Denizli hà amatu l'autobus di a biblioteca

Denizli hà amatu assai l'autobus di a biblioteca: i citadini mostranu un grande interessu in l'autobus di biblioteca apposta per a più grande fiera di u libru di l'Egeu, a prima organizata da a Municipalità Metropolitana di Denizli quist'annu. U fattu chì i passageri di l'autobus, chì hè cupartu in forma di una biblioteca, sò visti cum'è leghje un libru attrae una grande attenzione. A fiera, chì accoglierà i scrittori più famosi di Turchia in l'ultimi 3 ghjorni, hè prevista per stabilisce un novu record in u weekend.

A più grande fiera di u libru di l'Egeu, urganizata da a Municipalità Metropolitana di Denizli per a prima volta quist'annu, cuntinueghja à esse affollata à i citadini dopu avè apertu e so porte u venneri scorsu. Mentre chì i servizii d'autobus gratuiti sò furniti da dui punti diffirenti di a cità per i citadini per ghjunghje à u Centru di Cungressu è Cultura di a Municipalità Metropolitana di Denizli induve si svolge l'avvenimentu, l'autobus di biblioteca apposta per a fiera di u libru attrae l'attenzione di l'amatori di i libri. E porte di l'autobus, chì sò cuparti in a forma di una biblioteca, sò cuncepiti cum'è e porte di a biblioteca, mentre chì l'aspettu di u corpu di u veiculu s'assumiglia à e librerie. Mentre i passageri chì venenu in l'autobus sò visti cum'è leghje un libru, a biblioteca attrae l'attenzione di i citadini cù a so diversità di l'autobus.

U numaru di persone chì venenu à a fiera superava 160 mila

Più di 7 mila persone sò ghjunti à a Fiera di u Libru di a Municipalità Metropolitana di Denizli in 160 ghjorni, chì hè stata inundata di visitatori ogni ghjornu da a so apertura. A fiera, induve decine di scrittori scontranu cù i so lettori ogni ghjornu, hè stata assistita micca solu da u centru di Denizli, ma ancu da i quartieri è e cità circundante. Per a Fiera di u Libru di a Municipalità Metropolitana di Denizli, chì pò esse visitata finu à u 09 d'aprile, l'autobus gratuiti partenu da l'Istitutu di Creditu è ​​Ostelli (KYK) di l'Università di Pamukkale (PAU) ogni meza ora, è ogni ora da a vechja biblioteca di Istiklal Street à u campu di fiera.

I scrittori più famosi di Turchia venenu

I scrittori più famosi di Turchia si scontranu cù a ghjente di Denizli in a fiera induve decine di diversi autori urganizanu sessioni d'autografi è interviste ogni ghjornu. Mentre Ahmet Şafak aspittava l'amatori di i libri à a fiera u venneri 7 d'aprile à 13.00, Şükrü Erbaş à 8 u sabbatu 12.00 d'aprile, İlber Ortaylı è Öznur Yıldırım à 13.00, è Hasan Ali Toptaş, İlker Lidar è Ali Baş. altri à 14.00 ore 9. Serà Canan Tan. L'ultimu ghjornu di a fiera, u 13.00 d'aprile, Sinan Yağmur scontra cù i so lettori à 14.00, Hasan Ali Toptaş, Canan Tan, Abdurrahman Dilipak à 15.00, è Azra Kohen à XNUMX.

Invitu da u presidente Zolan à a fiera

U sindaco di a municipalità metropolitana di Denizli, Osman Zolan, hà dettu chì sò felici di scopre una nova strada cù l'intensu interessu è a participazione di i citadini. Nutendu chì questu interessu li dà un grande piacè, u sindaco Zolan hà dettu: "A nostra fiera, visitata da decine di millaie di citadini da 7 à 70, cuntinueghja cù a stessa bellezza. A nostra fiera accoglierà i scrittori più populari è letti di Turchia in l'ultimi 3 ghjorni. Invitu tutti i me paisani à a nostra fiera, à scuntrà cù u libru è i nostri autori.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*