E discussioni di a strada ferroviaria sò finite in Trabzon

E discussioni di a strada ferroviaria in Trabzon sò finite: u presidente di u cunsigliu municipale di Ortahisar, Dündar Ayyıldız, hà rispostu u presidente di l'Assemblea Provinciale di Giresun, Mürşit Gürel, chì hà dettu chì a ferrovia deve esse cunnessa à Giresun via Tirebolu.

E dichjarazioni di u presidente Dündar Ayyıldız sò i seguenti: A cità di Trabzon, chì hè stata cunquistata da Fatih Sultan Mehmet, guvernata da Yavuz Sultan Selim, a cità induve Solimanu u Magnificu hè natu è cunnisciuta cum'è a "città di i prìncipi", hà una storia di 4. anni, hè stata a capitale di a regione dapoi a storia. Trabzon, una cità portu impurtante nantu à a strada di a Silk Road, hè diventata u centru cummerciale di a regione.

Spiegazioni significativu
U presidente di l'Assemblea Provinciale di Giresun, u Signore Mürşit Gürel, disregarding a storia prufonda di Trabzon, a so impurtanza in a regione è u so passatu chì guida u cummerciu, è e dichjarazioni chì a ferrovia serà cunnessa à Giresun bypassendu Trabzon via Erzincan sò significativu.

Ricurdamu e parolle di u nostru Primu Ministru
U nostru Primu Ministru, u Signore Binali Yıldırım, in u so discorsu in Trabzon in Novembre 2016, hà dettu: "A ferrovia era u testamentu di Atatürk. Cumpiremu quella vuluntà. Custruiremu a ferrovia Trabzon - Erzincan finu à u 2023, è a strada ferroviaria hè stata determinata è l'investimentu hè diventatu chjaru. Vulemu ricurdà à u Signore Gürel queste parolle di u nostru Primu Ministru Binali Yıldırım, chì hà fattu investimenti enormi durante u so mandatu cum'è Ministru di i Trasporti è era u pioniere di l'investimenti durante u so mandatu di Primu Ministru.

A Regione cum'è un Inseme serà in crescita
Di sicuru, per u sviluppu di a regione di u Mari Neru orientali in generale, hè impurtante di custruisce e ferrovie à tutte e pruvince vicine cum'è Giresun. In ogni casu, a ferrovia, chì uniscerà e regioni di l'Anatolia orientali è sud-est à u Mari Neru è i corsi d'acqua, deve prima seguità a strada per Trabzon, dopu a cunnessione orientale à Batum è a cunnessione occidentale à Samsun via Giresun. A ferrovia, chì avemu aspittatu dapoi anni cum'è regione è vede cum'è un investimentu tardu, hà da elevà a regione à a gloria.

Si deve esse basatu in Trabzon
Sta dichjarazione ùn significa micca chì simu contru à a custruzzione di una ferrovia à u nostru vicinu Giresun. Hè evidenti chì a pusizione geopolitica di a nostra pruvincia, u sviluppu di e relazioni cummerciale cù u Mediu Oriente, l'Iran, a Russia è u Caucasu, a cunnessione di trasportu di treni trà l'Anatolia orientali è sud-est è u Mari Neru deve esse basatu in Trabzon ".

Surghjente: www.takagazete.com.tr

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*