U cosmonauta turcu hà pruvatu à l'aeroportu di Yunuseli

Un cosmonauta turcu hà pruvatu à l'aeroportu di Yunuseli: Durmuş Döven, u primu cosmonauta turcu in u spaziu, hà pruvatu l'aeroportu di Yunuseli. Reysaş Investment Holding A.Ş. Döven, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione, sbarcò à l'aeroportu di Yunuseli in Bursa, induve hè ghjuntu in 14 minuti in u so propiu aviò da Istanbul.

L'aeroportu di Yunuseli, chì hè statu apertu da a municipalità metropolitana dopu à 16 anni, cù a dirigenza di u sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Recep Altepe, hà attivatu u settore di l'aviazione. L'aeroportu di Yunuseli, chì e cumpagnie di l'aviazione anu mostratu un grande interessu à furnisce servizii, hè oghje u "primu cosmonauta turcu in u spaziu", Reysaş Yatırım Holding A.Ş. Hà ospitatu Durmuş Döven, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione. Partendu da l'Aeroportu Sabiha Gökçen di Istanbul, Döven sbarcò à l'Aeroportu Yunuseli in Bursa, induve hè ghjuntu in 14 minuti cù u so propiu aviò chjamatu TC - REY.

"Sò ghjuntu quì cù u mo propiu aviò"
Reysaş Logistics Owner Döven, chì hè ghjuntu in a cità per fà un breve tour in Bursa è torna in Istanbul di novu, hà pruvatu l'aeroportu di Yunuseli cù u so propiu aereu è hà dettu: "Eru fieru d'esse a prima persona à sbarcà à l'aeroportu di Bursa, mi piaceva. hè assai. Quellu chì hà fattu questu deve esse ringraziatu centinaie di millaie. Calchì volta si alzava da Istanbul è si scendeva à Yenişehir, ma l'avemu chjamatu Bursa. A ghjente dice: "Ci hè un aeroportu in Bursa?" dicianu. Eramu à mezu. Avà sò veramente felice di vede un aeroportu in Bursa. Parechji anni fà, qualcunu hà pensatu è hà fattu una mossa pusitiva, ma ùn era micca utilizatu, avà l'aghju utilizatu orgogliu è vinaraghju regularmente. U ponte di Osmangazi pò esse acceleratu, ma pensu chì sta velocità di l'aeroportu hè più altu ch'è questu, cusì mi sò alzatu da Istanbul oghje è sò venutu quì cù i mo amichi cù u mo propiu aviò. Sò assai cuntentu, mi piace assai. Hè un bellu aeroportu, un bellu clima ... ", disse.

"Se ci hè un aeroportu in un locu, quella cità hà sviluppatu"
Dicendu chì l'iniziativi di Bursa in l'aviazione sò impurtanti, Döven hà dettu: "Bursa hè una bella cità, una di e più grandi cità industriali di Turchia. Vegu l'aviò di BURULAŞ, aghju u listessu tipu d'aviò. Eiu falà in terra, si falanu in mare è in terra. Mille grazie à quellu chì hà fattu ... ", disse.

Ricordendu chì era u primu cosmonauta turcu, Döven hà dettu: "Scrivemu "U futuru hè in u celu" nantu à e muntagne è e petre. Una guerra mundiale o una situazione ecunomica hè definitivamente vinta in l'aria. Perchè l'aria significa velocità. Sò u primu cosmonauta turcu in u spaziu, chì significa chì sò a persona più veloce in u mondu. S'ellu ci hè un aeroportu in qualchì locu, quella cità hè sviluppata, avanzata, grande, accessibile... " hà datu ancu esempi di paesi stranieri.

Indicà u putere di Bursa in l'industria è l'ecunumia, Döven hà dettu: "Aprendu l'aeroportu precedentemente chjusu, avete scupertu veri diamanti. Grazie à tutti quelli chì anu cuntribuitu à stu locu dapoi u nostru merre. Questu ùn hè micca u sviluppu di l'aviazione, ma u sviluppu di a cità, a cità hà da sviluppà spontaneamente da avà. BURULAŞ l'a risolta, sarà sicuramente una grande mossa da avà in avanti. Viderete, seraghju a persona più registrata dopu à BURULAŞ ", è hà enfatizatu chì l'aviazione di una cità sviluppa ancu u turismu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*