L'amatori di tè si riuniscenu à a stazione di trenu Haydarpaşa

L'amatori di tè si riuniscenu à a stazione di treni Haydarpaşa: Turchia, u paese induve u più tè hè cunsumatu in u mondu, riceve u festival chì merita.

U 29u Festival Internaziunale di Tè d'Istanbul, chì si svolgerà in a Stazione Ferroviaria di Haydarpaşa trà u 30 è u 1 d'aprile, farà sperimentà i so ospiti a cultura di u tè in tutti i so aspetti. L'uppurtunità di tastà i tè di diversi paesi, cù sperti nantu à variità di tè. sohbet riunioni, attelli applicati, cuncorsi, cuncerti è attività di divertimentu saranu in u prugramma di a festa. L'Istanbulisti anu da esse pienu di tè per dui ghjorni.

A storica stazione ferroviaria di Haydarpaşa accoglierà un festival novu chì si adatta à a cultura di u gustu di a cità. Diversi tipi di tè seranu beie per dui ghjorni à u 1u Festival Internaziunale di Tè di Istanbul, sohbetCi saranu mumenti divertenti è diliziosi.

À u Festival di Tè d'Istanbul, chì diventerà una festa di u gustu, ci scuntremu cù esperti di varietà di tè. sohbet riunioni, attelli applicati, cuncorsi, cuncerti è attività di divertimentu. L'invitati di u festival anu ancu l'uppurtunità di tastà i tè di diversi paesi è sperimentà novi sapori. Duranti u festival, marche di tè da u mondu sanu è Turchia è rapprisentanti di altri settori ligati à u tè si scontranu cù l'amatori di tè in l'area di stand.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*