U trasportu publicu hè liberu in Urfa l'11 d'aprile

trasportu publicu gratuitu in urfa in aprile
trasportu publicu gratuitu in urfa in aprile

A Municipalità Metropolitana di Şanlıurfa offre un trasportu publicu gratuitu u ghjornu di l'Indipendenza di l'11 d'aprile per i citadini di Şanlıurfa chì volenu participà à l'Eventi di Liberazione di l'11 d'aprile.

11 d'aprile, da a Municipalità Metropolitana à l'occasione di u 97th Anniversary di a Liberazione di Şanlıurfa da l'Occupazione Nemica; Per u spettaculu chì Stars Turchi farà in u Vechju Aeroportu dumenica 9 d'aprile 2017; 1. Un autobus gratuitu parterà à 12.00: XNUMX davanti à u Centru di Cullizzioni (Darettu à u Ministeru di Finanze) è l'Uffiziu di u Profeta Eyüp.

2 GIORNI GRATIS

11 d'aprile Per via di u 97u anniversariu di a liberazione di Şanlıurfa da l'occupazione nemica, u trasportu publicu serà liberu per tuttu u ghjornu per furnisce l'accessu à tutti l'avvenimenti chì si terranu in a cità u 10 d'aprile è l'11 d'aprile.

L'ESPERIENZA DI Liberazione

Lunedì, 10 d'aprile, una marcia di corteggiu si terrà, partendu da u Plateau di u Lavu Halil-Ür Rahman è cuntinueghja à a piazza Rabia. U prugramma di l'apertura di l'11 d'aprile si ferà à a fermata di a piazza Rabia di a marcia di u corteghju, chì serà urganizatu in a cumpagnia di u publicu, l'urganisazioni non governamentali è i participanti di parechje cità di Turchia. Duranti u ghjornu, durante a quale u Mostra di Danza di Gianni è Folk è parechji avvenimenti seranu tenuti, l'avvenimentu di notte sira serà presentatu à u publicu à a sera.

U marti, 11 d'aprile, a Cerimonia di Liberazione è una conversazione seranu tenute in a Sala di Cunferenza M. Akif Inan. À a sera, a squadra di Giannizzeri è di Danza Folk presentanu i so spettaculi in piazza Rabia. Dopu, l'artista folk ZARA si scontra cù a ghjente di Şanlıurfa. L'artista Zara aghjunghjera culore à l'Avvenimenti di l'Indipendenza cù i so belli canzoni è opere.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*