Karşıyaka tramvia parte a settimana prossima

Karşıyaka u tram parte a settimana prossima: u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir, Aziz Kocaoğlu, hà participatu à a trasmissione cumuna di e radii lucali Romantik Türk, Can Radyo è Yıldız FM è hà rispostu à e dumande di Abdullah Polat, Gökhan Kafalı è Melih Bingöl.

Karşıyaka A pre-operazione principia in u tram
"Karşıyaka Avemu ghjuntu à a fine di u tram. Ùn avemu più un prublema. Cuminceremu l'operazione preliminare a settimana prossima. Travagliemu ancu per ghjunghje à Çiğli. Di sicuru, u primu mira hè Çiğli İZBAN; Dopu quì, vulemu ghjunghje à Ata Sanayi, Atatürk Organized Industry è Katip Çelebi University. U travagliu di u tram Konak hè prestu prestu. Karşıyaka Cù u cumpletu di u tram è a participazione di e squadre quì, u Tram di Konak hà da guadagnà rapidità. È a videremu in u campu cum'è u vaghjimu. Arriveremu à Buca micca in tram, ma in metro di 13.5 chilometri. Per via di a capacità di u passageru è di u locu, u tram ùn pò micca trattà sta carica. Custruiremu un tunnel sotterraneu profondu da Üçyol à Çamlıkule, cumpresu Dokuz Eylül University Tınaztepe Campus. Avemu da pruvà à compie à a fine di questu annu, ma assai prubabilmente faremu l'offerta in 2018. Soprapponemu Şirinyer İZBAN cù u metro. Una di e cose più impurtanti chì ci liberaranu hè a riunione di İZBAN è u metro in più posti. Ci eramu riuniti in Halkapınar. Dopu avemu apertu a Crescent Transfer Station. U nostru scopu attuale hè di cumminà İZBAN è u metro in a stazione di Şirinyer ".

Cerchemu una altra formula invece di monorail
"Semu in a fase di offerta di u metro Narlıdere. Cuminceremu i travaglii di custruzzione quist'annu. İZBAN di 36 km hè finitu in Selçuk; Uni pochi di difetti di i Ferrovii statali sò stati. Quandu sò finiti, quella linea hà da cumincià à travaglià. U sistema ferroviariu in İzmir, chì serviva cù 2000 stazioni nantu à una linea di 11 chilometri in u 10, hè cresciutu 12 volte oghje è opera à 130 chilometri. Cù i novi prughjetti di estensione è l'investimenti in tram di İzmir Metro è İZBAN, a reta di u sistema ferroviariu in İzmir ghjunghjerà à 180 chilometri quist'annu. Avemu fattu a fattibilità di u monorail. Avemu vistu u numeru di passageri chì purterà è u so costu. Hè risultatu assai più caru di ciò chì pensavamu è ùn serà micca prufittuatu cum'è vuleriamu. Hè per quessa chì avemu firmatu u prugettu. Cerchemu altre formule per u trasportu Fair Izmir ".

U costu di sta strada hè di 1 miliardi di lire
"Femu investimenti significativi in ​​u trasportu. Per esempiu, Homer Boulevard, chì culligarà Buca, Konak è Bornova, costa trà 800 milioni TL è 1 miliardi TL. Alcune di i beni immubiliarii sò sempre in corso. Avemu fattu u tender di tunnel. A consegna in terra sarà fatta. Avemu ancu fattu l'offerta di viaduct. Travagliemu per cunnette u cimiteru ebraicu à u garage è u ring road. Se nunda va male, finisce in u periodu 2019-2020, è serà una di e strade più impurtanti, forse a più impurtante, mai custruita à Izmir.

Pruvemu prima
"Avemu stabilitu a prima flotta di autobus elettrici di Turchia cù e so caratteristiche ambientali, tranquille è ecunomiche. Questu hè un investimentu assai caru. Avemu pigliatu i soldi, avemu compru 20 linee di metro Narlıdere. Pruvaremu sia a so efficienza è a funzione economica per un tempu. Manghjeremu u iogurtu soffiandolu. S'ellu hè efficiente, continueremu ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*