Barsan Global Logistics custruisce u più grande magazzinu di Turchia cun un investimentu di 30 milioni di dollari

Barsan Global Logistics custruisce u più grande magazzinu di Turchia cun un investimentu di 30 milioni di dollari: Barsan Global Logistics hè entrata in 2016 ambiziosa per ottene u so obiettivi di 2017. BGL, chì hà cuminciatu à custruisce u più grande magazzinu di Turchia cun un investimentu di 30 milioni di dollari in Gebze, furnisce impieghi per 500 persone più cù u so novu investimentu.

Barsan Global Logistics cuntinueghja à cresce è espansione a so zona di serviziu cù i so investimenti. Dopu avè principiatu à custruisce un novu magazzinu in Gebze, chì costarà 30 milioni di dollari, BGL impiegarà 500 persone cù questu investimentu. Quandu u prugettu hè finitu, sta struttura, chì hà una zona chjusa di 75 mila metri quadrati, serà u centru logisticu cù u più altu volume in Turchia. U magazzinu, a custruzzione di quale hà iniziatu in Gebze, hè previstu per esse cumpletu in un annu è utilizatu per i prudutti in a categuria di vendita.

Cuntinuà à cresce cù l'investimentu

U fundatore è u pruprietariu di Barsan Global Logistics Company Kamil Barlın, chì hà dichjaratu ch'elli sò fieri di a crescita di BGL essendu constantemente rinnuvati cù iniziative originali, hà dettu:

"Cum'è Barsan Global Logistics, servemu e marche principali di Turchia è di u mondu. A data d'oghje, u numeru di clienti chì servemu hà più di 5 mila. U puntu chì avemu ghjuntu hè u risultatu di 35 anni di sforzu è di fiducia. Continueremu i nostri investimenti è a crescita ininterrotta in 2017, chì sò accolti da i nostri clienti ".

Per apre 20 novi centri à l'esteru

Dopu avè implementatu cù successu i so miri di crescita è i piani d'investimentu in 2016, BGL cuntinua a so attività in 22 centri logistichi in 59 paesi. Barsan Global Logistics, chì aprirà 20 centri più à l'esteru l'annu prossimu, cuntinueghja i so investimenti in u paese senza rallentà.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*