U prughjettu di a funivia di Gölcük va in offerta

U prughjettu di a funivia di Gölcük va à l'offerta: u prughjettu di a funivia di Gölcük-Karacasu va à l'offerta u 17 di ferraghju

A prima sessione di u Cunsigliu Municipale di Bolu hè stata fatta in ferraghju. Mentre chì parechji prublemi sò stati discututi in a detta sessione, chì hè stata cun a participazione di i membri di u Cunsigliu Municipale è di i gestori di l'unità, u prughjettu di u telefuninu previstu per esse custruitu trà Gölcük è Karacasu hè statu ancu inclusu in l'agenda.

A municipalità hà dumandatu l'autorizazione da u parlamentu per ottene un prestitu di 35 milioni di TL da qualsiasi banca per esse utilizatu in a custruzzione è a stallazione di u sistema di telecabina trà Gölcük è Karacasu. U Cunsigliu di a cità hà rinviatu à l'unanimità u prublema à a cummissione pertinente per a discussione.

U sindaco di Bolu, Alaaddin Yılmaz, hà annunziatu chì a licitazione di u prughjettu di a funivia si terrà u 17 di ferraghju è hà fattu valutazioni nantu à u sughjettu.

Per d 'altra banda, a merria hà dumandatu l'autorizazione da u parlamentu per ottene un prestitu di 3 milioni di TL per u prugettu di sled di muntagna di 9 metri di lunghezza, chì hè ancu cunsideratu per a custruzzione. U parlamentu hà riferitu a questione à a cumissione pertinente per a discussione.