A linea di ferry İstinye-Çubuklu hè messa in serviziu

A linea di battelli İstinye-Çubuklu entra in serviziu: a municipalità metropolitana di Istanbul, chì hè un mudellu per u mondu cù i so investimenti di trasportu da i tunnel à i metro, da u trasportu marittimu à e strade muderne, mette in serviziu a linea di traghetti İstinye-Çubuklu riduce a traversata Asia-Europa à 8 minuti.

A Municipalità Metropolitana di Istanbul Şehir Hatları A.Ş. mette in serviziu a linea di battelli İstinye - Çubuklu, chì alleviarà significativamente u trafficu di Istanbul. I voli di prova di a linea, chì riduceranu a traversata Asia-Europa à 8 minuti, partenu oghje da dumane.

In a prima tappa, serve cù un battellu di dui vitture, è hè destinatu à trasportà 40 milione 1 mila veiculi è 700 milioni di passageri cù 2,5 mila viaghji annu. Grazie à a nova linea, hè previstu di ritirà 5.000 XNUMX veiculi da u trafficu di u ponte per ghjornu. In questu modu, un risparmiu significativu di tempu è carburante serà ottenutu, mentre chì l'emissioni di diossidu di carbonu diminuiranu ancu.

I battelli di vittura chjamati Aşiyan è Erguvan sò stati cuncepiti cù caratteristiche d'attraccatura liscia è morbida. Mentre a Nave Aşiyan hà una capacità di 65 automobili è 250 passageri pedoni, a Nave Redbud hà una capacità di 65 automobili è 434 passageri pedoni.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*