Ùn ci hè micca Van trà e rete ferroviaria per esse custruitu in l'Est

Van ùn hè micca trà e rete ferroviaria da esse custruitu in l'Est: Mentre Van, chì hà spessu espresso a so aspettazione di a Northern Van Lake Railway è hà dumandatu tramvii in i tempi recenti, cuntinueghja à avè sta aspettazione, parechje pruvince in a regione anu sperimentatu. sviluppi impurtanti in stu sensu. L'Orienti è u Mari Neru, l'Est è l'Anatolia Centrale sò cunnessi l'una cù l'altri da e rete di treni d'alta velocità, ma Van ùn hè micca inclusu in i prughjetti nè in u cortu termini nè in u longu andà.

In u so discorsu à i rapprisentanti di l'urganisazioni non governamentali, u Ministru di Trasportu, Affari Marittimi è Comunicazioni Ahmet Arslan spiegò ciò chì hè statu fattu in u campu di u trasportu durante i guverni di u Partitu AK. Toccu à u prublema di u trenu d'alta velocità trà Kars è Sivas, chì hè statu nantu à l'agenda in l'ultime settimane, u Ministru Arslan hà dichjaratu chì anu da cuntinuà à cunnette Turchia è a regione cù e rete ferroviaria. Ancu s'è una bona nutizia hè stata data à parechje pruvince regiunale in questu sensu, nisuna prumessa hè stata fatta in quantu à Van, chì era digià aspittendu a bona nova di a North Van Lake Railway.

VENDRÀ QUANT'À KARS È ERZURUM, NON VENDRÀ IN VAN

"Avemu introduttu u nostru paese à u trenu d'alta velocità. U nostru paese hè oghje u 6u operatore di treni à alta velocità in Auropa è u 8u in u mondu. Ma dicemu: "Ùn hè micca abbastanza per noi chì Ankara, Konya, Eskişehir, Istanbul è Kocaeli sò cunnessi". Tuttu u nostru travagliu è i scopi sò i seguenti; per sparghje u trenu d'alta velocità in tuttu u paese. Allora, dopu à Istanbul, pigliate da Kapıkule à l'Europa è da Ankara à questu latu. A custruzzione di Sivas cuntinueghja. L'offerta di Erzincan cuntinueghja. "Subitu dopu, facemu un travagliu per purtà treni d'alta velocità à Erzurum è Kars".

CHIAMARE ANCHE IN DIYARBAKIR E MARDIN...

Rimarchendu chì a carica di u trenu chì andava à punente da Kars duveria ancu andà in u Mari Neru, Arslan hà dettu: "A carica di trenu chì andava à punente da Kars duveria ancu andà in u Mari Neru. Dunque, culligaremu à Kırıkkale, Çorum, Samsun, è da Erzincan à Trabzon. Custruiremu rete ferroviaria da Erzincan à u sudu, da Sivas à u sudu, vale à dì Elazığ, Malatya, Diyarbakır è Mardin. Quessi sò cumplementarii unu à l'altru. Quessi sò assai impurtanti per noi è u nostru paese. Unu di i ligami più impurtanti di sti prughjetti hè u Prughjettu Ferroviario Baku-Tbilisi-Kars (BTK), perchè un trenu chì parte da Londra pò andà in Pechino. Stu prughjettu hè assai impurtante per a nostra regione è Kars. Spergu chì l'apriremu per l'affari in ghjugnu ".

Surghjente: www.sehrvangazetesi.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*