U Prughjettu Sivas Logistics Village serà iniziatu in April

U Prughjettu Sivas Logistics Village serà iniziatu in April: Hè previstu di inizià i travaglii di perforazione nantu à u prughjettu di u paese logisticu, chì cuntribuisce à l'industria di Sivas, in April.

In quantu à u prughjettu sopra citatu, chì hè previstu per esse custruitu in u locu di a Fabbrica di Ferru è Steel di Sivas; U guvernatore Davut Gül, cù u deputatu di Sivas Habip Soluk, u sottusegretariu di u Ministeru di i Trasporti Orhan Birdal, u direttore generale di TCDD İsa ApaydınOsman Yıldırım, presidente di a Càmera di Cummerciu è Industria, Yıldıray Koçarslan, Direttore Generale di TÜDEMSAŞ, è altre parti interessate anu esaminatu u terrenu induve u prughjettu di u paese logisticu serà custruitu.

U deputatu di Sivas Habip Soluk hà fattu una dichjarazione quì; Ellu disse chì un locu per u paese di logistica hè statu determinatu prima in 2010, ma un cambiamentu di locu hè statu fattu per una quantità di motivi.

Puntendu chì u locu di u prughjettu di u dettu serà custruitu in u locu di a fabbrica di ferru è di l'acciaio, Soluk hà dettu chì 600 decares di terra per u prughjettu di u centru di logistica seranu pigliati cù u protocolu è i travaglii di perforazione principianu in April.

Dichjarà chì u prughjettu di l'infrastruttura di u paese di logistica hè ancu in u stadiu di cumpletamentu, Soluk hà dettu chì e cumpagnie chì facenu affari in a fabbrica TÜDEMSAŞ anu 8-10 parcelle è poi l'investimenti seranu iniziati in a regione. Soluk hà dettu: "A nostra cità diventerà una cità industriale cù u muvimentu quì, perchè a salvezza di Sivas dipende da l'industria. Per avanzà, duvemu rinfurzà a nostra industria. "dissi.

Direttore Generale TCDD İsa Apaydın se; Hà vulsutu chì u centru logisticu sia benefiziu per Sivas.

Dichjarà chì anu fattu l'offerta di u prugettu quist'annu dopu un travagliu duru, Apaydın hà dettu: "In u risultatu di u recente cambiamentu di locu, avemu fattu una investigazione in situ per fà si intreccia cù l'industria organizata. Avemu vistu chì stu locu saria ancu appruvatu. Amici tecnichi travaglià inseme cù a nostra cumpagnia di prughjettu. A perforazione principia in aprile. Prima di a fine di l'annu, prepareremu u nostru prughjettu è andemu à l'offerta di custruzzione ". disse.

U nostru guvernatore Davut Gül, invece, hà dichjaratu chì u prughjettu era a ricumpensa di u nostru Primu Ministru Binali Yıldırım à Sivas è hà dettu: "Custruì una ferrovia in tutti i pacchi hè un travagliu di circa 40-50 milioni di lire. Dunque, u fattu chì Sivas è l'OBS di novu stabilitu anu benefiziu da questu hà fattu noi è a ghjente di Sivas felice. Quì, lasceremu da parte tutti i livelli burocratici liati à tempu à u paese di a logistica è à l’altri travaglii, è pioveremu ciò chì ci vole à fà. Spergu chì, in l'annu 2017, sia e cumpagnie chì facenu affari cù TÜDEMSAŞ è e Ferrovie Statali anu daveru iniziatu. Chì Diu ti benedica ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*