Hè capace di fà u trenu naziunale d'alta velocità, l'aviò è u mutore in Eskişehir.

"A Visione di l'Industria Digitale di GE, i Settori di l'Aviazione è di i Sistemi Ferroviari di Investimenti di Eskişehir" sò stati valutati in profondità in a cunferenza tenuta in partenariatu cù General Electric (GE) è ospitata da a Camera di Industria di Eskişehir (ESO). Parlendu à a riunione, u presidente di l'ESO Özaydemir hà dettu: "Eskişehir hè un centru chì pò pruduce locomotive diesel è diesel-elettriche, aerei, camioni è mutori di navi cù a so infrastruttura industriale è a so sperienza. I nostri scopi sò grandi. Fà aerei è fà treni à alta velocità hè un duvere chì tocca à Eskişehir. Sia a nostra camera è l'università anu fattu un travagliu eccellente nantu à questu tema. I centri di eccellenza sò ancu stati stabiliti rapidamente ".

A cunferenza tenuta in Eskişehir Tasigo Hotel hà participatu da u presidente di l'ESO Savaş M. Özaydemir, General Manager di GE Aviation Technology Center Dr. Aybike Molbay, GE Turkey Innovation Director Ussal Şahbaz, TEİ General Manager Prof. Dr. M. Faruk Akşit, presidente di Eskişehir Rail Systems Cluster (RCS) Kenan Işık hà assistitu cum'è parlante.

Özaydemir: A nostra capacità di produzzione hè assai alta
Sottulineendu chì l'esportazioni d'alta tecnulugia di Eskişehir sò alte, Özaydemir hà dettu, "15 per centu di e nostre esportazioni totali sò custituiti da prudutti di tecnulugia avanzata. L'esportazioni totali di Eskişehir in l'aviazione è i sistemi ferroviari hà righjuntu 400 milioni di dollari. Sta figura aumenterà in modu esponenziale cù novi prughjetti è accordi. E nostre capacità di produzzione si migliuranu micca solu in i mutori, ma ancu in i settori cum'è e strutture di u corpu è l'elettronica ".

Enfatizendu chì GE hè senza dubbitu una di e cumpagnie principali chì sò familiarizati cù l'investimentu è l'opportunità di travagliu chì offre Eskişehir, Özaydemir hà enfatizatu chì a cità hè diventata una basa industriale impurtante grazie à e cullaburazioni fatte in a fabricazione di aerei, motori di elicotteri è locomotive.

Esprimendu chì in Eskişehir, chì hè una cità industriale, l'aviazione, i sistemi ferroviari, a fabricazione di machini, i settori di i prudutti bianchi è di trasfurmazioni di metalli sò i principali industrii, Özaydemir hà cuntinuatu cusì;

"U fatturatu tutale di i membri di l'ESO hà righjuntu 9 miliardi di dollari, è e so esportazioni totali anu righjuntu 2,3 ​​miliardi di dollari. In quantu à u redditu per capita, Eskişehir hà righjuntu più di 10 mila dollari è hà sappiutu superà a media di Turchia da circa 15 per centu. U stabilimentu currettu di a relazione trà u valore aghjuntu è l'alta tecnulugia hà un rolu impurtante in stu successu. Di sicuru, l'esistenza di industrii principali ghjoca un rolu impurtante in u sviluppu di una cità. Tuttavia, in questu prucessu, a capacità di i sub-industrii di pruduce in qualità high-tech è standard hè cusì impurtante. Eskişehir hà ottenutu stu successu in settori cum'è i prudutti bianchi, l'aviazione è i sistemi ferroviari, è hè diventatu un centru di produzzione impurtante ".

Ricordendu chì l'industria di Eskişehir, l'aviazione è i sistemi ferroviari sò i principali settori chì continueranu à ghjucà un rolu dominante in u futuru di l'industria di Eskişehir, chì anu sempre una parte di 15 per centu in l'esportazioni totali di a pruvincia, Özaydemir hà dettu: hà aumentatu. . Cum'è ESO, avemu determinatu i nostri miri strategichi per questi settori ".

