Avl Turchia Sviluppa Veiculi Autònumi

AVL Turchia Sviluppa Veiculi Autònumi: AVL Turkey, l'urganizazione di AVL, a più grande cumpagnia di ingegneria in u mondu in u campu di e tecnulugia di l'automobile, chì opera in Turchia dapoi u 2008, hà iniziatu à sviluppà e prime tecnulugii domestiche senza driver è ibridi di veiculi elettrici in u so secondu centru R&D cum'è di 2016. In questu cuntestu, AVL Turkey General Manager Dr. Una cunferenza di stampa hè stata in Istanbul Swissotel u marcuri 5 d'aprile 2017, cù a participazione di Umut Genç.

Cù più di 65 anni di sperienza in tecnulugia di l'automobile, AVL furnisce servizii in u sviluppu è u migliuramentu di tutti i tipi di sistemi di trasmissione di putenza, misurazione è teste. In questu cuntestu, AVL Turkey General Manager Dr. Cù a participazione di Umut Genç, una cunferenza di stampa hè stata tenuta in Istanbul Swissotel u marcuri 130 d'aprile 5, in quantu à l'investimenti di AVL Turkey è l'attività di R&D in u settore di l'automobile.

Mentre chì l'AVL Turchia hè unu di i dui centri chì furniscenu tecnulugia è ingegneria regulare à a sede in Austria trà più di 30 centri AVL in u mondu; Per d 'altra banda, cuntinueghja à offre a cunniscenza globale è l'expertise di AVL à l'industria naziunale è u settore privatu. In questu cuntestu, AVL Turkey hà decisu di aumentà u so travagliu nantu à i sistemi meccanichi è elettrici di design domesticu in Turchia, è hà apertu u so secondu centru R & D in ghjugnu 2016, assai prestu dopu à l'apertura di u primu centru R & D. U secondu Centru di R&D, chì hè statu stabilitu nantu à una superficie di 1000 m2 cù un investimentu di 2 milioni di TL, si prepara à fà prughjetti chì saranu i primi in u campu di l'automobile in Turchia, cù una squadra di 100 ingegneri in Kartal. Sultanbeyli. Oghje, AVL Turchia face una differenza in u settore cum'è l'unicu partenariu di suluzione in Turchia chì offre servizii di ingegneria, sistemi di teste è pacchetti di software di ingegneria.

Malgradu i fluttuazioni ecunomiche è pulitiche in l'ultimi 3 anni, AVL Turchia hà sappiutu aumentà u so fatturatu di 2016 per centu in termini di Euro in 2015 paragunatu à 14, righjunghjendu 5.2 milioni d'euros. Grazie à stu graficu di crescita forte, AVL Turchia hè diventata l'unica cumpagnia premiata in u campu di l'ingegneria di l'automobile da l'Unione di Camere è Borse di Merceria di Turchia (TOBB) trà "100 cumpagnie di Turchia in crescita più veloce". U scopu di AVL Turchia à a fine di u 2017 hè di aumentà u so fatturatu à più di 20 milioni d'euros cù una crescita di circa 6 per centu.

U direttore generale di AVL Turchia, Umut Genç, hà parlatu in a riunione cusì: "Cumu AVL Turchia, avemu principiatu u nostru viaghju in 2008 cù 6 ingegneri, è da u 2010, avemu sappiutu aumentà u nostru fatturatu 39 volte è u numeru di i nostri impiegati 8 volte, 7 per centu ogni annu da u XNUMX.

Cum'è l'unicu partenariu di suluzione chì furnisce servizii di ingegneria chiavi in ​​mano, sistemi di teste è pacchetti di software di ingegneria in u campu di l'ingegneria automobilistica in Turchia, simu a cumpagnia di ingegneria preferita da e cumpagnie automobilistiche leader in u mondu sia in Turchia sia in u mercatu di l'automobile internaziunale.

Per migliurà u deficit di u contu currente di Turchia in l'industria di l'automobile, hè assai impurtante per aumentà a tarifa di localizazione in i prudutti intermedii cum'è u mutore, a trasmissione è u software di cuntrollu. In questu modu, sapemu chì e duie impurtazioni diminuiranu è l'esportazioni di i prudutti di valore aghjuntu aumenteranu. Cum'è AVL Turchia, avemu diventatu a cumpagnia di ingegneria di punta in u disignu di sottosistemi critichi di l'automobile cum'è u mutore domesticu di Turchia, a trasmissione è l'unità di cuntrollu elettronicu. Cù u travagliu chì faremu in u nostru secondu centru di R&D, pensemu à compie i primi veiculi prototipi domestici cù caratteristiche di guida elettrica ibrida in 2018 è funzioni di guida autònuma (senza cunduttore) in 2020 è fà teste di campu in Istanbul.

AVL metterà in vendita u primu elettricu hibridu avanzatu domesticu in 2018, u primu prototipu di veiculu autonomu domesticu in 2020

I testi di campu di u primu sistema elettricu hibridu avanzatu domesticu chì deve esse sviluppatu da AVL Turchia sò destinati à esse cumpletati in 2018. U prototipu di veìculu cù caratteristiche di guida autònuma hè previstu per esse cumpletu in trè anni è e so teste seranu realizate in 2020. U sistema elettricu hibridu cuncepitu hè previstu di furnisce benefici ecunomichi significativi, in particulare per riduce u cunsumu di carburante da 5-15 per centu. Inoltre, hè previstu di cuntribuisce positivamente à u trasportu pulitu è ​​​​a salute umana riducendu seriamente l'emissioni di carbone è altre emissioni tossiche.

Grazie à stu veiculu autonomu da esse sviluppatu da AVL Turchia, a sicurezza di guida è u cunfortu di guida seranu purtati à u livellu ottimali. Inoltre, e caratteristiche cum'è l'avvisu è u seguimentu di a strada, u platooning, u frenu d'urgenza, u parcheghju automaticu seranu e caratteristiche prominenti di u veiculu. Grazie à sta tecnulugia, i cunduttori puderanu riposà durante a crociera, i tassi d'accidenti diminuiranu, è u risparmiu di tempu è di costu serà ottenutu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*