Individui Disabili incontrati in Erciyes

Individui Disabili Scontru in Erciyes: U 7u Erciyes International Disabled Snow Festival s'hè tenutu in Erciyes cù a participazione di circa 400 citadini visivi, auditivi è fisici.

Ospitendu urganisazioni naziunali è internaziunali, Erciyes Ski Center hà riunitu persone disabili da tutta a Turchia è à l'esteru cù u slogan "No Barriers for Erciyes". Circa 400 persone visualmente, auditive è fisiche disabilità da tutta a Turchia è à l'esteru anu participatu à u festival, chì hè statu tenutu per incuragisce e persone disabili à piglià un rolu in l'attività suciali, sportivi è culturali.

Kayseri Erciyes A.Ş. è Erciyes 7th International Disabled People's Snow Festival, urganizatu da Erciyes Disabled Sports Club, cù u sustegnu di a Municipalità Metropolitana di Kayseri, Kayseri ve Civarı Elektrik Türk A.Ş., Kayseri Gas, Kayseri Transportation Inc., Kent Ekmek è Arlberg Sport, Erciyes Ski Centru Tekir Kapı hè statu ancu realizatu.

I participanti di a casa è di l'esteru anu mostratu un grande interessu in u festival di dui ghjorni. I citadini disabili chì anu assistitu à l'avvenimentu cù e so famiglie anu avutu un bellu tempu cù cuncerti, cuncorsi è attività per dui ghjorni. Andavanu in sci è slittini. Inoltre, a Boccia Paralimpica è u Rugby in sedia à rotelle sò ghjucati nantu à a neve in Erciyes per a prima volta in Turchia. In seguitu, e persone disabili anu visitatu u paese maravigliu di l'Anatolia cù e so famiglie.

À a fine di l'avvenimenti tenuti in u scopu di u festivale, una cerimonia di premiazione hè stata fatta per l'atleti chì anu classificatu più altu in i cuncorsi. U sindaco metropolitanu Mustafa Çelik è Kayseri Erciyes A.Ş. Presidente di u Cunsigliu di Amministrazione Dr. Murat Cahid Cıngı hà prisentatu una placca à i patrocinatori, i dirigenti di l'associazione è di a federazione chì sustenevanu u 7th Festival Internaziunale di Neve di Erciyes. Yerik İlyassov, Saule Agatayeva da a Presidenza di u Cumitatu Paralimpicu Naziunale di Kazakistan, è Semaye Bakhshaliyeva, rappresentante onorariu di Azerbaijan Disabled Sports, anu seguitu ancu u festival.

Dicendu chì e persone disabili anu da piglià un rolu attivu in tutti i campi di a vita, Kayseri Erciyes A.Ş. Presidente di u Cunsigliu di Amministrazione Dr. Murat Cahid Cıngı hà dettu: "Semu felici di vede i nostri invitati da tutta a Turchia è à l'esteru quì. Tali avvenimenti sò assai impurtanti in quantu à assicurà l'unità è a fiducia in a sucetà è trà i nostri fratelli è sorelle disabili. Avemu urganizatu sta festa regularmente dapoi u primu annu avemu cuminciatu à gestisce Erciyes. L'avemu tenutu per a 7a volta questu annu. L'interessu per u festival cresce ghjornu per ghjornu. Quist'annu, avemu accoltu i nostri fratelli è sorelle disabili di diverse pruvince di Turchia è di l'esteru cù una participazione record. U slogan di questu annu hè "No Obstacles to Erciyes" è i nostri participanti anu dimustratu chì ùn ci sò micca ostaculi à Erciyes malgradu ogni tipu di ostaculi. Dittu.