U sindaco di Çankırı hà visitatu TCDD Tasimacilik AS

U sindaco di Çankırı hà visitatu TCDD Taşımacılık AŞ: u sindaco di Çankırı İrfan Dinç hà visitatu u direttore generale di TCDD Transportation, Veysi Kurt, in u so uffiziu.

Durante a riunione, u General Manager Veysi Kurt; Enfatizendu chì Çankırı hè una cità ferroviaria, hà dettu: "Çankırı, chì hè diventatu un centru in l'industria ferroviaria avanzata cù a so Fabbrica di Forbici, VADEMSAŞ è attelli, hè ancu in un puntu impurtante in u trasportu di merci. U sviluppu di a ferrovia in Çankırı, chì hè diventatu unu di i settori più dinamichi di u paese cù e so pulitiche ferroviarie prioritarie per l'ultimi 15 anni, furnisce cuntributi assai impurtanti à u sviluppu di a pruvincia è à l'aumentu di l'impieghi. Cù u rinnuvamentu è a mudernizazione di a linea Irmak-Karabük-Zonguldak, u nostru paese è u sviluppu regiunale hè statu acceleratu. L'orizzonte di u nostru Çankırı hè statu apertu ancu di più cù e ferrovie. Cuntinuendu u so duvere di sindaco di una cità cusì impurtante, u sgiò Dinç cuntribuisce ancu à u sviluppu è à a mudernizazione di a cità cù i so prughjetti impurtanti.

U sindaco di Çankırı İrfan Dinç hà dettu ancu; Dichjarà chì a ghjente di Çankırı ama a ferrovia è guadagnà u so pane da u settore ferroviariu; "Vogliu chì TCDD Taşımacılık AŞ, chì hè stata creata per fà u trasportu di merci è di passageri cù a liberalizazione di u trasportu ferroviariu, sia benefica per u nostru paese è u settore ferroviariu", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*