Pannellu Globale di l'Industria di l'Acciaio è e Prospettivi

Pannellu di l'Industria Globale di l'Acciaio è di l'Aspettivi: U terzu Simposiu Internaziunale di Ferru è Acciaio, urganizatu da l'Istitutu di Ferru è Acciaio di l'Università Karabuk quist'annu, hà cuntinuatu cù sessioni è pannelli tenuti in l'Istitutu. In u dopu meziornu di u simposiu nantu à u tema di l'Industria Globale di l'Acciaio è Prospettivi, u Vicepresidentu di u Dipartimentu di Ingegneria Metallurgica è Materiali di l'Università Tecnica di Istanbul Prof. Dr. Hüseyin Çimenoğlu è Çolakoğlu Metallurgy General Manager Uğur Dalbeler anu assistitu cum'è parlanti. I sviluppi in l'industria di l'acciaio mundiale, a situazione di l'industria turca di l'acciaio è l'aspettattivi in ​​l'industria sò stati discututi in u panel moderatu da u General Manager di a nostra Cumpagnia Ercüment Ünal.

Vice Rettore di l'Università Karabuk Prof. Dr. Mustafa Yaşar, u staffu accademicu di l'università, u Coordinatore per l'Affari Finanziari di a nostra cumpagnia Hasan Sarıçiçek, u Coordinatore di Vendite è Marketing Reyhan Özkara è parechji dirigenti è ingegneri di a nostra cumpagnia è studienti anu vistu u pannellu. Dr. A presentazione di Hüseyin Çimenoğlu nantu à e proprietà di usura di l'acciaio per utensili à alta temperatura.

In u so discorsu à u panel, Kardemir General Manager Ercüment Ünal hà dettu chì ùn hè micca pussibule di fà previsioni à longu andà in quantu à u settore. Apuntendu chì mentre chì e previsioni di 3-5 anni sò state fatte per l'industria di l'azzaru in u passatu, ci sò deviazioni ancu in e previsioni di 3 mesi per l'oghje, Ünal hà citatu i fluttuazioni di i prezzi di a materia prima in l'ultimi mesi per esempiu. In u so discorsu, Ünal hà riassuntu i seguenti:

"Quandu aghju cuminciatu à travaglià in l'industria di l'azzaru in u 1995, aghju travagliatu in una unità induve sò state fatte proiezioni per u futuru di l'industria. Aghju occupatu questi posti da l'ingegneria à u direttore. Quì, avemu usatu per fà prughjezzione basatu annantu à e dati di l'ultimi 3-5 anni. Quandu paragunemu i risultati chì predichemu cù e dati chì usemu, avemu avutu previsioni è prughjezzione di prezzu chì righjunghji 98,5%. I mercati anu cambiatu da u 2015. In u passatu, u settore hè andatu bè per 3 anni è fondu per 1 annu. Allora si ricuperà. Puderiamu predichendu questu assai bè. L'industria siderurgica glubale hà avutu difficultà in l'equilibriu di l'offerta è a dumanda da u 2015 per via di a capacità eccessiva. U mutivu principale di stu prublema hè a capacità eccessiva in Cina. U fattu chì e facilità in Cina vende merchenzie cù u sustegnu di u guvernu, ancu s'ellu hè in perdita, hà purtatu i prezzi. L'agitazione in a regione di u Mediu Oriente, chì hè trà i mercati serii di Turchia, hà causatu perdite di u mercatu.

In u passatu, i nostri stimi basati nantu à 3-5 anni o ancu 10 anni di dati sò stati ridotti à 3 mesi. Ciò chì avemu avutu l'esperienze in 3 anni, ora campemu in 3 mesi. Per esempiu, dui mesi fà, i prezzi di scarti eranu $ 300. Dopu, hè cascatu à $ 260 in un panicu è prestu hà fattu un novu muvimentu à $ 300 di novu. Avà hè falatu di novu. In ogni casu, hà avutu l'alzà è falà in una manera sana. Avà, a dumanda è i prezzi di i prudutti ùn sustene micca i prezzi di input è i prezzi sò rotti. L'industria ùn pò micca definisce a so propria direzzione.

