TEMSA porta Beşiktaş ancu in Lione

TEMSA Porta Beşiktaş ancu in Lione: TEMSA ùn hà micca lasciatu Beşiktaş solu in Francia, chì disputerà i quarti di finale cù a squadra francese Olympique Lyon u 13 d'aprile. I ghjucatori di football di Beşiktaş viaghjanu in Lione cù l'autobus MARATHON attribuitu da TEMSA.

U primu fabricatore di autobus di Turchia, TEMSA, ùn hà micca lasciatu u Beşiktaş Football Team, chì rapprisenta Turchia in l'Europa League, solu in Francia, induve era per i Quarti di Finale.

Beşiktaş, chì affruntà l'Olympique Lyon, una di e squadre più forti di Francia, in u Parc OL in u primu partitu di i Quarti di Finale di l'Europa League, face tuttu u so trasportu prima è dopu à a partita cù TEMSA MARATHON cum'è in Turchia.

Vulendu chì TEMSA Maraton porta bona furtuna à Beşiktaş in a partita di Lione, u Direttore Generale di TEMSA Dinçer Çelik hà dettu: "Semu estremamente felici chì i nostri club anu sceltu TEMSA cum'è u so autobus di squadra. Cum'è TEMSA, hè una fonte d'orgogliu per noi di accumpagnà u so entusiasmu in a strada di u successu, per assicurà chì i nostri ghjucatori di football viaghjanu in modu sicuru è cunfortu per i partiti, è per sapè chì sò cunfortu. Credu chì u nostru autobus porterà a bona furtuna à Beşiktaş in a partita di l'Olympique Lyon è vogliu successu à i nostri ghjucatori nantu à u campu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*