1915 U cuntrattu di u Ponte di Çanakkale hè firmatu

U cuntrattu di u Ponte di Çanakkale 1915 hè statu firmatu: U cuntrattu di a sezione di l'Autostrada Malkara-Çanakkale, cumpresu u Ponte di Çanakkale di u 1915, hè statu firmatu cù a participazione di Ahmet Arslan, Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni, è Ho-In Kang, Ministru di a Terra, Infrastruttura. è Trasportu di a Republica di Corea di u Sud.

In u so discorsu in a ceremonia di firma, Arslan hà dettu chì hè cuntentu chì u prucessu finali di u 1915 Çanakkale Bridge, u stabilimentu di a cumpagnia incaricata, cumpostu di cumpagnie 4 chì presentanu offerte, è a firma di u cuntrattu cù sta cumpagnia.

Ricordendu chì a fundazione di u Ponte di Çanakkale di u 18 serà stallata u 1915 di marzu, dopu à a firma di u cuntrattu, cù a participazione di u presidente Recep Tayyip Erdoğan è u primu ministru Binali Yıldırım, Arslan hà dettu:

"Perchè hè questu ponte impurtante? Prima, hè assai impurtante perchè hà cunnessu l'Europa à l'Asia per a quarta volta cù un prughjettu transcontinentale. In ogni casu, se pensate à Marmaray è Eurasia sottu à u mare, avemu avutu fattu un prughjettu chì trascende u cuntinente per a sesta volta, chì hè improbabile chì succede à qualsiasi paese altru ch'è Turchia. Cù u ponte, avemu custruitu 101 chilometri di autostrada finu à Malkara. Formeremu un anellu intornu à u Mari di Marmara cù u Yavuz Sultan Selim Bridge plus l'autostrade di cunnessione, u Osmangazi Bridge plus l'autostrade di cunnessione è u 1915 Çanakkale Bridge plus l'autostrade di cunnessione. Stu anellu sia facilità a vita di e persone chì campanu in questa geugraffia, induve una parte assai impurtante di sta geugraffia, una populazione assai impurtante di u nostru paese, è una parte assai impurtante di u cummerciu, l'industria è l'industria, è permetterà l'industria è ecunumia in questa geografia per cresce ancu di più ".

Spieghendu chì u ponte assicurerà chì tutti i movimenti di merci, in particulare in l'ouest di u paese, à dì l'Egeu è u Mediterraniu Occidentale, passanu da Çanakkale à l'Europa via Tekirdağ è Edirne, Arslan hà dettu chì accurtarà u tempu in e relazioni trà u Mediterraniu. A punente di u paese è di l'Auropa, serà ottinutu un seriu risparmiu in quantu à u carburante è i prudutti chì risultanu da u trasportu antieconomicu seranu furniti, hà dettu ancu chì l'impurtazioni sarà più economica.

"Ciò chì i paesi ponu fà hè limitatu da i so sogni"

Arslan hà dichjaratu chì, mentri u presidente è u primu ministru parlavanu di u prugettu, certi pirsuni anu dettu chì stu prughjettu ùn pudia esse realizatu, era un sognu.

"Ci hè un fattu chì i sogni di e persone sò limitati à ciò chì i paesi ponu fà. Se pudete sognu, pudete fà accade. Noi, i nostri culleghi, simu capaci di rializà ciò chì sunnianu, i so prucessi, è ciò chì anu cuminciatu. Cumincià un affari hè a mità di u travagliu fattu. Onestamente ammettemu chì avemu fattu a maiò parte di u travagliu. Era assai impurtante di purtà un tali prughjettu à a fase di custruzzione. Hè un altru indicatore di a nostra satisfaczione chì un prughjettu di 10,5 miliardi di TL hè statu realizatu cù u mudellu BOT, soprattuttu in un ambiente induve i ghjoculi ghjucanu nantu à u nostru paese è à a fine di stu ghjocu anu pruvatu à fà a nostra ecunumia debule, è chì cumpagnii assai impurtanti di u mondu facianu offerte. Limak è Yapı Merkezi da u nostru paese, chì anu realizatu prughjetti di successu à l'esteru chì dete u tempu più apprupriatu, è Daelim di SK da Corea di u Sud, chì sò implicati in a custruzzione di u Tunnel Eurasia in u nostru paese, è quattru cumpagnie impurtanti di i dui paesi. anu presentatu offerte cum'è una joint venture. Da l'oghje, anu stabilitu a cumpagnia in carica è l'anu purtatu à questu stadiu. Hè una materia chì attachemu una grande impurtanza micca solu chì queste cumpagnie offrenu offerte, ma chì queste cumpagnie è 13 istituzioni finanziarii assai impurtanti in u mondu anu dettu "iè, avemu da furnisce un finanziamentu per stu prughjettu" è chì anu datu e so lettere. riguardu à questu ".

"U prughjettu hè un indicatore di piglià passi fermi versu l'ubbiettivi di 2023"

Arslan hà dichjaratu chì a realizazione di un prughjettu di questa dimensione in un tali ambiente hè un indicatore di piglià passi fermi versu l'ubbiettivi di u 2023, aghjustendu: "Hè una situazione assai piacevule per noi chì poseremu e fundazioni cù e mani auspicious di u nostru presidente è Primu ministru." disse.

Nutendu chì hè pussibule attraversà l'Europa è l'Asia in Çanakkale, Arslan hà dettu chì a traversata di 1 ora, cumprese u tempu di transitu è ​​i tempi di attesa di u battellu, serà ridutta à 3 à 4 minuti.

Spieghendu chì i ponti di sospensione sò paragunati in basa di a distanza trà e duie gambe, Arslan hà dettu: "U Ponte Akashi, chì hè statu custruitu in Giappone finu à avà, hà una larghezza di pedi di 1991 metri. Avemu fattu a mità di u travagliu nantu à sta strada, u nostru scopu hè di finisce u prugettu in u 2023, l'anniversariu di a fundazione di a nostra Republica, ancu prima, è di prisintà lu à u nostru paese, u nostru populu, a nostra regione è à u mondu sanu. cum'è hè un prughjettu mundiale ". hà fattu a so valutazione.

Arslan hà dichjaratu ch'ellu hè assai ambiziosu cù un periodu di operazione di 5,5 anni, 16 mesi è 2 ghjorni, cumpresu u periodu di custruzzione di 12 anni, è hà dettu chì à a fine di u periodu chjamatu, serà trasmissu à a Direzzione Generale di Autostrade.

Rimarchendu chì l'amicizia cù a Corea di u Sud hè stata di parechji anni, Arslan hà nutatu chì dopu à u cuntrattu in questione, Memorandums of Understanding seranu firmati per Long Span Cable Supported Suspension Bridges, R&D in the Field of Transportation Technologies and Cooperation in the Railway Sector.

Dopu à i discorsi, u cuntrattu di a sezione di u Ponte Çanakkale è l'Autostrada Malkara-Çanakkale di u 1915 hè statu firmatu da İsmail Kartal, Direttore Generale di Autostrade, è Nihat Özdemir, Ersin Arıoğlu, Jason Ahn, Taeseob Yoon, in nome di Çanakkale Motorway and Bridge Construction Investment Management AŞ (ÇOKİYİ).

In seguitu, u Ministru Arslan è u Ministru di a Terra, l'Infrastruttura è i Trasporti di a Republica di Corea di u Sudu Ho-In Kang hà firmatu 3 memorandums d'intesa separati nantu à a Cooperazione in u Settore Ferroviario cù R & D in u Campu di Ponti Suspensioni Supportati da Cable Long Span, Tecnulugia di Trasportu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*