Felice Nutizia per i Cummercianti di Bus Publici Sakarya

Felice News per i Cummercianti di l'Autobus Publicu di Sakarya: u Capu di u Dipartimentu di Trasportu di a Municipalità Metropolitana di Sakarya, Fatih Pistil, hà annunziatu chì i pagamenti mensili di supportu di u redditu fatti à i cummercianti di l'Autobus Publicu Privatu in cambiu di viaghji gratuiti continuanu. Pistil hà dettu: "2017 Million 1 mila TL supportu per ghjennaghju, ferraghju è marzu 167 hè statu pagatu à i nostri cummercianti. "Bona furtuna", disse.

U Capu di u Dipartimentu di Trasportu di a Municipalità Metropolitana di Sakarya, Fatih Pistil, hà annunziatu chì i pagamenti mensili di sustegnu di u redditu fatti à i cummercianti di l'Autobus Public Privati ​​in cambiu di viaghji gratuiti continuanu. Fatih Pistil hà dettu: "I pagamenti mensili di sustegnu di u redditu fatti à i nostri cummercianti di l'Autobus Publici Privati ​​in cambiu di viaghji gratuiti cuntinueghjanu. In questu cuntestu, 2017 million 1 mila TL supportu per ghjennaghju, ferraghju è marzu 167 hè statu pagatu à i nostri cummercianti. "Bona furtuna", disse.

1 milione 167 mila TL
Pistil hà dettu: "In u quadru di a legislazione emessa da u Ministeru di Famiglia è Politiche Suciali, e persone di più di 65 anni, i disabili, i parenti di i martiri è i veterani sò cuncessi u dirittu di viaghjà gratuitamente. In questu cuntestu, facemu pagamentu regularmente à i nostri cummercianti. U sustegnu di 2017 milione 1 mila TL per ghjennaghju, ferraghju è marzu 167 hà righjuntu i cunti di i nostri cummercianti. "In più, i nostri operatori chì i so numeri IBAN mancanu anu da riportà e so informazioni à u nostru Dipartimentu di Trasportu".

Esigenza di licenza di travagliu
"Avemu dichjaratu prima chì i nostri cummercianti chì ùn anu micca una licenza di travagliu ùn ponu micca prufittà di stu dirittu in cunfurmità cù a legislazione. Per chì i nostri cummercianti prufittà di i pagamenti di sustegnu di u redditu, anu da ottene una licenza di travagliu da a nostra Municipalità Metropolitana, rendendu i so veiculi in cunfurmità cù e lege è i regulamenti. "I nostri cummercianti chì riceveranu un supportu di redditu mensile di più di mille TL deve ancu mandà a so lettera "Senza debiti" da l'uffizii fiscali à a Direzzione di a Branca di Contabilità è Finanza di a nostra Municipalità Metropolitana".

Dimustremu a sensibilità
"Aspittemu ancu chì i nostri cummercianti di l'Autobus Pùblicu Privati ​​mostranu sensibilità versu i nostri citadini chì utilizanu u so dirittu di viaghju gratuitu cuncessu da a lege. Grazie à Diu, ùn ci sò micca prublemi cù pagamentu. Ci tocca à piglià l'azzioni, cum'è a legislazione impone, contr'à i nostri cummercianti chì ùn facianu usu di stu dirittu cuncessu à e persone di più di 65 anni, disabili, parenti di martiri è veterani. "Invitemu tutti i nostri cummercianti di u settore à esse sensibili annantu à questu tema".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*