I travagliadori ferroviari anu iniziatu una petizione

I travagliadori ferroviari anu iniziatu una campagna di firma: i travagliadori membri di Demiryol-İş, chì anu cuminciatu à travaglià in TCDD è e so filiali dopu à u 2013, anu iniziatu una campagna di firma per eliminà a distanza di e differenze salariali trà elli è i travagliadori chì anu cuminciatu à travaglià prima di elli.

I travagliadori membri di Demiryol-İş, chì anu cuminciatu à travaglià in TCDD è e so filiali dopu à u 2013, anu iniziatu una campagna di firma per eliminà a gap in i differenzi salariali trà elli è i travagliadori chì anu cuminciatu à travaglià prima di elli.

A campagna lanciata nant'à u situ Change.org sottu u nome "Vulemu u nostru travagliu, i nostri diritti, e nostre differenze" hè stata accolta cun interessu da i travagliadori. E firme raccolte in u quadru di a campagna seranu datu à Türk-İş è à i Ministeri di Trasportu è Travagliu, chì si metteranu à a tavula in nome di i travagliadori in cuntratti publichi.

A DISCRIMINAZIONE DISTURBA A PACE

In u testu di a campagna, chì dice chì TCDD è e so filiali anu applicatu una scala salariale diversa per i travagliadori chì anu cuminciatu à travaglià dopu à u 1 di ghjennaghju di u 2013, hè dichjaratu chì "Avemu solu da travaglià prima è dopu un certu ghjornu cù i nostri culleghi, chì fà u listessu travagliu sottu à u listessu tettu, è ùn ci hè micca differenza trà noi in cuscenza è statutu. " , Separà noi disturba a pace in u nostru ambiente di travagliu. Hè da esse apprezzatu chì, in queste cundizioni, esse pagatu un salariu significativamente più bassu di un cullegu per fà u stessu travagliu sconvolge assai i travagliadori chì anu cuminciatu à travaglià dopu à u 2013 è causa una diminuzione significativa di a so determinazione di u travagliu è ancu di l'entusiasmu ".

In u testu di a firma, hè stata dumandata chì una suluzione à sta inghjustizia sia truvata in u 27emu Accordu Pùblicu di Travagliu Pùblicu, a negoziazione di quale principiarà in marzu.

CHIUSSU chì ùn reagisci micca à una inghjustizia hè un dimòniu mutu

I travagliadori chì participanu à a campagna anu dumandatu chì e so richieste sò accettate per mezu di i so cumenti. Un travagliadore hà dichjaratu ch'elli anu righjuntu 500 firme in un ghjornu è hà dettu: "Ci hè sudore, travagliu è lotta daretu à queste firme!" "Avemu una fede assoluta chì ci riunitemu cum'è un pugnu è annunceremu e nostre lamentele à l'autorità di suluzione", disse.

Un altru travagliadore hà cummentatu: "A volte si respira u fumu è pittura sottu tunnellate di carica. Calchì volta ci risichemu cù energie di millaie di volti. Calchì volta ci simu imbullati à + 35 gradi è tremu à -15. Ma pruduciamu... Avà, quellu chì ferma zittu di fronte à st’ingiustizia è inuguaglianza hè u diavulu mutu !

Per andà à a campagna di firma di i travagliadori Ferrovia-İş Cliccate QUI!

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*