TCDD hè ambiziosu in i so obiettivi 2023 è 2035

TCDD hè ambiziosu in i so obiettivi 2023 è 2035: Orhan Birdal, Subsegretariu di u Ministeru di i Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni, Direttore Generale di TCDD İsa Apaydın è a delegazione chì l'accompagna anu visitatu a Direzzione Generale di TÜDEMSAŞ in u scopu di a so visita à Sivas.

U Subsegretariu Birdal è u Direttore Generale di TCDD anu visitatu u Direttore Generale di TÜDEMSAŞ Yıldıray Koçarslan in u so uffiziu. İsa ApaydınKoçarslan hà datu infurmazioni nantu à l'attività di produzzione è d'investimentu di TÜDEMSAŞ.

Birdal, in l'articulu chì hà scrittu in e memorie di a Direzzione Generale TÜDEMSAŞ; Ellu hà spressu chì hà felicitatu tutti l'impiegati davanti à u Direttore Generale di TÜDEMSAŞ, chì hà fattu grandi sforzi per sviluppà l'infrastruttura è a tecnulugia di u trasportu ferroviariu, chì hè unu di i modi di trasportu più impurtanti in a strada di a Nova Turchia chì si alza sopra u livellu di civilisazioni cuntempuranee.

AVEremu 2023 MIL KILOMETRI DI LINEA IN 25

In u scopu di a visita, u General Manager di TCDD İsa Apaydın In a so dichjarazione à i ghjurnalisti, hà spiegatu i so miri di 2023 è 2035.

Dichjarà chì compie i travaglii di rinnuvamentu di a strada in 2018, Apaydın hà dettu: "Sperendu, u nostru scopu in 2023 hè di aumentà a nostra rete attuale à 25 mila chilometri, è in i nostri obiettivi di 2035, questu supererà i 30 mila chilometri. Attualmente avemu circa 11 mila chilometri di linee in quantu à signalazione è elettrificazione. Avemu rinnuvatu 95 per centu di sta linea. U nostru prughjettu di elettrificazione, chì si estende attualmente da Kayaş à Çetinkaya è passendu per Sivas, serà messu in opera quist'annu. I nostri travaglii di riabilitazione di l'infrastruttura è di segnalazione cuntinueghjanu nantu à a linea Samsun-Sivas. In a nostra reta, e nostre linee elettriche è di signale ghjunghjeranu à u 2017-2018 per centu in 60-70. "Cumpletemu a nostra rinuvazione di strada in 2018", disse.

NEW PROJECTS IN U SUD DI TURCHIA

Dichjarà chì TCDD serà trasfurmatu in una urganizazione chì pò furnisce servizii d'infrastruttura à velocità più altu in u trasportu di merci è di passageri, Apaydın hà dettu: "Avemu avutu l'offerte rimanenti in Bursa è cuntinueghjanu. "U travagliu di custruzzione di i nostri prughjetti hà iniziatu in duie sezioni in Izmir, è spergu chì u nostru travagliu cuntinueghja in l'altri dui settori in un mese", disse.

Apaydın hà enfatizatu chì u travagliu hà iniziatu nantu à a linea Konya, Karaman, Ereğli, Ulukışla, Adana, Mersin, in particulare in e sezioni Karaman è Ereğli; "U nostru travagliu cuntinueghja in e duie sezioni trà Adana-Toprakkale è Gaziantep. "Sperendu, in 2023, seremu una urganizazione assai diversa, più sviluppata chì furnisce un serviziu assai megliu cù a so infrastruttura è a so superstruttura", disse.

A VELOCITÀ DI PORTA DI CARICA AUMENTA A 120 KM

Apaydın hà cuntinuatu u so discorsu dicendu chì travaglianu nantu à l'infrastruttura ferroviaria chì aumenterà a velocità media di trasportu di merci da 65 chilometri à 100-120 chilometri è a velocità di e linee di passageri à 160-200 chilometri; "Cusì, diventeremu una urganizazione chì pò serve à velocità assai più altu in u trasportu di merci è di passageri", disse.

I PORTI MARI NEGRU SERRANNI CONNESSI AI MEDITERRANEI

Apaydın hà dettu chì furnisce infurmazioni nantu à a cunnessione di u Mediterraniu è u Mari Neru cù e linee di treni d'alta velocità; "Avemu un prughjettu di treni d'alta velocità chì culliga à Adana è Mersin via Samsun, Çorum, Amasya, Kırşehir è Aksaray. U nostru travagliu di prughjettu cuntinueghja. Spergu chì una parte di u travagliu di u prughjettu serà finitu à a fine di u 2017 è un pocu in u 2018. Facemu ancu cusì. Questa serà una arteria impurtante per u corridor nord-sud. In altre parolle, u portu di Samsun serà cunnessu à i porti di Mersin è Iskenderun. U nostru scopu hè di realizà questi prughjetti in 2023 ". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*