A piazza gigante è u metro venenu à Istanbul Gaziosmanpaşa

Una piazza giganti è un metro venenu à Istanbul Gaziosmanpaşa: Parlendu à a Cerimonia di inaugurazione di a piazza Gaziosmanpaşa, u sindaco Kadir Topbaş hà dettu: "Avemu bisognu di dì 'Sì' per più metro, più impieghi, alimentazione è impieghi".

A Municipalità Metropolitana d'Istanbul (IMM) crea una piazza giganti di 4 mila 45 metri quadrati cunnessendu 500 piazze in Gaziosmanpaşa. A Piazza Bust Atatürk, a Piazza di a Casa di u Guvernu, a Piazza di a Municipalità di u Centru Culturale è a Piazza di a Moschea seranu cumminate cù u prughjettu di 6 milioni di 665 mila lire da implementà da IMM.

A cerimonia di inaugurazione di a piazza Gaziosmanpaşa hè stata cun a participazione di u sindaco di a municipalità metropolitana di Istanbul Kadir Topbaş è u sindaco di Gaziosmanpaşa Hasan Tahsin Usta. À a cerimonia tenuta in Piazza Gaziosmanpaşa, u deputatu di Istanbul Recep Koral, u guvernatore di u distrettu di Gaziosmanpaşa Oktay Çağatay, i burocrati IMM, u presidente di u gruppu IMM di l'Assemblea AK Temel Başalan, i membri di l'assemblea IMM, u presidente di u distrettu di Gaziosmanpaşa di u Partitu AK Şahin Pirdal, i rapprisentanti di l'urganisazione non governamentali di Gaziosmanpaşa. Eranu ancu presenti, capi è citadini.

Parlendu à a ceremonia, u sindaco Kadir Topbaş hà dichjaratu ch'elli anu investitu 13 miliardi di lire in Istanbul in 98 anni è chì investiranu 16,5 miliardi di lire quist'annu, è hà dettu: "Avemu investitu 1 miliardi 700 milioni di lire in Gaziosmanpaşa finu à avà. Tornerà. Tessemu a parte inferiore di Istanbul cù e rete di metro. Puderete ghjunghje in ogni locu rapidamente è cunfortu camminendu per una meza ora à u massimu. Spergu in 2018 Kabataş- Quandu u Metro Mahmutbey apre, Kabataş"Puderete andà in Üsküdar, Sarıyer è ogni puntu chì vulete in metro", disse.

U sindaco Topbaş hà dichjaratu chì, cum'è IMM, ùn deve micca 1 lira à u statu o à qualsiasi altra urganizazione, è chì l'investimenti è i servizii cuntinueghjanu senza rallentà, è hà dettu;

"Travagliemu cù l'approcciu di serviziu iniziatu da u nostru presidente in i guverni lucali. Speremu, cuncepemu ancu una nova linea di metro chì si estenderà da Vezneciler à u 3u Aeroportu è passerà per Gaziosmanpaşa. Cum'è IMM, poseremu a fundazione per a prima fase di questu mandatu. "U nostru Ministeru di i Trasporti hà da custruisce a seconda parte chì si estende à u 3u Aeroportu".

Dichjarà chì a Municipalità Metropolitana di Istanbul hà rinnuvatu i vechji autobus chì ùn hà micca utilizatu è li hà donatu inseme cù i so materiali à parechji paesi da Bosnia à Africa è Georgia, Topbaş hà dettu: "U vostru sustegnu è a vostra postura assicurerà chì questi servizii in Istanbul, Turchia è e geografie oppresse cuntinueghjanu senza interruzzione ". Semu una grande nazione è avemu amparatu à u mondu ciò chì significa civilisazione. Vivemu inseme in sta cità antica è annunziata. "U nostru scopu hè di fà d'Istanbul una cità vivable è civilizzata chì u mondu invidia", disse.

