionari di Pamfilya A.Ş, i gestori è i membri di l'Autobus Public Privati. Nimu ùn deve preoccupari. I novi sistemi è autobus in u trasportu publicu seranu boni per Antalya ", disse.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*