Introduce a nova generazione di carri naziunali di merci

Carru naziunale di merci
Carru naziunale di merci

U Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Ahmet Arslan hà dettu l'impurtanza di u puntu righjuntu micca solu in u trasportu, ma ancu in a fabricazione in u campu di locomotive, vagoni di passageri, vagoni di merci è sub-industria, è hà dettu: "Hè ancu impurtante. per avè passatu da u periodu di ritardu di u trenu neru à u periodu di trenu d'alta velocità ".

Ministru Arslan, Turkey Railway Machinery Industry Inc. (TÜDEMSAŞ) inseme cù u Ministru di l'Educazione Naziunale İsmet Yılmaz hà participatu à u prugramma di prumuzione tenutu in u stabilimentu di pruduzzione in Sivas di u "New Generation National Freight Wagon".

In u so discorsu quì, Arslan hà dettu ch'ellu hà applauditu è ​​salutatu i preziosi impiegati di TÜDEMSAŞ cun rispettu è gratitudine.

Arslan hà dettu: "Perchè era impurtante per elli à crede", è hà indicatu l'impurtanza di u sforzu di l'impiegati di TÜDEMSAŞ per alzà sta bandiera ancu più altu, sapendu u puntu induve u settore ferroviariu di stu paese hà ghjuntu à 1,5. seculi, è u più impurtante u puntu d'arrivu di TÜDEMSAŞ da u so puntu di partenza à u presente. Arslan hà dettu: "Allora li ringraziu assai". usatu a frasa.

Arslan hà manifestatu u so piacè di esse in a prumuzione di un tali prughjettu in Sivas, chì hà iniziatu una lotta cù a cuscenza di esse una nazione è esse una unità naziunale, dicendu "Ogni parte di a geografia anatolica hè Sivas" durante i ghjorni più impurtanti di a Guerra di l'Indipendenza, quandu u paese cercava di esse divisu da i civette.

Semu avà un paese di punta

Enfatizendu chì u mondu sanu dice: "Avemu avà trattatu cù una Turchia completamente diversa chì hè cunfidenza è crede in u so putere", Arslan hà cuntinuatu cusì:

"Micca assai, una settimana fà, quandu aghju parlatu cù u mo interlocutore, u ministru coreanu, avia una dichjarazione assai chjara; "Pudete ùn sapete micca, ma u mondu hè chjaramente cuscente di a distanza chì Turchia hà cupartu in l'ultimi 15 anni. Sta distanza vi face un capu in a vostra zona. Vi face u centru di attrazione in a vostra zona. Hè per quessa chì avemu vulsutu esse inseme cù Turchia quandu avemu custruitu u ponte di Çanakkale in u 1915, ma questu hè un primu. Participemu à assai più prughjetti inseme cù Turchia, vulemu serve à e geografie circundante da questa geugrafia ". Dunque, questu hè unu di i migliori indicatori di u puntu chì Turchia hà righjuntu. Oghji simu un paese di punta cù a so ecunumia, u sviluppu, è più impurtante, a so geugrafia è a so prutezzione di l'oppressi è di e vittimi in u mondu. Di sicuru, u capu deve avè i scopi di u paese è piglià passi fermi versu questi scopi. Di sicuru, ci deve esse una Turchia chì ùn seguita micca u mondu, ma mantene cù u sviluppu cù u mondu. Sapendu questu è essendu rispunsevuli di stu principiu, simu assai cuntenti d'avè spustatu Turchia trà i paesi più impurtanti di u mondu à u puntu chì avemu ghjuntu in quantu à l'infrastrutture di trasportu, ùn importa micca u tipu, ferrovia, via marittima, autostrada, via aerea, infrastrutture di cumunicazione è di trasportu in u ministeru per quale simu rispunsevuli ".

Chjamò l'attenzione à l'impurtanza di a geografia di Turchia, Arslan hà dettu: "Era assai impurtante di pianificà un tali Turchia integrendu tutti questi modi di trasportu di Turchia, chì hè un ponte trà l'Europa è l'Asia, cù centri logistichi". disse.

Dichjarà chì cum'è u Ministeru, anu realizatu assai cose chì anu pianificatu in 2002 in 15 anni, Arslan hà dichjaratu chì questu ùn saria micca abbastanza.

U Ministru Arslan hà sottolineatu chì a geografia di Turchia hà una rispunsabilità assai impurtante nantu à e so spalle è hà dettu: "Avemu stabilitu grandi obiettivi per rializà sta rispunsabilità, dicemu chì ùn hè micca abbastanza. Spergu chì purteremu u nostru paese à punti assai megliu in tutti i settori, in particulare in u settore ferroviariu ". disse.

