A linea ferroviaria sino-ungaria iniziata da Ekol hà mobilizatu u CRRC

A linea ferroviaria Cina-Ungheria iniziata da Ekol hà attivatu u CRRC: A linea Xi'an - Budapest iniziata da Ekol Logistics hà attivatu a Cumpagnia Ferroviaria di u Statu Chinese. CRRC hà firmatu un accordu di cooperazione cù cumpagnie ferroviarie di 7 paesi per cunnette a Cina cù l'Europa.

A linea ferroviaria iniziata da Ekol Logistics trà a cità chinesa di Xi'an è a cità ungherese di Budapest hà attivatu a Cumpagnia Ferroviaria di u Statu Chinese (CRRC). Per cunnette a Cina cù l'Europa, u CRRC hà firmatu l'"Acordu di Cuuperazione di Cuuperazione di Volu Regular Cina-Europa" cù e cumpagnie ferroviarie di 7 paesi.

A linea Xi'an - Budapest, chì hè stata iniziata per a prima volta da una cumpagnia turca Ekol Logistics in cuuperazione cù i so partenarii regiunali, hà attivatu a Cumpagnia Ferroviaria di Statu Chinese CRRC. Ekol Logistics hà apertu a strada per e cumpagnie ferroviarie regiunale per cooperà cù 4 containeri di vagoni, 2017 di i quali sò stati caricati da Xi'an, Cina, u 33 d'aprile di u 42, è li hà trasportatu à Budapest, a capitale di l'Ungheria, in 6 ghjorni cù 17. ferrovie di paese.

Sicondu l'infurmazioni ottenute da l'Agenzia di Notizie Deniz, l'"Acordu di Cooperazione di Spedizioni Regular China-Europe" hè statu firmatu trà e cumpagnie ferroviarie di i paesi 7, vale à dì a Cina, Bielorussia, Germania, Kazakistan, Mongolia, Pulonia è Russia.

L'accordu in quistione hè u primu accordu di cooperazione firmatu da e cumpagnie ferroviarie cinesi cù e cumpagnie ferroviarie di i paesi nantu à a strada "One Belt-One Road" in quantu à i servizii di treni regulari trà Cina è Europa.

Sicondu a dichjarazione fatta da a Cumpagnia Ferroviaria di u Statu di a Cina, l'accordu hà per scopu di aumentà a parte di u mercatu di trasportu trà l'Asia è l'Europa nantu à a ferrovia, è ancu di avanzà a cooperazione cummerciale cù i paesi di a strada è accelerà u sviluppu ecunomicu. in sti paesi.

U TRANSPORT DI PASSAGGERI INIZIATA IN 2011

In u quadru di i "Servizi di treni rigulari Cina-Europa", unu di i prughjetti impurtanti di cooperazione di l'iniziativa "One Belt-One Road", un totale di 2011 3 servizii di treni sò stati fatti da u 577, quandu hà iniziatu. In u scopu di u prugettu, i voli 593 sò stati urganizati solu in u primu trimestre di questu annu, è ci era un aumentu di 175 per centu in i voli cumparatu cù u listessu periodu di l'annu precedente.

Per d 'altra banda, u numeru di servizii di treni chì arrivanu da l'Europa à a Cina in u stessu periodu hà righjuntu 198, un aumentu di 187 per centu paragunatu à u listessu periodu di l'annu precedente. Attualmente, u numeru di cità cinesi chì operanu servizii di treni rigulari Cina-Europa hà righjuntu 27, è questi servizii ghjunghjenu à 11 cità di 28 paesi europei.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*