A causa di e seria minacce di a Cina à a Turchia, l'Europa è l'America in 2015 è 2016, grandi tassi sò stati imposti à a Cina. Quandu si vede, sti tassi ùn eranu micca impurtanti per a Cina perchè anu cuntinuatu a so vendita d'acciaio in una misura significativa cù u sustegnu di u guvernu. Per esempiu, a Cina hà sappiutu portà un pruduttu chì era $ 400 cum'è un numeru di riferimentu à Turchia per $ 350 paghendu u trasportu nantu à questu. Mentre chì, u costu glubale di input di stu bè hè digià $ 350. Ci sò tassi serii in America quandu si piglia in contu i sussidi di u guvernu è i muri di prutezzione. Quandu i pruduttori in Turchia riducenu i so costi è vendenu merchenzie à i Stati Uniti, una investigazione di dumping hè immediatamente aperta.

Cina, chì pruduce u 50% di a so capacità attuale di l'azzaru è l'espurtazioni à u mondu, hà cambiatu a so pulitica per l'ultimi mesi 3-4 è tagliate e so esportazioni. U nostru prublema attuale hè a debilitazione di a dumanda in i paesi in via di sviluppu. Ùn ci hè micca muvimentu in u Mediu Oriente. Andate in Europa, ùn ci hè un settore di a custruzzione fora di u settore di l'automobile. I crescita ùn sò micca sopra à i livelli 2-2,5%. Malgradu u fattu chì a Cina è l'USA sò siparati, ci sò seri prublemi in a dumanda. Malgradu i prublemi in a dumanda, i prezzi ùn si movenu micca, i prezzi sò stabili, ma a so direzzione hè incerta.

Turchia hà una capacità di pruduzzione in acciaio di più di 50 milioni di tunnellate. L'annu passatu, a pruduzzione attuale era à u livellu di 33,5 milioni di tunnellati. In altre parolle, una parte significativa di e nostre capacità restava inattivu. Quì avemu da sviluppà pulitiche per aumentà u cunsumu di u pruduttu finali. Da una banda, ùn pudemu micca usà e nostre capacità inattive, da l'altra banda, impurtamu quant'è l'azzaru chì esportemu.

Semu in una industria chì si sviluppa assai rapidamente è hè assai sensibile à i sviluppi glubale. L'industria siderurgica di u nostru paese hè malatu o grippa cù una piccula contrazione. Tuttavia, a Cina si separa da i sviluppi, i Stati Uniti si separanu. In ogni casu, in u nostru paese, simu in ritardu per piglià l'azzione di fronte à l'evuluzioni, è sta perdita di tempu face chì u settore perde a so cumpetitività ».

U Direttore Generale di Metallurgia di Çolakoğlu, Uğur Dalbeler, hà iniziatu u so discorsu celebrendu l'80u anniversariu di a creazione di Kardemir è Karabük, è hà nutatu chì l'industria siderurgica turca hà fattu un grande prugressu in l'ultimi 30 anni, facendu u 8u più grande pruduttore di u mondu è u 7u più grande esportatore. . I tituli in u discorsu di Dalbeler sò i seguenti;

"Sò in l'industria per 30 anni è aghju vistu cumu sta industria hà cambiatu è sviluppatu per 30 anni. À u principiu, ci eranu fabbriche chì facianu constantemente pèrdite, cumplettamente immerse in a pulitica, sottu u cuntrollu di u statu inefficient, è da l'altra banda, un settore privatu rampante chì ùn avia micca accumulatu abbastanza capitale. À u puntu chì avemu ghjuntu oghje, l'industria hà fattu un prugressu cusì chì quandu l'acciaio hè mintuatu in u mondu oghje, induve ci hè una reunione o una cunferenza, Turchia hè unu di i cinque paesi citati. Hè diventatu u 8u più grande pruduttore in u mondu. Hè diventatu u 7u più grande esportatore in u mondu. Questu hè fieru per a nostra industria. Ci hè parechje motivi daretu à sta prestazione, ma u più grande in u mo parè hè a cultura umana chì hà. Perchè in questu paese, ci hè una seria accumulazione d'autosacrificiu è travagliendu. Di sicuru, ci sò imprenditori chì si sò dedicati à stu affari. Unu di i più grandi esempi hè Kardemir. Avemu un gruppu d'imprendituri chì ripigliò un stabilimentu chì hè statu decisu di chjude anni fà, completamente dispiratu, indipendentemente da a so età è tutte e so impossibilità, è l'amplianu in u prucessu è l'hà purtatu à questu ghjornu multiplicendu. Queste persone ùn facenu micca stu travagliu solu cù soldi è mente. Daretu à stu travagliu, ci hè una devozione seria di core è anima. Per d 'altra banda, ci hè un gruppu d'imprendituri privati ​​​​chì anu trasfurmatu i picculi laminati di quellu ghjornu in un giant d'acciaio assai seriu in una scala mundiale oghje. Facendu tutti questi, anu purtatu u settore à sta situazione cù e so risorse, senza prufittà di u minimu incitamentu di u guvernu o aiuti statali per quasi l'ultimi 15 anni.

