Un Sistema Ferroviario deve esse cambiatu in Konya OIZ u più prestu pussibule

Konya OIZ deve esse cambiatu à un sistema ferroviariu u più prestu pussibule: A causa di u ghiaccio è di a nebbia nantu à a strada di Ankara, l'accidenti di trafficu in catena chì implicavanu parechji veiculi sò accaduti in diversi punti ieri matina. Mentre chì 38 persone eranu ferite in l'accidenti, a strada di Ankara hè stata chjusa à u trafficu per un bellu pezzu. "Quandu u ghiaccio è a nebbia densa sò aghjuntu à a densità di trafficu di quasi 70 mila persone ogni ghjornu, u disastru hè in strada", disse. Se ùn si trova una suluzione à a densità in a Zona Industriale Organizzata, questu accidentu ùn serà micca l'ultimu!

U ghjacciu nascostu è a nebbia anu causatu una catena di accidenti di trafficu in a strada di Ankara, ferendu 38 persone. A causa di nebbia pesante è ghiacciata, parechji accidenti di trafficu in catena chì implicanu più di 40 veiculi, cumpresi autobus municipali è veiculi di navetta di i travagliadori, sò accaduti in a strada Aliya İzzet Begoviç, chì si trova vicinu à l'autostrada Konya-Ankara ASTİM, u situ industriale è cunnetta sta strada à a strada. Istanbul Ring Road. hè ghjuntu. Mentre a direzzione di a strada versu Ankara era chjusa à u trafficu per via di l'accidentu, a strada hè stata aperta à u trafficu dopu chì i salvatori spediti à a scena anu travagliatu.

U SISTEMA FERROVIARI DEVIA ESSERE CAMBIatu ASAP

Ramazan Erkuş, presidente Erkon Döküm di u Cunsigliu di Amministrazione, hà dichjaratu chì, cum'è u pruprietariu di una impresa operante in a Zona Industriale Organizzata di Konya, anu manifestatu u prublema di u trasportu à e zone industriali 5 anni fà è hà dettu: "In quantu à a strada di Ankara, l'Industria Organizzata Organizzata. I prupietari di l'imprese, l'impiegati è i visitori di e zone ponu avè un trasportu più còmode è affidabile.Avemu ancu trasmessu à i nostri amministratori lucali 5 anni fà chì i prughjetti ligati à u trasportu di sta regione deve esse accelerati per ghjunghje in a cità in questu modu. Avemu dichjaratu chì u prublema di trasportu di sta regione puderia esse risolta da u sistema di ferrovia ligera o tram. Tutti chì campanu in a cità sò cuscenti di una tale necessità. Da tandu ùn ci hè statu un sviluppu significativu in questu tema. Stu tragicu accidente hè accadutu nantu à a strada di Ankara, ghjustu in questi ghjorni quandu u sistema ferroviariu per i siti industriali organizzati era in l'agenda. Tuttu u mondu parla di sta questione, ma ùn hè statu fattu finu à avà. I nostri amministratori lucali è ONG sò solu fighjendu ciò chì succede. S'ellu ci era statu qualchì iniziativa valente in Konya, questu accidentu puderia esse trattatu più faciule postu chì a congestione di u trafficu avissi diminuitu un pocu di più. "Ùn ci saria micca bisognu di parechji veiculi navetta, è u trasportu à l'industrii seranu risolti cù u sistema ferroviariu". disse.

Ùn deve esse più tardi per u sistema ferroviariu

Dichjarà chì u travagliu necessariu in quantu à u trasportu à e instalazioni industriali deve esse fattu u più prestu pussibule, Erkuş hà dettu: "Custruemu strutture industriali è stabiliscemu siti organizzati speciali, ma ùn pensemu micca cumu u trasportu di e persone chì travagliaranu in queste industrie. esse furnitu. Per chì e zoni industriali urganizate per scuntrà u centru, l'investimenti è l'opere, cum'è i sistemi di treni ligeri, suburbani è di metro, deve esse realizatu u più prestu pussibule. S'ellu era statu fattu un passu quandu avemu suscitatu sta questione 5 anni fà, assai prugressi saria statu fattu oghje. Malgradu tuttu questu, ùn simu troppu tardi. L'individui è l'urganisazioni cuncernati cù questu prublema anu da piglià a rispunsabilità. "Se e precauzioni necessarie eranu state pigliate, questu accidentu è u caosu puderia mai esse accadutu". disse.

Surghjente: www.yenihaberden.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*