Molbay: U mutore di unu di i 2 piani hè pruduttu in Eskişehir
Parlendu à a cunferenza tenuta in Eskişehir, GE Aviation Turkey Technology Center General Manager Dr. Aybike Molbay hà annunziatu chì Turchia hè u paese chì hè menu paura di esse obsoleti in a face di Darwinismu Digitale, vale à dì l'ecunumia digitale.

Dichjarà chì sti risultati emergenu com'è u risultatu di una seria di ricerche, Molbay hà fattu e seguenti dichjarazioni nantu à u sughjettu;
"GE face un studiu biannuale chjamatu Barometru di l'Innovazione. In 2016, avemu annunziatu u nostru Barometru di l'Innuvazione basatu annantu à interviste cù 23 dirigenti senior di 2748 paesi.

Per quessa, avemu u menu paura di esse obsoleti in fronte di l'ecunumia digitale trà i paesi indagati. Pensu chì a fiducia in sè stessu ùn hè micca assai bona. Francamente, noi di GE ùn simu micca cusì cunfidenti è avemu implementatu una seria di prugrammi per 5 anni per cambià noi stessi ".

Rilevando chì GE hè una di e più antiche imprese industriali in u mondu, impiega 330 mila persone, genera un fatturatu annu di 148 miliardi di dollari è opera in 8 diverse linee di cummerciale principali, Molbay hà sottolineatu chì anu andatu per a trasfurmazioni industriale digitale per ùn avè micca diventa obsolet.

Spieghendu chì parechje machini si parleranu in questa trasfurmazioni, Molbay hà dettu: "Comu avemu bisognu di una lingua cumuna quandu parlemu, e macchine anu bisognu à riunite nantu à una piattaforma cumuna. Mentre chì GE hà sviluppatu prima u software nantu à e so macchine, quandu hà vistu questu bisognu, hà sviluppatu una piattaforma chjamata Predix. Predix hè una piattaforma basata in nuvola per capiscenu dati continui è grandi da l'internet di l'industria. "Predix hè statu lanciatu in ferraghju 2016 è avà un ecosistema si forma lentamente nantu à questu".

Dichjarà chì cum'è GE Turchia, ci sò 3 centri induve e nostre operazioni oltre a vendita sò cuncentrate, Molbay hà dettu chì Eskişehir hè u più impurtante in cunsiderà u numeru di impieghi: "Di sicuru, u nostru investimentu più impurtante in Eskişehir hè TEİ, chì simu. fieru d'esse una di e più impurtanti fabbriche di parti di motori d'aeronautica in u mondu. Ci sò parti prodotte in Eskişehir in unu di i 2 aerei GE-engined chì volanu in u mondu. U nostru altru investimentu impurtante hè a nostra produzzione di locomotive inseme cù TÜLOMSAŞ. GE hà firmatu un accordu strategicu di 20 anni cù TÜLOMSAŞ per fabricà e so ultime locomotive tecnologiche in Eskişehir.

Akşit: Preparamu tutta a nostra facilità per l'Industria 4.0
Direttore Generale di TUSAŞ Motor Sanayii A.Ş (TEI) è Presidente di Eskişehir Aviation Cluster Prof. Dr. M. Faruk Akşit, à a cunferenza tenuta da l'ESO, hà enfatizatu chì TEI hè u più grande partenariatu di GE in Eskişehir è sò diventati a cumpagnia chì rende a più offerta à u mutore più vendutu di GE in u mondu.
Enfatizendu chì a so cooperazione hè in un puntu assai bonu in tecnulugii di fabricazione, Akşit hà dichjaratu chì ci hè un forte staffu di ingegneria di fabricazione in TEI è chì piglianu passi serii in l'ultimu periodu, soprattuttu in a produzzione cù tecnulugia 3D.

