A Cargo di Aksaray serà trasportata à Mersin da a Ferrovia d'Alta Velocità

A Cargo di Aksaray serà trasportata à Mersin da Ferrovia d'Alta Velocità: Direttore Generale di TCDD İsa Apaydın, hà esaminatu u travagliu nantu à u prughjettu di a Ferrovia Aksaray-Ulukışla High Speed ​​​​in situ.

Apaydın, chì hà esaminatu i travaglii in corso in a sezione Aksaray-Ulukışla di Kırıkkale (Delice) Kırşehir-Aksaray-Niğde (Ulukışla) U prughjettu di a Ferrovia d'Alta Velocità, hà visitatu u guvernatore di Aksaray Aykut Pekmez in u so uffiziu è hà datu infurmazioni nantu à l'opere.

"ABBIAmu OBIETTI DI FATTA A PRIMA scavà à a fine di l'annu"

Ricordendu chì stanu realizatu u prughjettu di a Ferrovia d'Alta Velocità trà Kırıkkale (Delice) Kırşehir-Aksaray-Niğde (Ulukışla), Apaydın hà dichjaratu chì u travagliu di u prugettu hà iniziatu in a sezione Ulukışla di a linea ferroviaria in quistione è u corridore. hè diventatu chjaru. Apaydın hà dettu chì a cunnessione di Aksaray serà fatta da Çakmak è chì i travaglii di perforazione cuntinueghjanu, Apaydın hà nutatu chì anu u scopu di fà un'offerta per a custruzzione di a detta sezione in l'annu, è di fà u primu scavi à a fine di l'annu. .

Rimarchendu chì tramindui i passageri è e merchenzie seranu trasportati nantu à a ferrovia d'alta velocità prevista, u direttore generale di TCDD. İsa Apaydın"U trasportu di passageri è di merci serà realizatu trà Aksaray è Ulukışla. Fornendu una cunnessione ferroviaria à Aksaray OIZ cù una linea di circa 8,5 km, scaricheremu i carichi quì à Mersin. disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*