U core di u turismu batte in Tünektepe

U core di u turismu batte in Tünektepe: a linea di funivia Sarısu-Tünektepe, chì hè stata ufficialmente aperta l'11 di ferraghju da a municipalità metropolitana di Antalya cù u slogan "I vostri pedi seranu tagliati da a terra" è visitata da circa 10 mila persone, 50. milla di quali sò stranieri, offre à i so visitori una vista insaziabile à una altitudine di metri.

I citadini mostranu un grande interessu in a linea di funivia Sarısu-Tünektepe, chì hè stata custruita da a Municipalità Metropolitana di Antalya è custa circa 15 milioni di lire, è Tünektepe hè quasi inundatu di visitatori. Turisti stranieri da diversi paesi mostranu ancu un grande interessu in a linea di funivia Sarısu-Tünektepe, chì hè visitata da circa 50 mila persone in un mese. Arrivatu à Tünektepe, à un'altitudine di 650 metri da Sarısu, in 8,5 minuti, in funivia, i visitatori ponu risponde à i so bisogni alimentari è di bevande da u riccu menù in i Teleferik Social Facilities in cima di Tünektepe, accumpagnati da a magnifica vista di u Cable Car Cafe, è gode di a vista d'uccello di Antalya è pigliate foto. .

L'operatore di a funivia, Antalya Metropolitan Municipality Deputy General Manager di ANET AŞ, Erdem Çölkuşu, hà dichjaratu chì u prugettu hè unu di i funivii più economici in Turchia è hà dettu: "A lunghezza di a linea hè di 1706 metri è hè custituita da 36 cabine. . 1200 persone per ora ponu ghjunghje à Tünektepe à una altitudine di 650 da Konyaaltı Sarısu in appena 9 minuti. disse.

Apuntendu chì Tünektepe hè di grande interessu, Erdem Çölkuşu hà dettu chì u 50 per centu di i 20 mila visitatori chì visitanu a funivia sò turisti stranieri.

"Ci hè statu un grande interessu da i turisti ultimamente, ci hè stata una dumanda intensa. L'agenzii di u turismu negocianu intensamente è ci dumandanu un prezzu. Vulenu cullaburà cun noi per u terminu d'estate. Avemu ancu travagliatu nantu à questu. U core di u turismu batterà quì. U numaru di i visitori hà dimustratu chì cù l'arrivu di l'estiu, a dumanda aumenterà assai. Preparamu u nostru travagliu in cunseguenza. Grazie à stu prughjettu, u turismu di Antalya hà guadagnatu una nova destinazione, disse.