Grande Trasfurmazione in Bursa City Square

Grande Trasfurmazione in Bursa City Square: Mentre i travaglii di trasfurmazioni di a parte occidentale di a piazza di a cità sò continuati da a Municipalità di Osmangazi, a Municipalità Metropolitana hà iniziatu i travaglii in l'area di u prugettu 2nd Stage in i lati sudu è est di a piazza. U sindaco di a municipalità metropolitana, Recep Altepe, hà dettu chì anu u scopu di fà arrangiamenti in modu chì i pruprietarii di a terra ùn saranu micca vittime, è chì sia i pruprietarii di a terra sia Bursa prufittanu da u prugettu.

Per fà Bursa una cità più sana è vivable, a Municipalità Metropolitana, chì hà fattu i quartieri senza rinforzi suciali più vivibili per via di espropriazioni, d'altra parte, vulemu maximizà a qualità di vita in Bursa cù grandi prughjetti di trasfurmazioni urbane. In cunfurmità cù questu scopu, a Municipalità Metropolitana, chì cambierà a faccia di Istanbul Street cù una linea di sistema ferroviariu è stazioni cù architettura privilegiata, principia i travaglii di trasfurmazioni in l'area di u prugettu di a seconda tappa di l'Area di Trasformazione Urbana di u Garage Santral in cunnessione cù stu prughjettu. Mentre i travaglii di trasfurmazioni di a municipalità di Osmangazi in a parti occidentale di a piazza di a cità cuntinueghjanu, i travaglii di trasfurmazioni in i lati sudu è est di a piazza sò stati iniziati da a municipalità metropolitana. Cù u travagliu chì copre una superficie totale di 12 mila metri quadrati, l'integrazione di a linea di u sistema ferroviariu di Istanbul Street cù a linea T1 serà assicurata è a regione s'incontrarà cù un prughjettu di cuncepimentu urbanu privilegiatu, chì serà purificatu da l'usura. - fora di custruzzione.

Nimu ùn sarà dannatu
U sindaco metropolitanu Recep Altepe, inseme cù u vice-segretariu generale Bayram Vardar è Mustafa Altın, anu inspeccionatu l'area di u prugettu in Santral Garage. Ricordendu chì u travagliu di trasfurmazioni hè statu realizatu da a municipalità di Osmangazi in u punente di a piazza di a cità, chì hè u core di Bursa, u sindaco Altepe hà nutatu chì, cum'è a municipalità metropolitana, hà iniziatu u travagliu nantu à l'isule in u sudu è l'est. Enfatizendu chì anu ancu tenutu riunioni cù i pruprietarii di a terra in e duie isule in quistione, u sindaco Altepe hà dettu: "Vulemu creà una isula cù belli edifici chì i citadini chì venenu à Bursa da Istanbul Street scontranu. Avemu u scopu di fà arrangiamenti in modu chì i pruprietarii di l'edificazioni ùn saranu micca vittime di l'edifizii da sguassate è di l'edifizii di qualità è prestigiosi da custruisce. Cù u prugettu, mentre chì l'edifizii seranu rinviati, a strada esistente serà ancu allargata. Averemu una bella zona in a piazza di a cità. Averemu ancu una bona zona per l'integrazione di u sistema ferroviariu di Istanbul Street è a linea T1. Mentre a linea di u sistema ferroviariu di Istanbul Street hè stata custruita, un bellu prughjettu di cuncepimentu urbanu serà furmatu in u core di Bursa cù stu travagliu realizatu in a piazza di a cità. "A faccia di sta regione serà completamente cambiata", disse.

I titulari di diritti sò stati infurmati
Intantu, Bayram Vardar, Vice Sicritariu Generale di a Municipalità Metropolitana, hà riunitu cù i pruprietarii di u locu ghjustu in una zona di circa 12 metri quadrati. I titulari di diritti anu mostratu un grande interessu in a riunione tenuta in a Sala d'Educazione di a Municipalità Metropolitana. Dichjarà chì l'isula in u sudu di a piazza copre una superficie di 10 mila 631 metri quadrati è l'isula in u punente copre una superficie di 580 metri quadrati, Vardar hà dichjaratu chì hà quasi 300 titulari di diritti in a zona. Dichjarà chì una zona di 3 mila 410 metri quadrati hè definita cum'è una zona cummerciale in u pianu di sviluppu di implementazione attuale, Vardar hà annunziatu chì l'area di turismu cummerciale serà aumentata à 7 mila 830 metri quadrati è una superficie di ​​5 mila 700 metri quadrati seranu evacuati in u prughjettu prupostu. Dichjarà chì i lochi di i beneficiari ponu esse espropriati è quelli chì volenu participà à u prugettu, Vardar hà ancu intesu i suggerimenti di i beneficiari.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*