"Fin chì site cun noi, questi servizii ùn cessanu mai. In u passatu, Istanbul hà sviluppatu senza un pianu. "Hà campatu ghjorni senza acqua, aria brutta è munzi di basura", disse Topbaş è cuntinuò e so parolle cusì;

"Bizanzio è l'Ottumani ùn puderanu micca risolve u prublema di l'acqua di Istanbul, anu dettu chì ùn puderia micca esse risoltu. U nostru stimatu presidente l'hà risoltu è ùn ci hè statu nisun prublema d'acqua da tandu. Avemu accettatu esse un servitore cum'è u più altu duvere. Avemu travagliatu ghjornu è notte, pensendu à ciò chì pudemu fà di più per fà u nostru populu felice è l'altri à invidia. U nostru guvernu hè custruendu aeroporti, strade è università in tutta a Turchia. I nostri investimenti riesciuti in l'industria di difesa, tutti questi sò u vostru successu ".

SI PER INVESTIMENTI È SERVIZI...

Nutendu chì i citadini anu pigliatu una postura assai impurtante u 15 di lugliu è dimustranu à u mondu ciò chì hè una nazione, Topbaş hà dettu: "Avete fattu ciò chì nisuna sucità puderia fà. Sò ancu u nipote di un martire. Sta terra ci hè affidata da i nostri martiri è più ci pudemu fà per stu paese, menu hè. Avemu antenati chì ùn anu micca toccu e tracce di a civilizazione in ogni locu. Se dicemu più metro à Gaziosmanpaşa, avemu da dì di sì. Se vulemu chì i prublemi finiscinu è più servizii venenu, avemu da dì di sì. Si dicemu chì l'impiegu hè una suluzione, l'alimentariu, u travagliu, avemu da dì di sì. "Avemu ancu assai travagliu da fà, sempre chì site cun noi", disse.

U deputatu di Istanbul Recep Koral hà dichjaratu chì grandi investimenti è servizii sò stati fatti in Gaziosmanpaşa è Istanbul dapoi u 1994 è hà dettu: "Avete dettu di sì à noi. Avemu fattu ciò chì vulete. Dicemu di sì è fà tuttu u serviziu chì deve esse fattu in Istanbul è in Turchia. Se ùn dite micca iè, ùn si pò fà nunda. U nostru presidente hà custruitu u sottupassu sottu à sta piazza. U nostru fratellu Kadir Topbaş, chì dice Metro Everywhere, Metro Everywhere, farà a so cima assai più bella. "Da avà, sì da noi, sì da voi", disse.

U sindaco di Gaziosmanpaşa, Hasan Tahsin Usta, hà dichjaratu chì a piazza da esse custruita hè assai impurtante perchè hè l'unica piazza di u distrittu è hà ringraziatu u presidente IMM, Kadir Topbaş, per a riorganizazione è a bellezza di a piazza. Dichjarà chì IMM realizà novi prughjetti assai impurtanti cum'è a piscina, u parcheghju è u complexu sportivu in Gaziosmanpaşa, è ancu a piazza, Hasan Tahsin Usta hà dettu: "U prughjettu di 24 chilometri di lunghezza, chì hè un investimentu impurtante. in Istanbul è u prughjettu più impurtante per Gaziosmanpaşa, Kabataş-4 stazioni di Mahmutbey Metro passanu per u nostru distrittu. "Hè assai impurtante per l'integrazione di Gaziosmanpaşa cù e linee di metro è ogni puntu di Istanbul", disse.

Dopu à i discorsi à a ceremonia, Kadir Topbaş è u so entourage, inseme cù i zitelli, anu appughjatu u buttone è anu tenutu a Cerimonia di inaugurazione di a piazza Gaziosmanpaşa. In seguitu, Topbaş hà distribuitu Keşkek à i citadini in u scopu di u Festival Keşkek organizatu da a Municipalità di Gaziosmanpaşa.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Istanbul, Kadir Topbaş, hà scontru dopu cù citadini di più di 50 anni in u distrittu in u prugramma "Gaziosmanpaşa Meets with its Plane Trees" tenutu à Gaziosmanpaşa Gopark. Cù citadini chì mostranu un grande interessu in ellu sohbet Kadir Topbaş, chì hà pigliatu una foto di souvenir, hà dettu in u so discorsu quì chì Istanbul è Turchia anu sperimentatu grandi sviluppi chì ùn ponu esse paragunati cù u so passatu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*