Enfatizendu chì hè impurtante esse u paese cù u 6u trenu d'alta velocità in Europa è u 8u in u mondu, Arslan hà dettu:

"U puntu chì avemu ghjuntu in u settore ferroviariu, micca solu in u trasportu, ma ancu in a fabricazione, in locomotive, vagoni di passageri, vagoni di merci è sub-industria hè assai impurtante. Questu ci rende assai felici. A più impurtante, hè ancu impurtante di passà da u periodu di "trenu neru hè ritardatu" à u periodu di "arrivu di u trenu d'alta velocità". Felicitazioni à tutti quelli implicati in questu. Avemu cura di una cosa più. Hè impurtante per u nostru paese di creà u corridore mediu più curtu, più curtu è u costu più bassu trà l'Europa è l'Asia, in particulare in u trasportu internaziunale. Avemu custruitu Marmaray cum'è un cumplementu di u corridore mediu, Baku-Tbilisi-Kars hè vicinu à a fine, ma a custruzzione di un solu corridore hè solu da Kapıkule. HalkalıAvemu dettu chì ùn hè micca abbastanza per vene in Ankara, per vene da Istanbul à Ankara ".

Prughjettu Ankara-Sivas YHT

Arslan hà datu infurmazioni nantu à u prughjettu di u trenu d'alta velocità chì servirà trà Ankara è Sivas.

Dichjarà chì i travaglii nantu à tutta a strada continuanu, Arslan hà dettu:

"Sperendu, a nostra intenzione hè di finisce à a fine di u 2018 è riunite i residenti di Sivas cù u trenu d'alta velocità, ma ùn resteremu micca quì. Avemu principiatu u prucessu d'offerta di a prima tappa trà Sivas è Erzincan, è l'allargemu à Erzincan. Ùn seremu micca cuntentati cù questu, ma a purteremu à Erzurum, Kars, perchè allora Baku-Tbilisi-Kars è Marmaray seranu assai più significati. Ùn seremu micca soddisfatti di questu è dicemu Sivas-Elazığ-Malatya, è purteremu u trenu d'alta veloce più à u sudu di novu, perchè a maglia cù e rete di ferru significa a custruzzione di e ferrovie in tuttu u paese. In novu, hè impurtante cunnette Sivas à Konya via Ankara. Ùn resteremu micca in Konya, estenderemu a linea di treni à alta velocità à Karaman-Mersin-Adana è da quì à Gaziantep è Şanlıurfa. A custruzzione di a parte di u trenu à alta velocità finu à İzmir cuntinueghja, Bursa cuntinueghja, ma ùn hè micca cuntentu è speru chì pudete ghjunghje à Antalya via Afyonkarahisar, Çorum via Kırıkkale, Samsun, u Mari Neru via Erzincan è Trabzon. in tuttu u paese cù treni d'alta velocità. Quandu l'avemu a maglia, allora diventeremu un veru paese di ferrovia ".

U Ministru Arslan hà enfatizatu chì solu l'infrastruttura ùn saria micca abbastanza è hà dichjaratu chì vulianu diventà un attore glubale in u settore è diventà cumpetitivu à una scala mundiale.

Avemu fattu una longa strada

Dichjarà chì hè impurtante di sviluppà l'industria domestica per questu, Arslan hà cuntinuatu cusì:

"Per sviluppà a nostra propria ferrovia, avemu coperto distanze significative per pruduce i nostri veiculi, i nostri roti. Ùn vi scurdate di dì "rota". Un altru bogie (sistema chì permette u muvimentu di roti) in ferrovie hè u sistema. Hè veramente assai impurtante. Hè per quessa chì avemu pruduciutu rails in Kardemir per aduprà in e nostre linee esistenti. Hè per quessa chì avemu mudernizatu u nostru parcheghju. Avemu migliuratu, elettrificatu è signalatu e nostre linee cunvinziunali esistenti. Semu diventati unu di i paesi impurtanti chì operanu treni d'alta velocità. Di sicuru, questu hè assai impurtante per noi. Di novu, per sviluppà l'industria ferroviaria, pruduciamu è esportemu fasteners ferroviari in Erzincan. Avemu stabilitu una fabbrica in Adapazarı chì pò pruduce veiculi di treni d'alta velocità è veiculi di metro. Avemu ancu cuminciatu à fabricà binari di treni d'alta velocità in Karabük. Producemu ruote cù MKE in Kırıkkale. Semu grati per a cuntribuzione di u nostru stimatu Ministru in questu sensu durante u Ministeru di a Difesa Naziunale. Avemu stabilitu a fabbrica di scambiatori di treni d'alta velocità in Çankırı. Producemu è esportemu locomotive di nova generazione per anni in TÜLOMSAŞ in Eskişehir. Avemu ancu principiatu a pruduzzione di u mutore naziunale. U prucessu di fà u trenu naziunale d'alta velocità era impurtante, avemu finitu u cuncettu di cuncepimentu. A più impurtante, era assai impurtante di fabricà i veiculi per marchjà nantu à queste strade, di pruduce i materiali per esse usatu in queste strade in u locu, è ancu di diventà un esportatore in a regione. Per quessa, inseme à i ferrovieri, dicemu à u mondu "iè, ùn simu più soddisfatti".

