Premiu per i Sistemi di Trasportu Intelligenti à IETT

Premiu per i Sistemi di Trasportu Intelligenti à IETT: IETT hà vintu u "Premiu per i Sistemi di Trasportu Intelligenti di Successu" in u Panele di Piattaforma di Trasportu è a Cerimonia di Premiazione urganizata da u Club Captains.

Arif Emecen, Direttore Generale di IETT, hà ricivutu u premiu, chì hè statu datu per a prima volta questu annu per mette in risaltu l'istituzioni chì implementanu l'applicazioni avanzate di tecnulugia d'informazione è cumunicazione chì sustenenu u trasportu in u settore.

A "Piattaforma di Trasportu: Panel è Cerimonia di Premiazione", induve si sò riuniti i principali dirigenti di a federazione è di l'imprese di u settore, hè stata tenuta in ITU ARI Teknokent. In a cerimonia chì anu participatu i dirigenti principali di una larga gamma di settori, da u trasportu interurbanu à i servizii di tour è di trasferimentu in u settore turisticu, da u trasportu publicu à i navette, i Premii Captain Driver of the Month, u Premiu per l'Istituzione di Successu per l'Uguaglianza di Genere è u Trasportu Intelligente. Systems Successful Institution Award, dopu chì u pannellu chjamatu Leader Women in Transport Summit hà trovu i so pruprietari. U sindaco di a municipalità metropolitana di Gaziantep, Fatma Şahin, hà apertu u pannellu intitulatu "Women Leaders in Transportation Summit", custituitu di duie sessioni. In a cerimonia, u "Premiu per l'uguaglianza di genere" hè statu attribuitu à a municipalità metropolitana di Gaziantep per i so travaglii esemplarii realizati sottu a guida di u sindaco Fatma Şahin dapoi u 2014.

Arif Emecen: IETT mantene cù i tempi
Quist'annu, per a prima volta, u Captains Club hà cuminciatu à premià l'istituzioni chì implementanu l'applicazioni avanzate di tecnulugia di l'infurmazione è di a cumunicazione chì sustenenu u trasportu, aumentendu a mobilità è a sicurità. IETT hà vintu u Premiu per l'Istituzione di Successu di Sistemi di Trasportu Intelligenti, chì hè datu per identificà e istituzioni cù queste caratteristiche è per mette in risaltu in u settore è per aumentà a cuscenza è a spartera di l'applicazioni. Ricevendu u premiu in nome di a so istituzione, u General Manager Arif Emecen hà dettu: "İETT hè una istituzione di 146 anni chì dirige u settore di u trasportu publicu di u nostru paese. Sta struttura arradicata hè ancu assai dinamica è usa ogni opportunità purtata da a tecnulugia cù prughjetti chì daranu un esempiu per u settore. U premiu chì avemu ricevutu era a megliu prova di questu. Cum'è IETT, cuntinuemu i nostri sforzi per furnisce un serviziu di qualità à i nostri citadini. Vogliu sprime a mo gratitudine in nome di tutti l'impiegati IETT chì anu cuntribuitu à riceve stu premiu ".

Dopu à i discorsi, u Premiu Captain Driver 2016 hè statu datu à Mehmet Taylan da Şanlıurfa Astor Tourism. Ali İhtiyar da IETT hè diventatu unu di i Temsa Urban Captain Drivers per ghjennaghju 2017. In più di Ali İhtiyar, 11 altri cunduttori sò stati scelti cum'è u cunduttore di u mese in diverse categurie.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*