L'Aeroportu Novu d'Istanbul volarà ancu l'economia turca

L'Aeroportu Novu d'Istanbul volarà ancu l'ecunumia turca: u Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Ahmet Arslan hà dichjaratu chì u novu aeroportu in costruzione in Istanbul farà una grande cuntribuzione à l'ecunumia turca è l'impieghi, è hà dettu: "U Novu Aeroportu di Istanbul farà una cuntribuzione assai seria à u nostru cummerciu è aspettemu chì da 2025. Custituirà 4,9 per centu di u pruduttu grossu di u nostru paese in 79. Parlemu di un numeru maravigghiusu è fantasticu. Un ingaghjamentu supplementu di XNUMX miliardi di dollari serà generatu solu da l'aeroportu ". disse.

In a so dichjarazione, u Ministru Arslan hà dichjaratu chì l'industria di l'aviazione in Turchia hà fattu una longa strada, soprattuttu dopu a liberalizazione di l'aviazione, è hà dichjaratu chì i guverni di u Partitu AK è l'impurtanza ch'elli attachenu à l'aviazione in questu sensu, u presidente Recep Tayyip Erdoğan è U primu ministru Binali Yıldırım hà dettu chì "a persona chì ùn vola micca" in Turchia hà dettu chì una distanza assai seria hè stata coperta in u quadru di l'istruzzioni "Lasciate chì a compagnia aerea sia u modu di u populu".

Ricordendu chì anu aumentatu u numeru di aeroporti da 25 à 55 in u paese, Arslan hà dettu: "In ogni locu in Turchia hè diventatu accessibile in aereo. Da Iğdır, pudemu andà in ogni locu in Turchia. Questu hè un indicazione di a distanza seria chì avemu ghjuntu. Mentre 35 milioni di passageri volanu da Turchia à rotte naziunali è internaziunali in u passatu, oghje avemu ghjuntu à 180 milioni di passageri. disse.

"A Turchia averà ancu una parolla in l'aviazione mundiale"

Enfatizendu chì a Turchia averà una parolla in l'aviazione in u mondu, Arslan hà cuntinuatu cusì:

"A Turchia andrà cusì luntanu in l'aviazione è hà ancu voce in l'aviazione mundiale. Un trasportatore di bandiera naziunale cum'è Turkish Airlines (THY) hà decisu di custruisce un aeroportu in Turchia chì serve à u mondu sanu, tenendu in contu l'interessu di a cumpagnia globale. Istanbul New Airport hè veramente un capu d'opera in questu sensu. Asciughemu i paludi è guadagnemu una nova zona in un locu induve ci sò minieri di carbone, è facemu un investimentu di 10 miliardi d'euros in questa zona. Facemu stu investimentu per mezu di u settore privatu, in forma di cuuperazione publicu-privata, è generaremu 25 miliardi d'euros in entrate in l'operazione da esse realizata per 22 anni.

Servirà 200 milioni di passageri

Dichjarà chì u mondu guarda stu aeroportu cù invidia, Arslan hà dettu: "Avemu cura di u novu aeroportu è u mondu si preoccupa, à volte cù invidia è à volte cun invidia. Questu significa un aeroportu chì serve 200 milioni di passageri annu ". disse.

Nutendu chì u Novu Aeroportu di Istanbul serà un "aeroportu di trasferimentu", Arslan hà dettu:

"Ùn importa induve si trovanu in u mondu, l'aerei venenu è trasfirìanu in u vostru paese. Guadagnà un ingressu quandu l'aviò sbarca in u vostru aeroportu, un ingressu quandu u passageru sbarca, è un ingudu da a compra chì facenu. Dunque, questi aeroporti di trasferimentu in u mondu ùn sò micca solu fà di voi un centru in l'aviazione mundiale, ma ancu cuntribuiscenu à a crescita di u paese in quantu à creà valore aghjuntu è generà ingressu ".

U Ministru Arslan hà spiegatu chì u Novu Aeroportu d'Istanbul cuntribuisce à a crescita, u sviluppu è l'ecunumia di Turchia assai seriamente è hà dettu: "U cummerciu mundiale è a mobilità cummerciale furnisce ancu a diffusione da u centru induve si trova l'aeroportu. Quì, u Novu Aeroportu di Istanbul ùn solu generà ingressu per u nostru paese da i servizii di l'aviazione, ma ancu perchè hè un centru, assicurerà a crescita di i cummercianti, a produzzione di l'industria, a materia prima è i prudutti finiti in questa geografia. Questu aeroportu significa chì l'investitore, a persona chì face l'investimentu, pò facilmente vene à u nostru paese da ogni locu di u mondu, cuntrollà u so investimentu, fà a transazzione è andà in una altra parte di u mondu u stessu ghjornu. hà fattu a so valutazione.

225 mila persone seranu impiegati

Apuntendu chì u Novu Aeroportu d'Istanbul hà literalmente sbulicà l'economia turca, Arslan hà cunclusu u so discorsu cusì:

"L'Aeroportu Novu di Istanbul farà una cuntribuzione assai seria à u nostru cummerciu è ciò chì aspittemu hè chì custituiscenu 2025 per centu di u pruduttu grossu di u nostru paese in 4,9. Parlemu di un numeru maravigghiusu è fantasticu. Un ingaghjamentu supplementu di 79 miliardi di dollari serà generatu solu da l'aeroportu. Quandu u primu capitulu di l'aeroportu hè finitu l'annu prossimu, daremu un impiegu per 100 mila persone à l'annu, quandu l'aeroportu ghjunghje à a piena capacità in 2025, daremu un impiegu per 225 mila persone à l'annu. Ancu l'aspettu di l'impieghi solu hè u solu cosa in quantu à a so cuntribuzione à u nostru paese, a so cuntribuzione à a nostra ecunumia, è fà a vita di u nostru populu più faciule è guadagnà cibo è impieghi.Un argumentu impurtante in sè stessu, un indicatore impurtante. A nostra sola preoccupazione ùn hè micca l'impieghi, ma di cultivà u cummerciu è l'ecunumia di u nostru paese, urigginatu da questu aeroportu. Vulemu include u nostru paese in e prime 2023 economie di u mondu in 10, è vulemu chì questu aeroportu sia un fattore assai impurtante in a realizazione di stu scopu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*