U Ministru Arslan hà dettu chì Sivas, chì hà pruduttu a prima locomotiva a vapore "Bozkurt" in u 1961, hà ottenutu un altru successu, una altra fonte di orgogliu, è hà dettu: "Hè per quessa chì felicitemu di novu TÜDEMSAŞ. Sta firma hè stata firmata in 3 anni. 3 anni pò parè assai tempu per voi, ma cum'è qualchissia chì hè implicatu in questu affari, possu facilmente dì chì 3 anni hè assai cortu in stu tipu di pruduzzione in questi settori ". disse.

Vantaghji di u vagone di trasportu naziunale

Parlendu di i vantaghji di u vagone di trasportu naziunale, Arslan hà datu l'infurmazioni seguenti:

"Prima di tuttu, hè assai impurtante per esse capace di portà un containeru di 29,5 vagoni cù una lunghezza di 2 metri in un vagone unicu. Un'altra caratteristica impurtante hè chì hè circa 9,5 tunnillati più ligeri di carri simili. Questu significa chì hè 26 per centu più liggeru. In novu, cù u so pesu curb di 25,5 tunnillati, dà l'uppurtunità di portà più di 4 tunnellate di carica cumparatu cù i carri equivalenti in Europa. Di sicuru, stu aumentu di a capacità di trasportu significa un altu vantaghju di benefiziu per l'operatore. A causa di a ligerezza di a tara, significa 15 per centu più di carica o costu più bassu. Grazie à i bogies 3 H-type è u sistema di frenu compactu pruduciutu per a prima volta in u nostru paese, u costu di trasportu di carica hè statu ridutta di 15 per centu. U livellu bassu di rumore durante a crociera hè ancu luntanu da u rumore, un altru vantaghju di i nostri vagoni di merci in termini di operazione. U costu di pruduzzione di un vagone di trasportu naziunale di nova generazione, chì pò serve cum'è dui vagoni, hè ancu 15 per centu più bassu. Di sicuru, questu significa ancu bassi costi di mantenimentu à longu andà. Avemu u scopu di inizià a pruduzzione in massa di u vagone pruduciutu cum'è prototipu in pocu tempu è sperendu esportà da quì. L'amici chì travaglianu in TÜDEMSAŞ dicenu: "Avemu purtatu à questu stadiu in 3 anni, l'avemu purtatu à a fase di produzzione, ma u puntu chì avemu ghjuntu ùn hè micca abbastanza. Quist'annu, pruduciaremu 150 pezzi è li prisintà à u mercatu domesticu è à l'esportazione. Dicemu à i nostri amichi chì u numeru 150 hè impurtante, u numeru 150 hè grande, ma diciamu quì chì questu hè insufficiente cunsiderendu i scopi di Sivas, i scopi di TÜDEMSAŞ è i scopi di u nostru paese.

Dopu à i discorsi, u direttore generale di TÜDEMSAŞ, Yıldıray Koçarslan, hà presentatu una placca di apprezzamentu à i Ministri Arslan è Yılmaz.

In seguitu, Arslan è Yılmaz, chì anu tagliatu a cinta davanti à u Carru Naziunale di Carga di New Generation, anu fattu investigazioni.

2 Comments

  1. perchè i veiculi dmy naziunali citati ùn sò micca stati fatti 10-20 -70 anni fà?a mo tecnulugia hà cambiatu? Ùn ci era micca autorità? I materiali di i veiculi naziunali duveranu esse lucali. cuscinetti rota, valvula, regulatore, etc. deve esse fattu in u mercatu domesticu.

  2. Grazie Mahmoud,

    Sapemu chì ci sò state alcune iniziative 10-20 anni fà. Ùn ci hè micca un grande prugressu in a tecnulugia di i vagoni, i vagoni naziunali puderianu esse fabbricati tecnologicamente anni fà!

    Pensu chì ùn hè micca necessariu postu chì u trasportu di merci ferroviaria hè stata trascurata dopu à l'anni 1940 è eramu principalmente diretti à u trasportu stradale.

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*