U passu più criticu per u Centru Logisticu Konya è a ferrovia Konya-Mersin

U passu più criticu per u Centru Logisticu di Konya è a Ferrovia Konya-Mersin: Parlendu à u Workshop di Prughjettu di Studiu è Fattibilità per a Creazione di u Corridor di l'Industria è u Cummerciu di Konya-Karaman-Mersin, u presidente di a Camera di l'Industria di Konya, Memiş Kütükcü, hà attiratu l'attenzione à l'impurtanza di questu. corridore cummerciale è hà dettu: "Konya-Karaman-Mersin Accelerated The Railway Line Project è u prughjettu Konya Logistics Center sò i dui passi più critichi fatti in questu sensu. "Per chì questi passi ghjunghjenu i so scopi, ponu alleggerà u pesu nantu à u bacinu di Marmara è trasfurmà sta geografia in a seconda bacina di Marmara di Turchia", disse.

"Studiu è Prughjettu di Prughjettu di Prughjettu per a Creazione di Konya-Karaman-Mersin Industry and Trade Corridor" hè statu tenutu in cuuperazione cù l'Amministrazione di u Sviluppu di u Prughjettu Konya Plain (KOP) è l'Istitutu di Gestione è Gestione Industriale TUBITAK Turchia.

L'attellu tenutu in un hotel hà participatu da u presidente di a Cummissione di l'Industria, u Cummerciu, l'Energia, i Risorse Naturali, l'Informazione è a Tecnulugia è u Deputatu di u Partitu AK Konya Ziya Altunyaldız, u presidente di l'Amministrazione di u Sviluppu Regiunale KOP İhsan Bostancı, u presidente di a Camera di l'Industria di Konya (KSO) Memiş Kütükcü, MÜSİAD Konya Branch President Ömer. Faruk Okka è parechji invitati anu assistitu.

A REGIONE KOP hè CANDIDATA PER MARMARA

Facendu u discorsu d'apertura di l'attellu, u presidente di l'Amministrazione di u Sviluppu Regiunale di KOP, İhsan Bostancı, hà dettu chì e pruvince di Konya è Karaman sò candidati per allevà a densità in a Regione di Marmara cù u so putenziale. economicamente per chì a regione ghjunghje à u so scopu.

"QUESTA GEOGRAFIA POTE FARE PIÙ"

U presidente di KSO, Memiş Kütükcü, hà nutatu chì u corridore da esse custruitu copre 14 per centu di a superficia tutale di Turchia è 7.7 per centu di a so populazione.

Dichjarà chì malgradu questi tassi, a parte ricevuta da l'esportazioni ùn hè micca abbastanza, Kütükcü hà dettu: "Malgradu tali tassi serii, a parte di Turchia in l'esportazioni totali hè solu 2,4 per centu. U voluminu tutale di u cummerciu esteru hè di 3,5 miliardi di dollari, di i quali 6.2 miliardi di dollari sò esportati. Sta geugrafia, chì cuntene una larga gamma di ricchezze da l'industria à l'agricultura, da u turismu à a logistica, pò veramente fà assai di più. "Credu chì cù e strategie è e carte di strada da esse create dopu à l'attellu d'oghje, stu putenziale serà revelatu è una nova iniziativa serà purtata in a produzzione è a vita cummerciale di a nostra regione", disse.

U SECUNDU BACINU MARMARA DI TURCHIA

Enfatizendu chì i zoni ecunomichi speciali sò stati nantu à l'agenda di u paese per un tempu, Kütükcü hà dettu: "Se noi, cum'è regione, sviluppemu e pulitiche ghjustificate nantu à questu tema è ottene u statutu di Zona Ecunomica Speciale cù u sustegnu di u nostru statu, pensu chì putenziale di sta geografia pò esse attivatu. Stu novu corridor industriale è cummerciale, chì serà apertu da l'Anatolia à u Mediterraniu, pò cunnetta tutta l'Anatolia à u mondu. U prugettu Konya-Karaman-Mersin Accelerated Railway Line è u prugettu Konya Logistics Center sò i dui passi più critichi fatti in questu sensu. "Per chì questi passi ghjunghjenu i so scopi, ponu alleggerà u pesu nantu à u bacinu di Marmara è trasfurmà sta geografia in a seconda bacina di Marmara di Turchia", disse.

DA ESSERE COMPLETE IN 2020

U presidente di a Cummissione di l'Industria, u Cummerciu, l'Energia, i Risorse Naturali, l'Infurmazione è a Tecnulugia è u deputatu di Konya di u Partitu AK Ziya Altunyaldız hà dichjaratu chì un tali studiu portarà à l'agenda spazii d'investimentu alternativu in Turchia è serà una alternativa per l'investituri chì ùn anu micca l'uppurtunità. per andà in u bacinu di Marmara in quantu à u cummerciu è a logistica.

Dichjarà chì aspettanu chì a linea Karaman di u prugettu sia aperta in 2017, Altunyaldız hà dettu: "U travagliu nantu à a linea Ulukışla-Mersin cuntinueghja. U travagliu di custruzzione in una parte, u travagliu di prughjettu in l'altra parte. Videremu tutti finiti in l'anni 2020. "Questu secondu bacinu di Marmara serà in una pusizioni cumpetitiva cù u primu bacinu di Marmara in termini di logistica", disse.

Surghjente: www.yenikonya.com.tr

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*