Spieghendu chì era un bonu investimentu dopu a relazione win-win trà GE è TEI, Akşit hà dettu: "Cerchemu di portà sta cullaburazione à u prossimu livellu cù e tecnulugia digitale chì anu sviluppatu in l'ultimi anni. Trasformemu tutta a nostra facilità in un sistema integratu chì chjamemu "Industria 4.0". Cullaburemu ancu cù GE nantu à e tecnulugia di l'assemblea di u mutore, di mantenimentu è di riparazione. Avemu orgogliu assemblatu i motori di tutti i F16 attualmente utilizati da Turchia in Eskişehir, li pruvemu è li consegnamu à u nostru esercitu cum'è mutori da TEI. "Varanu lisciamenti", disse.
Enfatizendu chì a so cooperazione cù GE vole espansione versu i paesi di u Golfu in l'ultimi anni, Akşit hà dettu: "Attualmente, facemu u mantenimentu di tutti i motori in a Forza Aerea di Bahrain. Vulemu mantene i motori F110 di l'Air Force Saudi Arabian inseme cù GE. Cum'è l'F110, anu a seconda flotta più grande di u mondu. In a nostra cullaburazione cù GE, avemu bisognu di passà à u disignu di u sistema è u sviluppu di u sistema è a vendita ".

Işık: Eskişehir hè di punta in l'esportazioni d'alta tecnulugia
In u so discorsu, Kenan Işık, presidente di Eskişehir Rail Systems Cluster (RSC), hà dichjaratu chì u cluster hè statu stabilitu u 21 June 2011 cum'è u primu Cluster di Sistemi Ferroviari di Turchia è hà datu infurmazioni nantu à e so attività.

Indittendu chì u mondu passa da una ecunumia basata nantu à l'efficienza à una ecunumia basata nantu à l'innuvazione, Işık hà dettu: "Nimu ùn sà quantu hè impurtante di pruduce prudutti cù un altu valore aghjuntu. Tuttavia, a prova è a certificazione sò indispensabili. Se ùn teste micca è certificazione, ùn pudete micca vende u vostru pruduttu. In u periodu chì vene, avemu da pruduce u carru chì avemu pruduciutu in 10 anni in un annu ".

Argumentendu chì Eskişehir hè u capu d'esportazione di Turchia in a tecnulugia in u so discorsu, Işık hà dettu: "U ghjurnale Dunya hà determinatu a densità di tecnulugia di l'esportazioni secondu e pruvince. Sicondu a liga di qualità di l'esportazioni, cù una figura d'esportazione di 500 milioni di dollari è sopra, Eskişehir era in u primu locu cù 33,2 per centu trà e pruvince cù a più alta parte di i prudutti di tecnulugia in l'industria di fabricazione, seguita da Ankara cù 12,9 per centu è Istanbul cun 4.24 per centu. Ancu sti figuri duveranu permette à GE di investisce più in Eskişehir ".

Elencu e risposte à a quistione di ciò chì si pò fà in Eskişehir cù GE, Işık hà nutatu i seguenti;
"Produzzione approfondita in u settore di u trasportu, a continuazione attiva di u prucessu chì hà iniziatu in u settore di i Sistemi Ferroviari, a ricerca di un mercatu cumunu cù a pruduzzione cumuna per i Sistemi Ferroviari, a determinazione di spazii d'investimentu cumuni per i settori di sopra, i prucessi di innovazione è imprenditorialità partendu da a priorità. zoni, Structuring partendu da i zoni priurità per a trasfurmazioni digitale, Design, Ci pò esse orientazione à prughjetti R & D è Technology. In u risultatu, GE deve aduprà e risorse di Eskişehir più attivamente ".

Shahbaz: Semu capi in parechji settori
Parlendu à a riunione, u direttore di l'innovazione di GE Turkey Ussal Şahbaz hà dettu chì l'innuvazione hè sohbetHà indicatu chì avia bisognu di vultà à l'azzione.

In riferimentu à l'attività di GE in u mondu sanu, Ussal hà dettu: "Quandu guardemu à u magazinu GE, materiali avanzati è tecniche di fabricazione in aviazione, ingegneria, efficienza. Scienza di u Motore è servizii in sistemi installati in Energia è Acqua. Gestione di l'Energia L'elettrificazione hè ancu tecnulugia di cuntrollu è cunversione di putenza. Tecnulugia di serviziu è leader di u mercatu in Oil & Gas. A tecnulugia di u mutore è a localizazione di u software in e regioni sviluppate in u trasportu. Tecnulugia avanzata di diagnostica è leader di u mercatu in i mercati in rapida crescita in l'illuminazione LED è l'assistenza sanitaria. Hè vistu chì ci sò materiali avanzati è tecniche di fabricazione, ingegneria è efficienza in l'aviazione ".

Surghjente: www.eso.org.tr

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*