Locomotiva elettrica naziunale E1000

Locomotiva elettrica naziunale E1000

Locomotiva elettrica naziunale E1000

A Locomotiva Elettrica Naziunale E1000, chì farà di Turchia una di l'autorità mundiali in l'industria di i veiculi ferroviari, hè sbarcatu nantu à i rails.

18 scientisti anu participatu à u prughjettu, realizatu in partenariatu cù TÜBİTAK MAM è TÜLOMSAŞ. Sviluppatu interamente cù a tecnulugia domestica, l'E1000 hà sbarcatu nantu à i binari cù una cerimonia tenuta in Eskişehir TCDD Hasanbey Logistics Center l'8 ottobre 2015, cù a participazione di Fikri Işık, Ministru di Scienza, Industria è Tecnulugia, è Nabi Avcı, Ministru di Naziunale. Educazione.

A locomotiva elettrica E1000, dotata di caratteristiche chì ponu risponde à i bisogni di manuvra è di trasportu di carichi di corta distanza di a Republica di Turchia State Railways (TCDD), hà pigliatu u so postu nantu à i rails. di TÜBİTAK
U prughjettu naziunale sustinutu da 18 scientisti hè statu finitu dopu à 4 anni di travagliu duru. Turchia cù a locomotiva elettrica naziunale E1000; Hè unu di i cumpunenti cù u più altu valore aghjuntu in u settore di i veiculi ferroviari, chì solu i paesi sviluppati anu in u mondu.
Hè diventatu à tempu u designer è u fabricatore di u cunvertitore di trazione, unità di cuntrollu di trazione, sistema di cuntrollu di trenu è gestione.

Tutti i travaglii di laboratoriu, software è infrastruttura, teste in fabbrica è strada, è a pruduzzione di prototipu di l'E1, chì si distingue cù a so muderna guida è u sistema di trazione di 1000 megawatt, sò stati realizati XNUMX% in casa. Tecnulugii pussede da Turchia in u prugettu; Pò esse adattatu à parechji veiculi ferroviari, da i veiculi ligeri à i treni d'alta velocità.

AGGIUNGERÀ MOMENTARY À TURCHIA

In cunfurmità cù l'ugettivi di u 2023 di u Ministeru di Trasporti, affari marittimi è cumunicazioni, Turchia puderà disignà, fabricà è vende locomotive senza esse dipendente da l'esteru, cù e tecnulugia domestica acquistate in u prugettu. A locomotiva elettrica naziunale E1000, chì accelerà l'espurtazioni di Turchia, ùn solu riduce u deficit di u cuntu currente, ma piglia ancu u pruduzzione in a produzzione di locomotive d'alta putenza, treni d'alta velocità è veiculi ferroviari urbani. TÜBİTAK Supportu Publicu di Ricerca
E1000, chì hè stata tenuta cù i fondi di u so gruppu, hè stata tenuta da u Ministru di Scienza, Industria è Tecnulugia Fikri Işık.
è u Ministru di l'Educazione Naziunale Prof. Dr. Cù a participazione di Nabi Avcı, Eskişehir TCDD hà pigliatu u so postu nantu à i rails cù una ceremonia chì si terrà in u Centru Logisticu Hasanbey.

"SIAMO FELICI DI PORTARE E1000 À U NOSTRE PAESE"

TÜBİTAK MAM President Assoc. Dr. Bahadır Tunaboylu hà dettu chì unu di l'esempii più cuncreti di tecnulugia domestica chì portanu Turchia avanti hè l'E1000. ferrovia
Tunaboylu hà dichjaratu chì l'E1000, per quale tutti i cumpunenti in u settore di i veiculi sò pruduciuti in u locu, costanu 9.5 milioni di TL è hà dettu: "U disignu è a fabricazione di u primu cunvertitore di trazione naziunale, chì hè assai impurtante per u nostru paese, u hardware è u software di l'unità di cuntrollu di trazione, l'hardware è u software di l'unità di cuntrollu cintrali, a mudeli dinamica, i studii, i testi di dinamometru di i mutori di trazione sò stati realizati cumpletamente in u nostru paese. Semu felici di purtà un tali prughjettu in u nostru paese. Vulemu chì l'E1000, chì hè ghjuntu in vita cù a cullaburazione di TÜBİTAK MAM, TÜLOMSAŞ è TCDD, sia benefica per u nostru paese. Puderemu aduprà e tecnulugia chì avemu guadagnatu, a nostra forza di furmazione, a nostra capacità di cuncepimentu è a manera chì avemu pigliatu in l'innuvazione, è i nostri sistemi di trazione di tecnulugia avanzata in prughjetti ferroviari differenti più putenti. Nuvelle tecnulugia
Continueremu à sviluppà ", disse.

