Cumincia a Copa Mondiale di Snowboard in Erciyes

Cumincia in Erciyes a Copa Mondiale di Snowboard : A tappa Erciyes, l'ultima tappa di a Copa Mondiale di Snowboard Istikbal FIS, chì riunisce l'atleti di più successu in u mondu, si terrà dumani. Una riunione introduttiva hè stata fatta in Erciyes prima di u campiunatu. Parlendu à a riunione, u sindaco metropolitanu Mustafa Çelik hà dettu: "U fattu chì avemu tenutu a Copa Mondiale in Erciyes per a seconda volta hè una fonte d'orgogliu per a nostra cità è u nostru paese".

L'ultima riunione promozionale prima di a Copa Mondiale di Snowboard FIS hè stata in Erciyes Ramada Hotel. Parlendu à a riunione, u sindaco metropolitanu Mustafa Çelik hà dettu chì Erciyes hè una stazione di sci chì a Turchia hè fiera. Dichjarà chì ùn hè micca statu faciule d'arrivà in questi ghjorni in Erciyes, u sindaco Çelik hà dettu: "Dapoi u 2005, quandu i studii di scrittura di u prugettu sò cuminciati, parechji prughjetti cum'è l'opere di espansione stradale, acqua pulita è sporca, gas naturale, paisaghjistu, A custruzzione di spazii suciali, strutture meccaniche, piste, sistemi di neve artificiale sò stati realizati.Avemu spesu circa 200 Million Euros in investimenti in questu articulu. Cù l'investimenti chì avemu fattu, da a stagione 2017, 15 strutture meccaniche cum'è seggiovie, telecabine è gondole, populari cunnisciute cum'è "cabine di funivia", è ancu elementi chì alimentaranu attività di divertimentu senza sci cum'è 4 passeggiate in muvimentu, i campi di ghjocu di i zitelli, i zoni di furmazione è i sleigh, seranu custruiti per 200 in l'anni à vene. Avemu creatu una magnifica stazione di sci cù piste di sci di varii livelli di difficultà finu à 400 km in lunghezza è i più avanzati "sistemi di pruduzzione di neve artificiale" di Turchia. Cù un grande sacrificiu, avemu implementatu un investimentu statale cù u bilanciu municipale. "A figura di l'investimentu ghjunghjerà à XNUMX milioni d'euros cù investimenti turistici d'estate è investimenti in strutture di alloghju di u settore privatu", disse.

"Avemu u putere è l'esperienza per fà l'olimpiadi"

Enfatizendu chì Erciyes hè diventatu un centru di classe mundiale cù tutti questi investimenti, l'urganisazioni di u mondu sò diventate pussibuli, u presidente Çelik hà dettu: "Avemu urganizatu cù successu a Cuppa Europea di Snowboard in 2015 è a Copa Mondiale di Snowboard, una di l'attività più impurtanti di sport d'invernu, in 2016. Tantu cusì chì, per via di l'urganisazione di successu chì avemu urganizatu l'annu passatu è Erciyes avè una grande infrastruttura per tali urganisazioni, a World Snowboard Cup hè stata data à noi una volta di questu annu. Sta situazione hè una fonte di orgogliu per a nostra cità è u nostru paese. E sta situazione, chì mostra a nostra abilità in a realizazione di l'urganisazione cù successu, hè un indicazione chì Kayseri è Erciyes sò pronti per l'Olimpiadi. "Erciyes hà u putere è l'esperienza per urganizà l'Olimpiadi Invernali in u megliu modu pussibule, cum'è i campiunati mundiali", disse.

U sindaco di a municipalità metropolitana Çelik hà ancu datu infurmazioni nantu à l'investimenti chì facenu per fà di Erciyes un centru chì hè pienu di divertimentu micca solu in a stagione invernale, ma ancu 12 mesi di l'annu. À a fine di e so parolle, u sindaco Çelik hà ringraziatu quelli chì anu cuntribuitu à u campiunatu.

"L'INVESTIMENTU IN ERCIYES hè U SOLO INVESTIMENTU PIANIFICATU"

U presidente di a Federazione Turca di Ski Erol Yarar, chì hà assistitu à a riunione, hà ricurdatu in u so discorsu chì a Copa Mondiale hè stata tenuta in Erciyes per a seconda volta è hà enfatizatu l'impurtanza di rende sta coppa permanente. Dichjarà chì e stazioni di sci impurtanti di u mondu anu tenutu una tappa di a Copa Mondiale, Yarar hà dettu: "Vulemu chì una tappa sia ancu in Turchia. "Quandu avemu esaminatu e stazioni di sci, Kayseri era a cità efficiente chì avia a capacità è u desideriu di fà questu", disse.

Dichjarà chì l'investimentu di 200 milioni d'euro fattu da a Municipalità Metropolitana in Erciyes hè u più grande investimentu di sci fattu in Turchia, Yarar hà dettu: "L'investimentu in Erciyes hè l'unicu investimentu in Turchia chì hè statu pianificatu da u principiu. Hè u nostru duvere di sustene un tali investimentu. Stu campiunatu hè assai impurtante per a prumuzione di Erciyes è u nostru paese. "Vogliu ringrazià a nostra Municipalità Metropolitana è Erciyes A.Ş. per i so sforzi in l'urganizazione", disse.

"AVRÀ 2 MILIARDI DI PERSONE"

Erciyes Inc. U presidente di u Cunsigliu è u Direttore Generale Murat Çahid Cıngı hà dettu chì l'ultima tappa di a Copa Mondiale hà da principià cù e gare di qualificazione u sabbatu 4 di marzu à 10.00, è e gare finali si feranu à 14.30. Enfatizendu chì 19 atleti, 44 di i quali sò donne, da 103 paesi, cumpresi l'America, u Canada, a Cina, u Giappone è l'Italia, participaranu à e razzii, Cıngı hà nutatu chì circa 2 miliardi di persone fighjeranu Erciyes attraversu i televisioni di i paesi participanti è e trasmissioni in diretta di Eurosport. Cıngı hà dettu chì u cuncertu Ziynet Sali serà tenutu da İstikbal, u sponsor principale di a Cuppa, dumenica 5 di marzu, à 14.30.

U direttore di a FIS Peter Krogull, chì hà assistitu à a riunione, hà dichjaratu ch'ellu era assai felice di esse in Kayseri di novu è hà dichjaratu chì era una urganizazione assai bella. Krogull hà ringraziatu à quelli chì anu cuntribuitu à l'urganizazione, in particulare a Municipalità Metropolitana, è sperava chì tali urganisazioni cuntribuiscenu à u sviluppu di l'sport invernale in Turchia.

"UNA STORIA SERA FATTA DI NOV' IN ERCIYES"

U presidente di l'Agenzia Playmaker Kerem Mutlu, chì hà pigliatu l'urganizazione di a Copa Mondiale, hà dettu ancu chì a storia serà fatta in Erciyes di novu. Indicà l'impurtanza di l'ultima tappa di a Copa Mondiale di Snowboard in Erciyes, Mutlu hà dettu chì i campioni seranu determinati in Kayseri è chì ci era più participazione da tutte e tappe.

Atleti preferiti di a cumpetizione anu assistitu ancu à a riunione. L'atleti anu ancu manifestatu a so felicità per esse in Kayseri è anu nutatu chì speranu di vene à Erciyes l'annu prossimu.