Respirazioni tenute in Erciyes

Respiru in Erciyes: Cume u cuntu à a rovescia principia per a FIS Snowboard World Cup, chì si terrà in Erciyes per a seconda volta u 4 di marzu di questu annu, i snowboarders famosi in u mondu anu cuminciatu à furmazione nantu à e piste di Erciyes...

L'ultima tappa di a Copa Mondiale di Snowboard, chì hè stata tenuta in Erciyes per a prima volta in a storia di Turchia in 2016, si terrà in Erciyes per a seconda volta u sabbatu 4 di marzu di u 2017. In l'ultima tappa di a "Coppa del Mondo di Snowboard", cunnisciuta cum'è a più impurtante cumpetizione di sport invernali dopu à l'Olimpiadi è urganizata da a Federazione Internaziunale di Ski (FIS), u Centru Universale di Sport Invernali, cù u sustegnu di a Federazione Turca di Ski, Kayseri. A Municipalità Metropolitana è Kayseri Erciyes A.Ş. U respiru sarà toltu in Erciyes, chì hè diventatu qualcosa.

I migliori snowboarders di u mondu, chì participanu à a cumpetizione, cuminciaru à furmà nantu à e piste di 102 km di Erciyes. In e gare finali di a Copa Mondiale di Snowboard chì si terrà in Erciyes Winter Sports and Tourism Center, u vincitore di a razza Erciyes serà determinatu è u campione mundiale di a stagione invernale 2016-2017 serà determinatu.

Quasi 20 atleti prufessiunali da 200 paesi, cumprese l'America, Russia, Germania, Francia, Italia, Paesi Bassi, Slovenia, Ucraina, Bulgaria, Austria, Svizzera, Canada, Cina, Corea, Giappone, Turchia, Pulonia è Algeria, participanu à l'urganizazione. .

Mentre e gare finali seranu trasmesse in diretta nantu à NTV SPORT in Turchia, seranu ancu trasmesse in diretta à circa 2 miliardi di persone in u mondu per mezu di i canali globali, in particulare EURO SPORT.