Ministru Arslan, Avemu cunsideratu u ponte di Çanakkale di u 1915 cum'è indispensabile

Ministru Arslan, Vedemu u Ponte di Çanakkale di u 1915 cum'è Indispensabile: u Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Ahmet Arslan hà dettu: "U megliu indicatore di fiducia in l'ecunumia di un paese hè a vista è l'interessu di l'investitori stranieri è l'istituzioni finanziarie in quellu paese. 1915 Çanakkale Bridge era una offerta induve e cumpagnie più impurtanti di u mondu compru specificazioni. In novu, simu felici di dì chì 4 gruppi diffirenti, 4 iniziative di partenariatu diverse anu presentatu offerte per a nostra offerta ". disse.

In u so discorsu à a riunione tenuta à a Càmera di Cummerciu è Industria di Çanakkale, Arslan hà dettu ch'ellu era assai cuntentu d'esse inseme cù a ghjente di Çanakkale, chì hà ghjucatu u levitu in a Guerra di l'Indipendenza è sparghje a cuscenza di esse una nazione da quì à u mondu sanu.

Dichjarà chì a ghjente di u paese hà pigliatu à e piazze u 15 di lugliu cù a cuscenza di esse una nazione, indipendentemente da a so religione, lingua, dispusizione o etnia, Arslan hà dettu: "Puderia esse passatu centu anni da Çanakkale, ma u novu. a generazione ùn hà micca scurdatu di i so antenati. Ùn hà micca scurdatu di ciò chì significa luttà contr'à sette vacche in Çanakkale, sapi ciò chì significa u spiritu di Çanakkale ". usatu a frasa.

"Avemu creatu 3 o 4 corridori est-ovest da Edirne à Kars"

Dà infurmazione nantu à u travagliu di u Ministeru, Arslan hà dichjaratu ch'elli anu presentatu a strategia di u pianu maestru di u trasportu in u 2003, è chì anu assicuratu a participazione di l'urganisazioni non governamentali è l'università è di i burocrati di u ministeru in questu travagliu. Arslan continuò:

"In u risultatu di sti studii, emerge a seguente fotografia; Avemu bisognu di trasfurmà a vita in questa geografia in un vantaghju. Se cunnettamu è integremu l'Asia è l'Europa cù rotte ininterrotte, ferrovie, ancu ferrovie d'alta velocità, porti aerei è marittimi, guadagnemu u vantaghju è u valore aghjuntu chì vulemu da u trasportu di u mondu in questa geografia. Questu hè u primu puntu chì guardemu. Avemu creatu 3 o 4 curridori nantu à l'assi est-ovest da Edirne à Kars. In novu, avemu dettu: "Ùn hè micca abbastanza". avemu dettu. In questu sensu, avemu determinatu 18 corridori. Ciò chì circhemu di fà in questi curridori hè di cunnetta u Mari Neru è u Mediterraniu cù e strade divise, per facilità a vita di u nostru populu, ma dinò per furnisce i trasporti è l'accessu, indispensèvule per u sviluppu di l'industria di u nostru paese.

Significatu di "2023 metri" in u pede

Dichjarà chì, se tuttu u muvimentu di trasportu da l'Asia era mandatu à l'Europa via Istanbul, un corridore cum'è una gola di buttiglia seria creatu, Arslan spiegò chì anu fattu u Prughjettu Marmaray per allevà quellu corridore cun a cuscenza di questu.

Dichjarà chì anu iniziatu u prucessu di l'autostrada di 384 chilometri accantu à u Ponte Yavuz Sultan è u Ponte Osmangazi, Arslan hà dettu: "Tuttavia, se ùn cunnettamu micca a Tracia à l'Egeu via Çanakkale è à u Mediterraniu occidentale, una parte impurtante di quella grande stampa. chì avemu parlatu sarà mancatu ". Hè per quessa chì avemu vistu u Ponte di Çanakkale di u 1915 cum'è un must. disse.

Enfatizendu chì u prughjettu di u Ponte di Çanakkale in u 1915 hè un prughjettu di classe mundiale, Arslan hà dichjaratu ch'elli anu decisu di fà u pede di u ponte, chì pensanu à apre in u 2023, cum'è 2023 metri per fà significativu.

"Sperendu, poneremu a fundazione di u ponte u 18 di marzu"

Dichjarà chì anu ricevutu a prima offerta per l'offerta per u ponte u 26 di ghjennaghju, Arslan hà dettu:

"Mentre piglià l'offerte, hè statu pruvatu à creà una percepzione di l'ecunumia, di u nostru paese," l'ecunumia di u paese hè male, l'ecunumia di stu paese ùn pò micca esse fiducia ". U megliu indicatore di fiducia in l'ecunumia di un paese hè a vista è l'interessu di l'investituri stranieri è l'istituzioni finanziarii in quellu paese. 1915 Çanakkale Bridge hè stata una offerta induve 24 di l'imprese più impurtanti di u mondu è i paesi principali di u mondu anu compru specificazioni. In novu, simu felici di dì chì 4 gruppi diffirenti è 4 iniziative di partenariatu diffirenti anu presentatu offerte per a nostra offerta. Ottu grandi cumpagnie da Corea, Giappone, Cina è Italia anu presentatu offerte. 8 cumpagnie chì anu pruvatu micca solu in u nostru paese, ma ancu in u mondu, anu participatu à queste joint ventures è presentanu offerte. Inseme à queste offerte, 7 istituzioni finanziarii in u mondu anu datu e so lettere dicendu "iè, aghju fiducia in l'ecunumia, u futuru è a stabilità di Turchia, finanziemu stu ponte". In novu, cum'è un indicatore di fiducia in questu paese, avemu fattu a licitazione per u ponte di 13 miliardi, 10,5 quadrillioni cù soldi vechji è l'autostrada di 10,5 chilometri finu à Malkara. Spergu chì ponemu i fundamenti di u ponte u 101 di marzu ".

Arslan hà dettu chì quandu u prugettu hè finitu, quelli chì venenu in Turchia da l'Europa è volenu andà in l'Egeu, u Mediterraniu occidentale è ancu l'Anatolia Centrale occidentale passanu per Çanakkale, è chì a so partenza da a stessa regione à Tracia, i Balcani è l'Auropa serà fatta per questa strada.Ellu hà dichjaratu ch'ella darà una cuntribuzione significativa à u so impiegu.

U Ministru Arslan hà dichjaratu ch'elli anu scrutatu u prugettu assai attentamente durante u prucessu di preparazione è hà fattu cambiamenti in modu chì a struttura storica ùn sia micca affettata negativamente, è hà dettu: "Turchia, chì avia bisognu di 70 centesimi è hè stata in manu cù i prestatori quandu truvò un prestitu di parechji milioni di dollari, hè ghjuntu à sta situazione. Avemu aumentatu a strada divisa da 6 chilometri in Turchia à 100 mila chilometri. Avemu aumentatu u numeru di aeroporti da 25 à 26. Mentre trasportava 55 milioni di passageri annu, hè aumentatu à 35 milioni. disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*