Prima scavà per a funivia in Kahramanmaraş

U primu scavamentu per a funivia hè stata colpita in Kahramanmaraş: u primu passu hè statu fattu per u Prughjettu di a funivia chì deve esse custruitu da a municipalità metropolitana di Kahramanmaraş è i travaglii di demolizione sò iniziati.

Un prughjettu hè statu prima disegnatu per u prughjettu di u telefuninu di a Municipalità Metropolitana è dopu cuminciaru i travaglii di espropriazione.

Dopu à i travaglii di espropriazione è di demolizioni sò cuminciati.

Sicondu u pianu di zoning, i travaglii di demolizione iniziati da e squadre di u Dipartimentu di l'Opere Tecniche di a Municipalità Metropolitana, a Direzzione di a Branca di l'Opere Tecniche, 29 pacchi in l'area definita cum'è l'area di stazione di telecabina di linea aerea in l'ouest di Kale sò in u scopu di l'espropriazione è i travaglii di demolizione includenu sti parcelle.

In questu sensu, u travagliu di demolizione hà cuminciatu à custruisce u prughjettu di u telefuninu, chì hè trà i prughjetti di u nostru sindaco di a municipalità metropolitana Fatih Mehmet Erkoç.

U prughjettu di a funivia, chì cuntribuisce à a nostra cità in u turismu, i trasporti è e zone ecunomiche, serà custruitu in u Castellu Kahramanmaraş, a stazione di partenza di a funivia in l'area in u triangulu di a Moschea Acemli è u Parcu aperto di u Castellu in u punente, è a stazione d'arrivu à l'ouest di u ristorante di terrazza in i cunfini di u District Çamlık in u nordu di a cità.

Quandu u prughjettu di telecabina di 2 chilometri di longu chì serà custruitu da a Municipalità Metropolitana hè cumpletu, u nostru populu avarà l'uppurtunità di fighjà è rilassate in a nostra cità, chì hè famosa per u so clima è a natura.