L'unione critica hè attraversata da a linea di tram Bursa City Square-Otogar

Una junzione critica hè attraversata nantu à a linea di tram Bursa City Square-Bus Terminal: Un altru junction impurtante hè attraversatu in quantu à a linea T2, chì servirà trà a piazza di a cità è a terminal in Bursa.

I travi di a prima sezione di u Ponte di a Piazza di a Cità sò stati assemblati in 4 notti. Cù a fine di u ponte, i veiculi è i tramvii puderanu passà à tempu. U sindaco metropolitanu Recep Altepe hà dichjaratu chì a linea T2 serà messu in serviziu in u primu mese di 2018.

Espristendu chì l'assemblea di travi prefabbricati di u ponte K4, situatu nantu à a strada Kent Square-Terminal, hè stata finita, u presidente Recep Altepe hà dettu: "Di sicuru, a suluzione più impurtante di una cità accessibile hè u sistema ferroviariu è u trasportu publicu. Perchè ùn importa micca quantu facemu nantu à i veiculi chjuchi nantu à a strada, ùn ci hè manera di risolve. Sfurtunatamente, stu prublema ùn hè statu risoltu in ogni cità metropolitana in u mondu. Ùn hè micca pussibule di risolve u trafficu urbanu cù sistemi di pneumatici di gomma. In questa zona, facemu u nostru megliu per espansione u sistema ferroviariu, espansione u trasportu publicu, è realizà i prughjetti in questu sensu più veloce. In questu sensu, unu di i travaglii più impurtanti realizati in u mumentu hè a nostra linea nantu à a strada Yalova, chì chjamemu Istanbul Street. Purtà sta carica da a stazione di autobus à u centru di a cità. Quì, in più di e strade di andata e ritorno di 3 corsie, hè ancu postu nantu à a nostra linea di u sistema ferroviariu ".

Capace di accelerà finu à 70 chilometri
Dichjarà chì i vagoni seriali cù una capacità di trasportu alta funzioneranu nantu à a linea T2, Altepe hà dettu: "I vagoni puderanu accelerà finu à circa 70 chilometri quì. In particulare, ùn ci sarà altra transizione chè a traversata di a piazza di a cità. Per ellu, sta piazza di a cità hè una zona impurtante. Un grande ponte hè in custruzzione. Ci hè un grande putenziale quì. Ci hè una intersezzione impurtante chì pò trattà a densità quì. A custruzzione di a junzione trà a piazza di a cità è Gençosman cuntinueghja rapidamente. Una parte di u ponte hè stata custruita. A parte di l'arrivu hè fatta. L'altra parte serà piazzata. Avarà un aspettu distintivu à a fine di questu annu, cù nove stazioni è ponti superiori. Cù e nostre stazioni è cavalcate cum'è opere d'arte muderne, una linea di sistema ferroviariu mudernu serà aperta à u trasportu per 9 chilometri trà a piazza di a cità è a stazione di l'autobus. I custruzzioni più impurtanti eranu questi ponti è sò stati cumpletati rapidamente ", disse.

I pedoni usaranu i ponti esistenti
Dichjarà chì i dui ponti esistenti in a piazza di a cità seranu disposti separatamente per i pedoni in u futuru, Altepe hà dettu: "I nostri ponti esistenti sò attualmente in piedi. Avemu ancu cunsiderà quelli ponti. In u primu stadiu, pudemu fà per l'usu di u veiculu. Ma allora pudemu fà solu à pedi. Mentre questi novi ponti sò usati in i veiculi di pneumatici di gomma di u sistema ferroviariu da un puntu induve fermanu cum'è ponti, prutegemu i nostri altri ponti in u listessu modu, è serviranu ancu ".

Serà messu in serviziu à u principiu di u 2018
Dà a bona nutizia chì a linea T2 serà aperta in 2018, Recep Altepe hà dettu: "U calendariu era di solitu a fine di questu annu. Ma sfurtunatamenti era un pocu tardu. Pò esse ritardatu per parechji mesi. Allora spergu chì l'avemu finitu in i primi mesi di u 2018. U nostru scopu, di sicuru, hè di pudè compie à u principiu di l'annu ", disse.

Aghjunghjendu chì scrutanu i citadini mentre facenu a custruzzione, Altepe hà dettu: "Avemu attenti à ùn vittime micca i nostri citadini quant'è pussibule. Pudemu i ponti dopu à 22:00 di notte. È u trafficu ùn hè micca interrotta quantu pussibule. U locu più impurtante era u ponte di a piazza di a cità. Quandu questu hè finitu, a regione sarà assai alleviata. Cerchemu di compie a custruzzione cù u minimu disturbu pussibule ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*