Milat in u Prughjettu di u Trenu Naziunale

Milestone in u Prughjettu di u Trenu Naziunale: U Ministru di l'UDH, Ahmet Arslan, hà dettu: "Avemu purtatu u nostru Carru Naziunale di Carga di New Generation à a fase di produzzione in trè anni, questu ùn hè micca abbastanza. Quist'annu, pruduciaremu 150 unità è li offre à u mercatu domesticu è à l'esportazione. U numeru 150 hè grande, ma diciamu quì chì hè insufficiente cunsiderendu i scopi di Sivas, i scopi di TÜDEMSAŞ è i scopi di u nostru paese.

L'intruduzione di u primu "Carru Naziunale di Carga di Nova Generazione" pruduciutu da TÜDEMSAŞ in u scopu di u "Prughjettu di Trenu Naziunale", Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni Ahmet Arslan, Ministru di l'Educazione Naziunale İsmet Yılmaz, Governatore Sivas Davut Gül, TCDD Direttore Generale İsa ApaydınHè stata tenuta in Sivas u 23 di marzu di u 2017, cù a participazione di u direttore generale di TCDD Taşımacılık AŞ Veysi Kurt, u direttore generale di TÜDEMSAŞ Yıldıray Koçarslan è i dirigenti senior di parechje istituzioni è urganisazioni.

Parlendu à a ceremonia, u Ministru Arslan hà dettu; Dichjarà chì Turchia hè 6th in Europa è 8th in u mondu in l'operazioni di treni d'alta velocità, hà dettu: "Avemu passatu da u periodu di ritardu di treni terrestri à u periodu di treni d'alta velocità. Hè assai impurtante per fà u nostru paese u corridore mediu più curtu, direttu è menu costu trà i cuntinenti asiatichi è europei. Avemu finitu Marmaray. A linea ferroviaria Baku-Tbilisi-Kars hè per esse messa in opera ... Solu da Kapıkule HalkalıVenite à ùn hè micca abbastanza. U prughjettu di u trenu d'alta velocità Ankara-Sivas cuntinueghja à u so ritmu abituale. A finiremu in 2018 è a mette à u serviziu di u populu di Sivas. Custruiremu a linea Sivas-Erzincan da quì. Avemu principiatu u prucessu di licitazione per a prima tappa di sta linea. Piglieremu ancu u trenu à alta velocità per Erzurum è Kars. BTK è Marmaray guadagnà più significatu allora. Cunsegnaremu ancu treni d'alta velocità à Elazığ, Malatya è u sudu. Custruiremu una ferrovia d'alta velocità da Karaman, Mersin, Adana à Gaziantep. Ankara-İzmir, i prughjetti di treni d'alta velocità Ankara-Bursa cuntinueghjanu. À Antalya via Afyon, à Çorum è Samsun via Kırıkkale, à u Mari Neru via Erzincan à Trabzon; "Quandu cunnettamu ogni parte di u nostru paese cù e linee ferroviarie d'alta velocità, allora avemu daveru custruitu e linee ferroviarie".

U Ministru Arslan hà rimarcatu chì u puntu chì avemu ghjuntu hè assai impurtante micca solu in u trasportu, ma ancu in u campu di a fabricazione, di u passageru, di a produzzione di merchenzie è di locomotive è di l'industria domestica; "Parechji materiali, da rails à forbici, sò avà pruduciuti in u nostru paese. Producemu è esportemu fasteners di ferrovia in Erzincan; Avemu stabilitu una fabbrica in Adapazarı per pruduce treni d'alta velocità è veiculi di metro; Producemu a locomotiva di nova generazione è u mutore naziunale in Eskişehir; Facemu set di roti cù MKE in Kırıkkale. Avemu stabilitu una fabbrica di scambiatori di treni d'alta velocità in Çankırı. Avemu finitu u cuncettu di cuncepimentu per u Trenu Naziunale d'Alta Velocità. Sivas, chì hà pruduciutu a prima locomotiva a vapore, Bozkurt, in u 1961, hà pruduciutu a pruduzzione chì rompemu u nostru veloce per oghje. "Felicitemu TÜDEMSAŞ, chì produce u Carru Naziunale di Carga. Questu hè u risultatu di trè anni di sforzu. "Sò chì trè anni hè troppu cortu in questa industria", disse.

U Ministru Arslan hà enfatizatu chì u "Carru Naziunale di Carga" hà assai vantaghji; "Hè a capacità di portà un containeru di 29.5 vagoni di 2 metri in un vagone unicu. Hè 26 per centu più liggeru cà i vagoni simili ... Ha una capacità di trasportu di più di 4 tunnellate cà i vagoni simili in Europa. Stu aumentu di a capacità di trasportu significa un vantaghju per l'operatore. A causa di a ligerezza di a tara, significa 15 per centu più di carica o costu più bassu. Grazie à i bogies di tipu 3 H è u sistema di frenu compactu pruduciutu per a prima volta in u nostru paese, u costu di trasportu carichi hè statu ridutta di 15 per centu. "U livellu bassu di rumore mentre guida hè un altru vantaghju", disse.

Arslan hà dettu ancu ciò chì segue: "Avemu u scopu di inizià a produzzione di massa di u carru pruduttu cum'è prototipu in pocu tempu è sperendu esportà da quì. Hè previstu di pruduce 150 unità questu annu. "U numeru 150 hè grande, ma dicemu quì chì hè insufficiente in cunsiderà i scopi di Sivas, i scopi di TÜDEMSAŞ è i scopi di u nostru paese", disse.

U Ministru di l'Educazione Naziunale İsmet Yılmaz hà dettu ancu; Dichjarà chì Sivas hè una cità ferroviaria; Spergu chì Sivas ripiglià i ghjorni gloriosi di u passatu in u campu di l'industria ferroviaria. Hopefully, realiceremu u Sivas Logistics Center. Custruemu a seconda OSB. Se Diu permette, installemu un sistema ferroviariu in ogni parcella di terra. "Felicitate à tutti quelli chì anu cuntribuitu à u Carru Naziunale di Carga", disse.

U guvernatore di Sivas Davut Gül hà dettu; U nostru Ministeriu di UDH hè u ministeru cù u più altu livellu di investimenti publichi in Sivas. "Vogliu ringrazià u nostru Ministeru per i prughjetti chì hà purtatu à a nostra cità", disse.

Direttore Generale TCDD İsa Apaydın Hà dettu ancu chì anu realizatu prughjetti assai impurtanti cù l'investimentu di 60 miliardi di lire spesi da u guvernu in u settore ferroviariu.

U direttore generale di TCDD Taşımacılık AŞ, Veysi Kurt, hà dettu; I sviluppi in l'infrastruttura ferroviaria è l'industria cuntribuiscenu assai à u sviluppu di u trasportu ferroviariu; Felicita à quelli chì anu cuntribuitu, affirmannu chì a ferrovia serà più preferita in u trasportu di merchenzie cù i vantaghji di u Carru Naziunale di Carga.

Dopu à i discorsi, u direttore generale di TÜDEMSAŞ, Yıldıray Koçarslan, hà presentatu una placca di apprezzamentu à i Ministri Arslan è Yılmaz.

Arslan è Yılmaz anu tagliatu u nastro davanti à u Carru Naziunale di Carga di a Nova Generazione è anu fattu ispezioni in TÜDEMSAŞ.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*