E linee di u sistema ferroviariu in Ankara anu purtatu 117 milioni di passageri

Linee di u Sistema Ferroviariu in Ankara anu purtatu 117 milioni di passageri: a Direzzione Generale EGO di a Municipalità Metropolitana di Ankara hà furnitu u trasportu urbanu di 316 milioni di passageri l'annu passatu cù veiculi di trasportu publicu. A Direzzione Generale EGO, chì prende a maiò parte di u trasportu di a capitale, hà trasportatu una media di 700 mila passageri in autobus, 400 mila per sistemi ferroviari, è 8 mila passageri in funivia versu e so case, u travagliu, e scole è parechje destinazioni in i ghjorni di settimana.

Mentre l'autobus EGO hà viaghjatu 86 milioni di chilometri l'annu passatu, i sistemi ferroviari anu purtatu ancu i citadini di a Capitale facendu 207 mila viaghji.

In a capitale, chì hè una di e cità cù u trafficu più còmode trà e cità cù una pupulazione di più di 5 milioni in e metropole di u mondu, in particulare a flotta di autobus giganti amichevuli di l'ambiente, u sistema ferroviariu è u sistema di funivia, chì era utilizatu per a prima volta in a capitale, hà fattu una grande cuntribuzione.

- ANZIANI, PARENTI DI MARTIRI, VETERANI, DISABILITATI RUDES CU SCONTO
Durante u 2016, u numeru tutale di passageri trasportati in autobus è metro in Ankara hà righjuntu 316 milioni. Dimustrà una di e migliori pratiche di a cumpressione di a municipalità suciale in u sistema di trasportu, a Municipalità Metropolitana hà purtatu anziani, parenti di martiri, parenti veterani è veterani, disabili è i so parenti gratuitamente, mentre furnisce trasportu scontu à i prufessori è i studienti. Inoltre, a tradizione di u trasportu gratuitu di passageri durante e vacanze religiose, chì hè stata prima iniziata da a Municipalità Metropolitana è dopu accettata da parechji cumuni, hà cuntinuatu ancu questu annu.

In questu cuntestu, i residenti di a Capital City anu benefiziu da u sistema di trasportu publicu di a Direzzione Generale EGO cum'è seguitu;
I biglietti pieni sò stati utilizati 162 milioni di volte, carte scontate per studenti è insegnanti 88 milioni di volte, è carte gratuite 66 milioni di volte.

I passageri di più di 61 anni anu beneficiatu da l'applicazione di a carta gratuita 35 milioni di volte, i so cumpagni disabile è disabile 12 milioni di volte, i veterani, i parenti di i veterani, i parenti di i martiri, i disabili in servizio è i so parenti 1,3 milioni di volte.

In più di questi, dopu à u tentativu di colpu di u 15 di lugliu FETO, trà u 16 di lugliu è u 10 d'aostu, a Municipalità Metropolitana hà purtatu i citadini di a Capitale gratuitamente per 26 ghjorni cù trasportu publicu.

-EGO BUSES HAN FATTU 86 MILIONI MILES
L'autobus EGO eranu in prima linea di i servizii di trasportu publicu per allevà a carica di passageri è di trafficu. In autobus, 1287 veiculi è 2 mila 275 cunduttori sò stati furniti cù una media di 7 mila 700 servizii in un ghjornu, è 700 mila citadini sò stati trasportati à i so destinazioni. L'autobus EGO, chì hà purtatu un totale di 2016 milioni di passageri da l'anziani à i ghjovani, da i disabili à i veterani in casa, u travagliu, a scola, l'uspidale è a compra in 199, copreu 86 milioni di chilometri in questu periodu.

- 117 MILIONI DI PASSAGERI SMUSSATI CU SISTEMI RAIL
I sistemi ferroviari, chì sò in prima linea di i sistemi di trasportu muderni, cuntempuranei è sicuri, anu fattu 207 mila viaghji l'annu passatu, furnisce u trasportu di 400 mila passageri per ghjornu è 117 milioni di passageri durante l'annu.

51 milioni di passageri sò stati trasportati da u metro Batıkent-Kızılay, 20 milioni da u metro Çayyolu-Kızılay, è 9 milioni da u metro Törekent-Batikent, trà i sistemi ferroviari chì furnisce un sollievu significativu in u trafficu urbanu. 37 milioni di passageri sò stati trasportati da ANKARAY, chì opera trà AŞTİ è Dikimevi. U trasportu di passageri hà iniziatu in u Metro Keçiören, chì hè statu apertu in ghjennaghju, è un sollievu significativu hè statu ottenutu in a densità di trafficu in a linea nordu di a cità.

-A LINEA CORDA, MEDIA DI 8 MIL PASSAGERI DI GIORNI
A funivia, chì serve per a prima volta in Turchia trà a stazione di metro di Yenimahalle è Şentepe cù una capacità di trasportu di 24 mila passageri, viaghja trà a stazione di metro di Şentepe-Yenimahalle cù una media di 8 mila passageri ogni ghjornu.

-ETÀ MEDIA DI L'AUTUBUS 7,09...
A Direzzione Generale EGO, chì equipa u sistema di trasportu cù innovazioni chì impediscenu à i passageri di perde u tempu in parallelu cù i sviluppi tecnologichi, hè stata premiata ancu premii internaziunali cù questi prughjetti chì mette in pratica.

EGO, chì hà una flotta d'autobus composta da 1715 veiculi è una flotta di autobus ecologica di 1287 cù gas naturale, hè stata premiata a flotta di autobus più ecologica d'Europa da l'Unione Internaziunale di Trasportatori Publici (UITP). L'età media di i veiculi, chì sò constantemente rinnuvati, hè stata ridutta à 7,09 per i citadini di a capitale per viaghjà cù veiculi climatizzati, còmode è sicuri. E rampe per disabili sò state piazzate nantu à 1515 autobus per chì i citadini disabili ponu viaghjà in trasportu publicu.

Mentre i schermi d'infurmazioni in vittura sò posti in tutti l'autobus, cù 7 fermate chjuse in alfabetu Braille è 423 fermate intelligenti da 1047 mila 124 fermate d'autobus, i residenti di Başkent furniscenu trasportu più faciule.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*