Sfurtunatamente, l'industria hà avutu qualchì difficultà per l'ultimi trè anni è hà sperimentatu una seria diminuzione trà questi sviluppi. Avà hè tornatu in una tendenza di crescita. Trà u 2004 è u 2008, avemu avutu un boom seriu in a dumanda di l'azzaru cù a crescita sperimentata in u mondu per parechje ragioni, a dumanda creata da i paesi petroliferi per a dumanda creata da a Cina è l'aumentu di i prezzi di u petroliu. U prezzu di l'azzaru, chì era di circa $ 200 in quelli ghjorni, di colpu hà righjuntu $ 1.500. Ma dopu à a crisa glubale di u 2008, sti prezzi sò tornati à $ 300. Ùn hè micca faciule per sguassà tali scossa. Certi paesi anu incitatu à sustene i so settori in questu periodu, mentre chì altri sustenevanu i so settori prutegenduli contr'à i stranieri. A causa di l'agitazione pulitica in a geografia chì avemu campatu in pocu tempu, l'industria di l'acciaio passa per un periodu assai difficiule. Per fà un esempiu, mentre avemu righjuntu una vendita di 2013 milioni di tunnillati in u 4, avemu pussutu realizà solu 60% di questu l'ultimu annu.

Pensemu chì ci hè un umore pusitivu novu. Pudemu dì chì un equilibriu hè apparsu cù u cambiamentu di pulitica in Cina, alcune decisioni chì anu pigliatu per aumentà u so propiu cunsumu, è a rinuncia relative di l'offerta in i mercati mundiali per u mumentu.

L'acciaio hè l'input di basa di l'industria. L'acciaio hè indispensabile in ogni aspettu di a vita. Cum'è un settore, avemu veramente pruducia u materiale chì hà da creà valore aghjuntu. Pruduciate l'azzaru è poi ciò chì trasformate l'azzaru hè impurtante. Hè quandu u valore aghjuntu hè veramente creatu. Se pudete trasfurmà l'azzaru pruduciutu in un automobile, nave o macchina, hè quì chì u valore aghjuntu vene.

Finu à u 1995, i giapponesi importavanu scrap. Dopu à 95, esportanu u scrap chì creanu cumu sò abbastanza per elli. Hè impurtante di pruduce l'azzaru, ma u più impurtante hè di cunsumà l'azzaru. Oghje, avemu un cunsumu d'acciaio di circa 500 kg per persona. In fatti, hè una figura sopra à a media mundiale. Ma in i paesi sviluppati, ùn hè micca abbastanza. Perchè a mità di questu 500 kg hè azzaru utilizatu in investimenti fissi, vale à dì in a custruzzione. Un coreanu cunsuma 1.000 XNUMX kg. U scopu è deve esse discutitu deve esse cumu u cunsumu di l'acciaio deve esse aumentatu è cumu quellu azzaru pò esse cunvertitu in valore aghjuntu.

L'industria siderurgica turca hà a capacità, l'esperienza, a tecnulugia è l'equipaggiu per pruduce ogni tipu d'acciaio necessariu. I nostri prudutti sò accettati è dumandati in parechji paesi. Avemu grandi vantaghji. Avemu una industria ghjovana. Avemu un grande putenziale. Ci hè l'uppurtunità di utilizà più di ciò chì pruduciamu. Semu literalmente in u centru di u cummerciu di l'acciaio. Semu circundati da mari da trè lati. Semu equidistanti da l'est è u punente. Per quessa, l'esportazione chì avemu principiatu in u 1983 pò ancu cuntinuà cù successu. Cum'è qualchissia chì hà veramente dedicatu u so core à stu settore, crede chì u futuru di stu settore hè assai brillanti ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*