Missaghju di a Ghjurnata Internaziunale di a Donna da u Ministru Arslan

Missaghju di u ghjornu Internaziunale di a Donna da u Ministru Arslan: A famiglia hà un grande postu è impurtanza in a sucetà turca, è e donne in a famiglia. Avemu vistu questu in ogni tappa di a nostra storia. Nene Hatunlar, Kara Fatmas è Halide Edips anu ghjucatu un rolu indimenticabile in a lotta per l'indipendenza.

E nostre donne anu rispunsabilità impurtanti in u futuru in quantu à i scopi chì vulemu ghjunghje nantu à a strada di una nova Turchia.

Hè per quessa, durante i nostri guverni di u Partitu AK, avemu luttatu è cuntinuemu à fà u nostru megliu per diventà un paese esemplariu induve e nostre donne ponu assume un rolu più attivu è participativu in tutti l'aspetti di a vita, cum'è in a nostra storia, è prufittà di i diritti publichi. ugualmente è ghjustu.

Facemu passi storichi, in particulare per prevene a viulenza contr'à e donne è a discriminazione di genere, è per purtà à l'educazione e nostre ragazze è donne, chì sò private di u so dirittu à l'educazione.

Credu chì da avà, cum'è u statutu suciale è i rializazioni di e nostre donne rinfurzanu, u futuru di Turchia serà più luminoso, più prusperu è più prusperu.

Vogliu coglie l'occasione per felicità e donne leali, longani è onorevoli di u nostru paese in u ghjornu Internaziunale di a Donna.

Ahmet ARSLAN
Ministru di i Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*