"Una nova era principia per l'industria turca"

In a cerimonia di apertura, u direttore generale di TÜLOMSAŞ, Hayri Avcı, hà dichjaratu chì una visione impurtante hè stata preparata per a ristrutturazione di e ferrovie dapoi u 2004, è hà sottolineatu chì una tappa impurtante hè stata ghjunta in i travaglii. Dichjarà chì l'E1000 hè una nota impurtante chì entrerà in a storia, Avcı hà dettu: "A locomotiva elettrica naziunale E1000 hè un successu cumpletu di l'ingegneria. Cù stu prughjettu, chì hè statu finitu in 4 anni, avemu diventatu unu di i paesi rari in u mondu chì sviluppa u so propiu software è hardware in u settore di locomotive. Oghje avemu passatu un limitu impurtante. Da 2016, avemu da principià a pruduzzione di locomotiva principale elettrica chì porta a nostra propria marca. Un altru prughjettu impurtante in avanti hè u Trenu Naziunale d'Alta Velocità. Cuntinuemu à travaglià nantu à a so pruduzzione. Vulemu ringrazià tutti quelli chì anu participatu è sustegnu E1000, u manifestante è l'annunziale di una tale visione ".

"E1000 hè UN PASSU IMPORTANTE PER APERTURA À L'ESTERO"

Talat Aydın, Sottosegretariu di u Ministeru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione, chì hà datu infurmazioni nantu à i travaglii realizati in u trasportu ferroviariu in a cerimonia di a locomotiva elettrica naziunale E1000, chì farà di Turchia una di l'autorità mundiali in u trenu. l'industria di i veiculi, hà dettu chì Turchia hà ottenutu un grande successu per e tecnulugia necessarie in u trasportu publicu ferroviariu. Enfatizendu chì a locomotiva elettrica 100% domestica, realizata sottu a guida di TÜBİTAK MAM è TÜLOMSAŞ, hè un passu impurtante per fà un passu versu i settori stranieri, Aydın hà dettu, "E1000 hà un postu impurtante in a ferrovia d'alta velocità è di alta velocità. prughjetti dapoi u 2003. Avemu acceleratu i travaglii di treni naziunali per i prughjetti naziunali per u trasportu veloce è veloce. I nostri obiettivi impurtanti da i fasteners di ferrovia à traversu a fabbrica è a produzzione di locomotive diesel o elettriche è vagoni di passageri; À questu puntu, avemu un travagliu impurtante da fà. di e nostre università
Cù i so cuntributi preziosi, aumenteremu u nostru travagliu cù un sistema di guida mudernu nantu à e ferrovie. Felicitamu tutti quelli chì anu cuntribuitu à l'E1000 è esprimemu a nostra gratitudine in nome di u nostru ministeru ".

"SIAmu IN U SECUNDU MOVIMENTU FERROVIARI"

À a ceremonia, hà dettu chì alcune cità avianu un pesu di ferrovia in e so storie.
Ministru di l'Educazione Naziunale Prof. Dr. Nabi Avcı hà dichjaratu chì Eskişehir hè una di queste cità è chì a ferrovia hè assai impurtante in a so cultura. Sultan II di u primu muvimentu di ferrovia in Turchia. U Ministru Avcı, chì hà dettu chì hà iniziatu durante u regnu di Abdülhamid, hà dettu: "Spergu chì u sognu di cunnette a nostra geografia cù e ferrovie continuerà cù a seconda mossa in u periodu attuale. Avemu prughjetti chì rinasceranu a Strada di a Seta attraversu e ferrovie. I treni d'alta velocità sò ancu cuminciati à curriri nantu à i nostri binari. L'E1000, chì hè inclusu in u sistema oghje è hè a pruprietà di u paese è u paese, hè un prughjettu chì appellu à l'ispirazione di u seculu. Cum'è residenti di Eskişehir, simu felici di accoglie stu sviluppu beneficu. Vogliu ringrazià quelli chì anu cuntribuitu ", disse.

"PUDEmu avè una parte significativa in u mercatu mundiale di u sistema ferroviariu"

À a ceremonia di apertura, hà dichjaratu chì l'avventura ferroviaria di Turchia data di l'era pre-republicana.
U Ministru di a Scienza, l'Industria è a Tecnulugia Fikri Işık hà fattu a seguente dichjarazione: "Oghje, avete dui modi in l'industria. O sarete un paese cunsumu, importatore; o un paese pruduttore è esportatore. À questu puntu, l'E1000 ci fa sentu orgogliu ghjustificatu. Eskişehir hà un locu assai speciale in questa gioia. Solu Turchia
micca unu di i nodi di l'avventura ferroviaria. A prima vittura domestica Devrim hè stata ancu prodotta quì. Se l'intelligenza pulitica di l'oghje era esistita in u 1961, ùn aghju micca dubbitu chì Devrim, una marca turca, saria stata una di e marche più preferite in u mondu. Cridemu in a nostra forza cum'è paese. Faremu passi impurtanti in a produzzione naziunale è domestica. Oghje, avemu risuscitatu à a pusizioni di un paese chì hà capacità R&D è sviluppa prudutti in u settore di locomotive, cù l'E1000. Avà hè u tempu di andà in a produzzione di massa. I sistemi ferroviari sò un settore in u quale a dumanda aumenta ogni ghjornu in u mondu. Hè stimatu chì un investimentu di 18 miliardi di dollari serà fattu in l'anni à vene. Cù i nostri E1000, i treni d'alta velocità è e nostre locomotive naziunali, diventeremu u paese chì hà una parte assertiva in u mercatu mundiale ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*