A Cooperativa Oludeniz hà participatu à a Trasformazione in u Trasportu

A Cooperativa Ölüdeniz hà participatu à a Trasformazione in u Trasportu: Fethiye Ölüdeniz Cooperative No. 22 hà participatu à u prughjettu di Trasfurmazione in u Trasportu iniziatu da a Municipalità Metropolitana di Muğla in tutta Muğla.

Fethiye Ölüdeniz Cooperative No. 22 hà participatu à u prughjettu di Trasfurmazione di u Trasportu di a Municipalità Metropolitana di Muğla, chì cuntinueghja in tutta a pruvincia di Muğla è hà ricevutu un grande sustegnu da i citadini è i cunduttori. In u trasportu, induve 54 cooperative anu participatu cù 61 membri è 1671 ultimu mudellu, aria condizionata, sistemi di seguimentu elettronicu è veiculi còmode adattati per l'accessu per disabili, a trasfurmazioni hè stata cumpletata da 1085%.

U presidente di a Cooperativa Fethiye Ölüdeniz, Metin Çınar, hà dettu in a ceremonia di presentazione di i veiculi chì serviranu i citadini cù veiculi muderni è ben equipati in Ölüdeniz, una di e località turistiche più impurtanti di Turchia, è hà ringraziatu tutti quelli chì anu cuntribuitu à u prucessu. U presidente di a Camera di i Drivers di Fethiye, Şaban Taşar, hà dettu chì sperimentanu a felicità morale di furnisce un serviziu adattatu per l'accessu à i disabili, servizii di viaghju sicuri è gratuiti è scontati per via di u fattu chì anu l'applicazione di a carta di a cità da oghje, cù u serviziu di trasfurmazioni in u trasportu, in particulare u sindaco di a municipalità metropolitana di Muğla Dr. Hà ringraziatu tuttu u so staffu, in particulare Osman Gürün.

"Trasformazione in u trasportu 85% cumpleta"

In a dichjarazione fatta da a Municipalità Metropolitana di Muğla, hè statu dichjaratu chì 61 cooperative in tutta Muğla, 1671 membri è 1085 ultimu mudellu, rampe disabilitate, veiculi climatizzati anu participatu à a trasfurmazioni, è a transizione à u sistema di trasportu publicu privatu cù veiculi 8. di 316 cooperative chì serve u centru di a cità inseme cù a Cooperativa Ölüdeniz in u distrittu di Fethiye hè stata cumpletata. In a dichjarazione, chì hà dichjaratu chì i veiculi chì participanu à a trasfurmazioni in u distrittu di Fethiye anu purtatu 5 milioni 236 mila 200 passageri finu à a data, hè statu ancu mintuatu chì 569 mila 430 di questi passageri anu benefiziu di u dirittu di viaghjà gratuitamente.

"Realizemu i nostri scopi unu à unu, campemu a felicità di cumpiendu e nostre promesse".

U sindaco di a municipalità metropolitana di Muğla, u duttore Osman Gürün, chì hà parlatu à a cerimonia di lanciamentu di i veiculi di a Cooperativa Ölüdeniz chì participanu à a trasfurmazioni in u trasportu, hà dettu chì anu furnitu i servizii chì duveranu esse in Muğla, chì si adattanu à Muğla, parlendu è scambiendu idee. , è chì Muğla meriteghja u megliu di tutti i tipi di servizii. U sindaco di a municipalità metropolitana di Muğla Dr. Osman Gürün; "Cumu a Municipalità Metropolitana di Muğla, ghjunghjemu i nostri scopi unu per unu è cumpiendu e nostre promesse à voi. Tutti duverebbe cuntribuisce è avè una idea in un serviziu furnitu à Muğla, è duvemu gode di i servizii furniti à Muğla inseme. I membri di a nostra Cooperativa Ölüdeniz si sò riuniti in Fethiye, si parlavanu è participà à u nostru prughjettu di trasfurmazioni di trasportu. Mentre sperimentanu a felicità di serve i nostri citadini cù veiculi di qualità superiore, sustinibili è muderni, anu ancu guadagnà un ingressu regulare. A satisfaczione di i nostri citadini è di i cummercianti di i cunduttori hè impurtante per noi. Cù u nostru prughjettu di trasfurmazioni di u trasportu, u 85 per centu di u quale hè statu finitu in tutta Muğla, continueremu à purtà u sorrisu nantu à i visi di i nostri citadini è li portanu à i so amati cù veiculi più muderni è sicuri cù rampe per disabili. I residenti di Muğla meritanu i migliori servizii ". disse.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Muğla Dr. Cù Osman Gürün, u sindaco di Fethiye Mete Atay, u presidente provinciale di CHP Muğla Mürsel Alban, u presidente di u distrettu di CHP Fethiye Ali Özgür Kullukçu, u presidente di u distrettu di CHP Seydikemer Nalan Büyükçoban, l'ex deputatu di CHP Antalya Dr. Bekir Kumbul, Capi di Dipartimentu di a Municipalità Metropolitana di Muğla, Fethiye Drivers and Automobile Tradesmen Chamber President Şaban Taşar è i citadini anu assistitu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*