150 vagoni naziunali di merci seranu pruduciuti quist'annu

150 Vagoni Naziunale di Trasportu Sarà Produttu Quest'Annu: U "Carru Naziunale di Trasportu di Nova Generazione", chì hè statu pruduttu in TÜDEMSAŞ, hè statu lanciatu à a Direzzione Generale di TÜDEMSAŞ.

A cerimonia hà participatu u Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Ahmet Arslan, u Ministru di l'Educazione Naziunale İsmet Yılmaz, u guvernatore di Sivas Davut Gül, u presidente di a Cummissione di l'Opere Pùbliche, a Ricostruzione, i Trasporti è u Turismu, u Vice Sivas Habib Soluk, Direttore Generale di TCDD. . İsa Apaydın è rapprisintanti di altri protokolli è organizzazioni non governamentali.

"I Ferrovii Diventate un Attore Globale"

U Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione, Ahmet Arslan, hà dichjaratu chì e Ferrovie Turche sò diventate un attore globale è hà dettu: "Avemu fattu e nostre ferrovie un 'attore globale' cù ciò chì avemu fattu per 15 anni; Avemu cuminciatu à custruisce una struttura cumpetitiva à scala mundiale. Di sicuru, sè ùn avete micca una industria domestica, se ùn pudete micca pruduce a vostra propria ferrovia, i vostri veiculi, i vostri roti, ùn pudete micca diventà un attore globale. Per quessa, avemu prima stabilitu a nostra industria domestica, è avemu fattu una longa strada in pocu tempu. A pruduzzione di u mutore naziunale hà ancu cuminciatu. U prucessu di custruzzione di u nostru Trenu Naziunale d'Alta Velocità hè ancu iniziatu. U cuncettu di cuncepimentu hè statu finitu ", disse.

"A linea YHT Ankara-Sivas finisce à a fine di u 2018"

Dichjarà chì i travaglii di a linea Ankara-Sivas YHT cuntinueghjanu, Arslan hà dettu: "Sperendu, a nostra intenzione hè di finisce à a fine di u 2018 è riunite a ghjente di Sivas cù u trenu d'alta velocità, ma ùn resteremu micca quì. . Avemu principiatu u prucessu d'offerta di a prima tappa trà Sivas è Erzincan, è l'allargemu à Erzincan. Ùn seremu micca cuntentu cù questu è pigliate à Erzurum, Kars, perchè allora Baku-Tbilisi-Kars è Marmaray seranu assai significati. Ùn seremu micca soddisfatti di questu è dicemu Sivas-Elazığ-Malatya, è purteremu u trenu d'alta velocità più à u sudu.

Demiraglar si espande

Toccu à i prughjetti ferroviari in custruzzione, Arslan cuntinuò e so parolle cum'è seguita. "Tesse u paese cù rete di ferru hè di custruisce e ferrovie in tuttu u paese. In novu, hè impurtante cunnette Sivas à Konya via Ankara. Ùn resteremu micca in Konya, estenderemu a linea di treni à alta velocità à Karaman-Mersin-Adana è da quì à Gaziantep è Şanlıurfa. A custruzzione di a parte di u trenu d'alta velocità finu à İzmir cuntinueghja, Bursa cuntinueghja, ma quandu ùn ci cuntentamu micca è andemu à Antalya via Afyonkarahisar, à Çorum via Kırıkkale, à Samsun, à u Mari Neru via Erzincan à Trabzon, spergu chì quandu copremu tutte e parte di u paese cù treni d'alta velocità. Allora diventeremu un paese custruitu cù una vera reta di ferrovia ".

Più leggera è più efficiente chè i so predecessori

Parlendu di i vantaghji di u vagone di trasportu naziunale, Arslan hà sparte l'infurmazioni seguenti;

"Prima di tuttu, hè assai impurtante di pudè portà un containeru di 29,5 vagoni cù una lunghezza di 2 metri in un vagone unicu. Un'altra caratteristica impurtante hè chì hè circa 9,5 tunnillati più ligeri di carri simili. Questu significa chì hè 26 per centu più liggeru. In novu, cù un pesu viotu di 25,5 tunnellate, dà l'uppurtunità di portà più di 4 tunnellate di carica cumparatu cù i vagoni equivalenti in Europa. Di sicuru, stu aumentu di a capacità di trasportu significa un altu vantaghju di benefiziu per l'operatore. A causa di a ligerezza di a tara, significa 15 per centu più di carica o costu più bassu. Grazie à i bogies 3 H-type è u sistema di frenu compactu pruduciutu per a prima volta in u nostru paese, u costu di trasportu di carichi hè stata ridutta di 15 per centu. U livellu bassu di rumore durante a crociera hè ancu un altru vantaghju di i nostri vagoni di merci in termini di funziunamentu, luntanu da u rumore. U costu di pruduzzione di un vagone di trasportu naziunale di nova generazione, chì pò serve cum'è dui vagoni, hè ancu 15 per centu più bassu. Di sicuru, significa ancu più bassi costi di mantenimentu à longu andà ". disse.

"150 pezzi seranu pruduciuti quist'annu"

Arslan hà dettu: "Avemu u scopu di inizià a produzzione di massa di u prototipu di vagone in pocu tempu è di spergu esportà da quì. Quist'annu, pruduciemu 150 pezzi è li prisintà à u mercatu domesticu è à l'esportazione ". cumpletu in a forma.

"Sivas hè una cità ferroviaria"

U Ministru di l'Educazione Naziunale, İsmet Yılmaz, hà manifestatu a so felicità di prumove u vagone di trasportu naziunale, chì hè un puntu di svolta per Sivas.

Esprimendu chì Sivas hè una cità ferroviaria, Yılmaz hà dettu: "Ùn hè micca perchè a ferrovia passa per ella, ma cum'è Eskişehir hè, cusì hè Sivas. Sivas ripiglià i ghjorni gloriosi di u passatu in u campu di l'industria ferroviaria. Spergu chì implementeremu u Centru di Logistica Ferroviaria. 2. Facemu OSB. Se Diu vole, metteremu un sistema ferroviariu nantu à ogni parcella di ellu. disse.

"A gioia giusta di a famiglia ferroviaria di 30 mila persone"

Direttore Generale TCDD İsa Apaydın In u so discorsu à a ceremonia d'apertura, hà sottolineatu chì u settore ferroviariu hè stata trascurata per più di una mità di seculu, è hà dichjaratu chì, grazia à l'investimenti fatti da u 2003, hè diventatu pussibule di pruduce u Carru Naziunale di Carichi.

Apaydın hà dettu: "Cum'è a famiglia ferroviaria di 30 mila persone, inseme cù e nostre filiali, Direzzione Regiunale è fabbriche, sperimu a gioia ghjustificata è a felicità di assistisce à un ghjornu storicu. Dapoi u 2003, 60 miliardi di lire sò stati investiti in ferrovie. Mentri noi tesse rete di ferru in tuttu u paese cù a mubilizazione ferroviaria chì avemu principiatu cù u grande sustegnu di i nostri guverni, cuntinuemu u nostru prughjettu di u Trenu Naziunale studià rapidamente cù u sviluppu di l'industria ferroviaria avanzata in u nostru paese. Vogliu ringrazià tutti quelli chì anu cuntribuitu à a custruzzione di u vagone di merci naziunale di New Generation ". disse.

Dopu à i discorsi, i Ministri Arslan è Yılmaz anu fattu u tagliu di nastri di u Carru Naziunale di Carichi di Nova Generazione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*