Dichjarazione di Prughjettu Ferroviaria BTK da u Ministru Arslan

Dichjarazione di u Prughjettu Ferroviariu BTK da u Ministru Arslan: Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Ahmet Arslan hà dettu chì u Prughjettu Ferroviario Baku-Tbilisi-Kars hè un prughjettu arretratu. U Ministru Arslan hà datu u missaghju chì stu prughjettu serà apertu à a mità di l'annu cù i travaglii da esse realizatu in marzu-aprile.

U Ministru di Trasportu, Affari Marittimi è Comunicazioni Ahmet Arslan, riferenu à u Prughjettu Ferroviario Baku-Tbilisi-Kars, chì hè in custruzzione, hà dettu: "Spergu chì l'avemu purtatu à a fase di prova cù un travagliu intensu in marzu-aprile, è spergu. l'apertura di stu prughjettu à a mità di l'annu hè essenziale è impurtante per noi è a nostra regione. disse.

Arslan hà scontru cù i rapprisentanti di l'urganisazioni non governamentali (ONG) è i capi d'opinioni in a 18a Direzzione Regiunale di l'Autostrade Sala di riunioni di a cità.

Facendu un discorsu quì, Arslan hà indicatu l'impurtanza di u sviluppu di a regione è hà dettu: "Se sviluppemu inseme cum'è regione, micca solu in Kars, ma ancu intornu à Kars, Ardahan, Iğdır, Ağrı, ancu Erzurum è Artvin, benefiziu sia a nostra regione è u nostru paese.

Spieghendu chì anu fattu prughjetti è investimenti per altre pruvince in a regione è ancu Kars, Arslan hà enfatizatu chì parechje culture è rapprisintanti di sette in a regione anu campatu inseme per mille anni è dà un esempiu per a Turchia è u mondu, revelendu ciò chì unità. è sulidarità significa.

Dichjarà chì anu firmatu parechji prughjetti in Turchia è cuntinueghjanu à fà cusì, Arslan hà dettu: "A Ferrovia Baku-Tbilisi-Kars hè un prughjettu assai impurtante è un pocu tardiu per a nostra pruvincia, a nostra regione. U prugettu hè stata ritardata per via di prucessi di tribunale, ma questu invernu, dicemu chì avemu da travaglià un pocu più, grazie à Diu, l'inguernu hè fruttu, a neve hè fruttuosa, ma à u stessu tempu impedisce u travagliu. Spergu chì u purteremu à a fase di prova cù un travagliu intensu in marzu - aprile, è spergu chì l'apertura di stu prughjettu à a mità di l'annu hè essenziale è impurtante per noi è a nostra regione ".

U Ministru Arslan hà ancu toccu u centru logisticu previstu per esse custruitu in a regione è hà dettu: "U centru logisticu chì tutti sapete hè u cumplementu di a Ferrovia Baku-Tbilisi-Kars. In u centru logisticu, u prucessu di licitazione hè stata per 4 - 4,5 mesi. Ora faremu a decisione finale è determineremu l'imprenditore sta settimana, è speru, ancu s'ellu ùn ci hè micca obiezione, chjappà in marzu. Questu hè un prughjettu cumplementariu di Baku-Tbilisi-Kars. è avemu ghjuntu à Kars passu à passu, essendu cuscenti di l'impurtanza di u trenu d'alta velocità chì si sviluppau in l'ultimi anni in u nostru paese. Essendu cuscenti di l'impurtanza di un secondu prughjettu di ferrovia chì andarà in Nakhchivan, Iran, Pakistan è ancu l'India via Iğdır, un altru cumplementu à questu, cuntinuemu à travaglià.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*