U Ministru Arslan hà introduttu una Locomotiva Diesel prodotta in u locu

U Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione, Ahmet Arslan, hà dichjaratu chì u Trenu d'Alta Velocità serà pruduttu in a Fabbrica TÜLOMSAŞ in Eskişehir è hà dettu: "Faremu u Trenu d'Alta Velocità noi stessi, ùn saremu micca. cuntentu cù usà in u nostru paese, l'esporteremu in tuttu u mondu ".

Ahmet Arslan, Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni, chì hè ghjuntu à Eskişehir per assistisce à diversi prugrammi, hà visitatu prima u guvernatore Azmi Çelik in u so uffiziu. Più tardi, u Ministru Arslan hà visitatu Turkey Locomotive and Motor Industry Inc. (TÜLOMSAŞ) in Eskişehir è hà esaminatu u mutore di locomotiva diesel domestica prodotta quì.

U Ministru Arslan hà ricurdatu chì u primu automobile domesticu di Turchia, Devrim, hè statu ancu fattu in TÜLOMSAŞ, è hà dettu: "Semu diventati u 6u paese in Europa, l'8u in u mondu, è u paese chì usa è custruisce ancu Treni d'Alta Velocità. TÜLOMSAŞ hè una di e nostre organizzazioni ben stabilite. TÜLOMSAŞ hè sempre statu assertivu. Micca oghje, hà fattu a so pretensione cù Devrim Automobile. Se i gestori è l'amministratori di u nostru paese avianu cridutu quantu l'anu fattu quandu TÜLOMSAŞ hà fattu a so pretensione nantu à a vittura Devrim, avariamu parlatu oghje di vitture di marca mundiale è aerei di marca mundiale. TÜLOMSAŞ hà cuminciatu à fabricà muturi in u settore ferroviariu oghje ", disse.

U Ministru Arslan, chì hà dettu: "Cumu Turchia, cum'è Eskişehir, custruiremu un Trenu d'Alta Velocità in TÜLOMAS", hà cuntinuatu u so discorsu in u quale hà trasmissu a so fede à i travagliadori di TÜLOMSAŞ:

"Cum'è aghju dettu, se u travagliadore crede, tuttu ciò chì resta hè di susteneci è fà. Hè per quessa, mentre compravamu u novu set di treni 96 High Speed ​​​​, avemu inclusu una specificazione per a tecnulugia per vene in u nostru paese è u Trenu High Speed ​​​​da esse custruitu in Turchia in u scopu di u prugramma di cooperazione industriale. Esterneremu i primi 20, poi gradualmente TÜLOMSAŞ pigliarà più postu in a produzzione è farà l'ultimi 16 100 per centu da ellu stessu. Tuttavia, ùn simu cuntentu di questu. In più di quessa, dopu avè purtatu quella tecnulugia è diventemu capaci di fà u Trenu d'Alta Velocità, faremu u Trenu d'Alta Velocità à u livellu naziunale è lucale, è ùn ci cuntentaremu micca di usà in u nostru paese. Esporteremu da u nostru paese à a geugrafia in quale simu è ancu in tuttu u mondu.

U Ministru Arslan hà dichjaratu chì TÜLOMSAŞ, chì hà fattu parechje locomotive è li hà esportatu in parechji paesi, hà pruduciutu recentemente un novu mutore diesel naziunale è domesticu di 6 cilindri chjamatu TLM6V185 è hà dettu: "I testi finali di stu mutore sò finiti, hè avà. in a fase di usu. L'ingegneri è i travagliadori di TÜLOMSAŞ anu fattu a R&D. Passatu cù successu tutti i testi. TÜLOMSAŞ ora pruducerà in serie. Quandu facemu un ordine, avarà una capacità di pruduce un mutore à settimana, è quandu a densità di l'ordine aumenta un pocu più, pruducerà un mutore ogni 3 ghjorni. Questa hè stata una sinergia per a nostra industria di difesa cum'è u mutore di cisterna. Ùn avemu micca solu sviluppà un pruduttu naziunale naziunale, cuntribuiscemu ancu miliardi di dollari. Vulemu esse globale in questu settore. À TÜLOMSAŞ, pruduciamu mutori chì appellu à u mondu, serve u mondu è cumpete cù u mondu. Vogliu ringrazià u nostru presidente, Recep Tayyip Erdoğan, è u nostru Primu Ministru, Binalı Yıldırım, per avè cridutu in noi è per dà ogni tipu di sustegnu.

In questu prugramma, u Ministru Arslan era accumpagnatu da u guvernatore Azmi Çelik, u deputatu di Eskişehir Harun Karacan, u direttore generale di TÜLOMSAŞ Hayri Avcı è i gestori di l'istituzione publica.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*